Mierenneuker ..Arthur schreef:Die was vandaag dan ook niet in de buurt van Doetinchem ;)Jesse schreef:Nou, ik vond Da Silva bar weinig laten zien.

Bruno Silva Barone bedoelde ik !!!!!
Helemaal mee eens ...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het viel me vandaag helemaal niet tegen! Dit was tamelijk onverwacht en voelt prima! We zijn er natuurlijk nog niet, maar december lijkt -eindelijk- te gaan zorgen voor een trendbreuk in onze najaarsprestaties! Nu tegen ADO een passend afscheid verzorgen voor KJH!
Cvit' inmiddels 3 uit 2.. Kon rotter...
De voorhoede en middenveld viel niet tegen.Maar de achterhoede liet de zoveelste bagger pot zien .. en het is en blijft de Graafschap die wel heel onozel stonden te voetballen, maar afijn ....Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het viel me vandaag helemaal niet tegen! Dit was tamelijk onverwacht en voelt prima! We zijn er natuurlijk nog niet, maar december lijkt -eindelijk- te gaan zorgen voor een trendbreuk in onze najaarsprestaties! Nu tegen ADO een passend afscheid verzorgen voor KJH!
Dat ben ik met je eens, deze winter blijft de eerste prioriteit om (het centrum van) de verdediging te versterken. Kijk alleen al naar afgelopen woensdag. Toen werd er wél geprofiteerd van de enorme gatenkaas achterin, in tegenstelling tot de potjes tegen De Graafschap en NAC.Voetske schreef:De voorhoede en middenveld viel niet tegen.Maar de achterhoede liet de zoveelste bagger pot zien .. en het is en blijft de Graafschap die wel heel onozel stonden te voetballen, maar afijn ....Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het viel me vandaag helemaal niet tegen! Dit was tamelijk onverwacht en voelt prima! We zijn er natuurlijk nog niet, maar december lijkt -eindelijk- te gaan zorgen voor een trendbreuk in onze najaarsprestaties! Nu tegen ADO een passend afscheid verzorgen voor KJH!
Dat hoop ik met je mee, maar ik ben er bang voor dat AJAX toch denkt zoals jij het schrijft .. 11 goals in 14 .. we hebben de beste verdediging sinds jaren ...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dat ben ik met je eens, deze winter blijft de eerste prioriteit om (het centrum van) de verdediging te versterken. Kijk alleen al naar afgelopen woensdag. Toen werd er wél geprofiteerd van de enorme gatenkaas achterin, in tegenstelling tot de potjes tegen De Graafschap en NAC.Voetske schreef:De voorhoede en middenveld viel niet tegen.Maar de achterhoede liet de zoveelste bagger pot zien .. en het is en blijft de Graafschap die wel heel onozel stonden te voetballen, maar afijn ....Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het viel me vandaag helemaal niet tegen! Dit was tamelijk onverwacht en voelt prima! We zijn er natuurlijk nog niet, maar december lijkt -eindelijk- te gaan zorgen voor een trendbreuk in onze najaarsprestaties! Nu tegen ADO een passend afscheid verzorgen voor KJH!
Ik hoop dat ze bij Ajax geen scorebordjournalistiek gaan bedrijven; "kijk, maar 16 goals tegen in 15 wedstrijden en als je die pot tegen Heerenveen niet meerekent zijn het er 11 in 14; de verdediging is prima op orde!"
Ik wil hem nog niet afschrijven. Hij begon dit seizoen goed. Verder heeft hij (zoals ook vandaag weer bleek) een prima inspeelpass.Vedette-10- schreef:Je kan wel iemand willen afbranden, maarja laat ik maar ff wat tegenstand bieden. Vandaag bewees hij dat hij een goede inspeelpass in huis heeft en dat hij dus past bij verzorgd voetbal. Verdedigend blijkt hij helaas geen betrouwbare speler.
de (Graafschap)?Jöhnk schreef:Goldt?Voetske schreef:protser ?.Ajax Rules schreef:Wat is die Keller trouwens slecht.... als Oleguer al de draaicirkel van een vrachtwagen heeft, dan geldt dat helemaal voor deze protser. Maar dat goldt bijna voor alle spelers voor de Graafschap.
Natuurlijk hoort dat niet. Maar waar ie een beetje beterschap leek te tonen, ging het natuurlijk woensdag helemaal mis. En aangezien journalisten leven van hypes, heeft Luis het wel over zichzelf afgeroepen.El Clavo schreef:Eredivisie Live begon nog mooier:"Met in de basis duikelaar Suarez". Nee, dan ben je lekker objectief
Jöhnk schreef:Goldt?Voetske schreef:protser ?.Ajax Rules schreef:Wat is die Keller trouwens slecht.... als Oleguer al de draaicirkel van een vrachtwagen heeft, dan geldt dat helemaal voor deze protser. Maar dat goldt bijna voor alle spelers voor de Graafschap.
Persoonlijk vond ik dit nog het beste gaan met Vertonghen en Enoh op het middenveld.Zlatan Son of God schreef:Het middenveld met Gabri en Enoh geeft veel meer balans en controle dan met Lingren en Gabri. Dit metname doordat er meer vooruit verdedigd wordt en de tegenstander eerder vast wordt gezet. Dit was goed om te zien.