Dario Cvitanich
Moderator: mods
- Return of the Boombap
Ook een prima pot vandaag, heb genoten. Met de timing bij kopdoelpunten komt het ook wel weer goed. Dat was een beetje z'n handelsmerk bij Banfield destijds en eindelijk zien we het nu ook bij Ajax.
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie= ... reid&id=16

"Wrecktime."
- Daily Blind
- Daily Blind
Vond je? Ik vond hem juist een aantal keer erg goed en snel combineren met met name Sulejmani, maar ook met Enoh en Urby. Al kan het natuurlijk nog steeds beter. Maar het gaf wel vertrouwen.
Ik weet niet of die eerste goal wel zou houdbaar was. Hij leek me erg hard, mede door de goede corner van Sulejmani.
Ik weet niet of die eerste goal wel zou houdbaar was. Hij leek me erg hard, mede door de goede corner van Sulejmani.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Daily Blind
- Return of the Boombap
Wat me met name aan Cvita bevalt is zijn aanname, na jarenlang naar Huntelaar te hebben gekeken doet het me goed dat we toch weer een wat fijnbesnaarde speler hebben. Dat het een werkvoetballer is, tja je gaat dan bijna automatisch aan Dirk Kuyt denken, maar in dit geval vind ik dat werkadagium niet eens zo slecht.
Niet elke loopactie was even gelukkig, maar vergeet niet dat het voor hem ook niet makkelijk is om zich te integreren in het veldspel van een ploeg waarbij de tactische lijn toch vaak vervaagt gedurende een wedstrijd.
Niet elke loopactie was even gelukkig, maar vergeet niet dat het voor hem ook niet makkelijk is om zich te integreren in het veldspel van een ploeg waarbij de tactische lijn toch vaak vervaagt gedurende een wedstrijd.
"Wrecktime."
- Daily Blind
Cvitanich is wel aardig technisch en behendig met de bal. Hij moet alleen sterker worden in zijn loopacties, waardoor hij meer tijd heeft om de bal nog beter te verwerken. Nu ging het soms goed doordat hij weinig weerstand had van de verdedigers, maar tegen betere tegenstanders betekend het nu nog meestal balverlies.
- Daily Blind
-
Koppend is Cvitanich prima. Ik heb alleen de samenvatting gezien en vond die grote kans meteen na de aftrap inderdaad een misser, maar vervolgens was de kopbal uit die daaropvolgende aanval wel weer erg knap. Nipt naast maar.Zlatan Son of God schreef:Hij was actief, maar heeft toch moeite om de bal te verleggen naar opkomende middenvelders.
De timing bij de doelpunt was erg goed, mar een beetje keeper had de ballen ook moeten hebben. Vooral de eerste.
Ik maak uit de samenvatting in ieder geval op dat Cvitanich een stuk dreigender was dan in voorgaande wedstrijden. Dat doet me goed. Ik heb natuurlijk een zwak voor die jongen, maar 3 doelpunten in 4 wedstrijden in de spits is voor een beginner niet slecht. Nu nog werken aan de vooractie en dan verwacht ik dat de meeste mensen wel tevreden over hem zullen zijn. Ik schreef voor zijn komst overigens al het volgende:
Thomas schreef:Darío Cvitanich
Minpunt vind ik dat hij soms wat beslister zou moeten zijn in z'n keuzes. Op het moment dat hij nu contact heeft met de medespeler die aan de bal is lijkt hij vaak te twijfelen tussen in de bal komen of snel wegdraaien en zich aanspeelbaar maken in de diepte.
- Daily Blind
:DDuke schreef:Wie is Thomas?
Laatst gewijzigd door Daily Blind op ma dec 22, 2008 12:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij speelde gisteren een redelijke wedstrijd.Maar dat was dan ook tegen de Graafschap, eerdere wedstrijden werd ie notabene gewisseld omdat ie er weinig van bakte.Voor mij is dit ook weer een typische speler voor in de zestien, heeft ie tot nu toe weinig duelkracht laten zien en is zijn techniek ook maar zozo.Dit gaat dan ook weer veel te vlug, eens kijken over een reeks wedstrijden als het nieuwe van Cvitanich er een beetje af is.
Blij met de punten ...
Als je wilt zien hoeveel hij loopt: bij deze actie van Suarez loopt hij een stuk of tien keer goed vrij om door te kunnen lopen naar de keeper als hij de bal krijgt.
Edit: bedoel ergens begin tweede helft in dat filmpje, heb geen zin om nog een keer het tijdstip op te zoeken :P
Edit: bedoel ergens begin tweede helft in dat filmpje, heb geen zin om nog een keer het tijdstip op te zoeken :P
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
- Return of the Boombap
-
- InnerHarbour