Klopt, ik was al bang dat je het over grabbelaar Vermeer had.De Dominee schreef:Ja, dat vind ik een goede keeper. Geen topper, maar zeker goed. Niet voor niks keeper van Oranje.
AFC Ajax - Slavia Praag 17-12-2008
- Daily Blind
- Daily Blind
Ik denk dat veel hier de opbouwende kwaliteiten van Douglas onderschatten. Hij is erg rustig aan de bal en maakt weinig verkeerde keuzes.De Dominee schreef:Je zou haast Wielaert én Douglas halen, gezien mijn eerdere opmerking over het halen van 2 verdedigers: een breker en een bouwer.
Maar goed. Liever niet.
Van Basten kreeg een belabberde selectie in handen. Wat ie goed heeft gedaan is de rommel van H&M eruit smijten. Colin, Davids, Oga, Mitea, Rommedahl, Gentenaar, Urzaiz, Kuffour, Luque, Perez: ik heb ze nog geen seconde gemist dit seizoen.Jöhnk schreef: Van Geel heeft zoveel slechte aankopen gedaan dat we de helft alweer vergeten zijn.
Dat zullen zelfs de ultieme MVB-basher vinden, lijkt me. Hoewel.Ik begrijp dat er iets op het aankoopbeleid van MVB af te dingen valt (en, inderdaad, sommigen moeten hun talent nog waarmaken), maar dan nog durf ik de stelling wel aan dat hij beter aankoopt dan Van Geel.

Sno en Oleguer zijn alibi-aankopen, die maken Ajax niet structureel beter. H&M en Koeman deden zulke aankopen. De andere aankopen hebben i.i.g. perspectief.
Ik snap dat gezeur over geld niet. Ajax is gezond en ik ben geen fan vanwege het banksaldo. Ik wil goede voetballers als Aisatti, Sulejmani etc. zien.
Er is 30 mio geinvesteerd om die sportief failliete boedel van H&M te vervangen. Er is 30 mio voor Heitinga en KJH gevangen. 7 mio komt er nog aan. Dus er is ruimte zat om te investeren. Doe dat, zou ik zeggen.
Zeker. Ook wimpey zal niet ontkennen dat het de laatste weken beroerd gaat. wimpey ziet dat ook wel.joey schreef:Wimpey is over zijn dip van woensdag heen.![]()
Maar dit Ajax heeft ook goede fases gehad in deze seizoenshelft. Het is niet zo dat deze groep niet beter kan dan hetgeen tegen Slavia werd geboden.
-
-
- Monkey Tonk