Als ik zo gefrustreerd was, pleegde ik zelfmoord. Of breng ik Joey nu op een idee?Scherrer schreef:Dit is natuurlijk niet waar. Onzin, zelfs. Als jij alleen maar aan 'constateren' deed, zou je niet dagelijks in 30 posts vertellen hoe slecht Van Basten wel niet is. Dit gaat veel verder, dit is gewoon een hetze tegen die man, niets meer en niets minder.joey schreef:Nee hoor. Ik constateer dat het spel niet goed is. Dat Van Basten er tot op heden weinig van bakt. Punt.Scherrer schreef:Dat kan buiten clubliefde met niets anders te maken hebben met het jezelf ongegeneerd kunnen laten gaan.
Buiten dat gaat het 'ongegeneerd jezelf laten gaan' met name over de postings in de wedstrijd-topics. Daar wordt tegenwoordig alleen nog maar gezeken en gek*nk*rd door een bepaalde groep. De reactie daar hebben allang niets meer te maken met 'constateren', maar puur met het eruit gooien van je frustraties. Helemaal los gaan op de spelers en Van Basten, dingen roepen die je niet tegen je vrouw, vriendin of kinderen zou roepen, omdat zij je dan gek aan zouden kijken. Lucht wel op, dat snap ik absoluut, alleen jammer dat het ontkend wordt.