PSV 2008 - 2009
- Return of the Boombap
Wat zijn de kwaliteiten van Been dan? Wat maakt hem zo goed? Ik zal niet onderkennen dat Been het niet goed doet, maar het gaat mij erom of er ook een match is met de kwaliteiten die voor dat hogere niveau vereist zijn. Ten Cate heeft ook het optimale uit clubs zoals Nac gehaald.Baseman schreef:Natuurlijk wil hij dat !joey schreef:Denk je dat jullie Mario (de kakkerlak) bij PSV aan de slag wil?
De man heeft ambitie en PSV is een grote stap vooruit voor hem, alsof hij dat af gaat slaan omdat hij ooit trainer wil zijn van Feyenoord...
Been vind ik trouwens een uitstekende coach. Hij moet het nog bewijzen op een hoger niveau, maar de kwaliteiten ervoor heeft hij. Rutten heeft mijn voorkeur, maar met Been zou ik geen enkel probleem hebben.
"Wrecktime."
Het kabbelt maar een beetje voort. PSV is gewoon heel matig, die geven zoveel ruimte weg. Balans; zero. Aardige spelers op papier, maar het komt er niet uit. Amrabat, Marcellis en zeker Bakkal zou ik wel bij Ajax willen zien. Affelay vind ik schromelijk overschat. Altijd al gevonden trouwens.Peter schreef:Het is vooral heel erg matig tot nu toe.wimpey schreef:Feyenoord is niet minder dan PSV tot dusver.
- Ajaciedjuh
- Daily Blind