Hoezo?Toppie schreef:Munsterman smerig ventjeJeroen427 schreef:Twente wijst 'beledigend' bod op Elia af
FC Twente heeft een bod van Ajax op Eljero Elia resoluut van de hand gewezen. ,,Onacceptabel’’, zegt Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Ajax wil de linkerspits per direct overnemen, maar Elia heeft nog een contract voor anderhalf jaar in Enschede. Het bod waarmee Ajax nu is gekomen, wordt bij Twente als een belediging opgevat. Berichten in sommige media dat de partijen al rond zijn, noemt de preses grote onzin. ,,Wij zijn met Elia in gesprek en de kans dat hij bij ons een nieuw contract tekent, acht ik groter dan dat hij naar Ajax gaat’’, aldus Munsterman.
Eljero Elia
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax heeft helemaal geen scouting. Want zoals Bertje ergens anders al zei hoef je alleen je tv aan te zetten om Elia te 'scouten'.
Zelfde was zo met KJH, Suarez, Kennedy, Leonardo, Lindgren, Silva....
Of de scouting werkt niet of de mensen die ervoor gaan luisteren niet naar de scouts/hoofd scout.
Zelfde was zo met KJH, Suarez, Kennedy, Leonardo, Lindgren, Silva....
Of de scouting werkt niet of de mensen die ervoor gaan luisteren niet naar de scouts/hoofd scout.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Twentesport.com schreef:Volgens Twentesport.com wil Twente 12 miljoen voor Elia.
FC Twente lacht om eerste bod Ajax
ENSCHEDE - FC Twente heeft een eerste bod van Ajax op Eljero Elia afgewezen. Voorzitter Joop Munsterman van de club uit Enschede noemde het bedrag ‘beledigend laag’ en ‘volstrekt onacceptabel’.
Ajax wil de 21-jarige vleugelspits in de winterstop per direct overnemen van FC Twente, maar dient een fikse afkoopsom op tafel te leggen. Naar verluidt wil de club uit Enschede minstens twaalf miljoen euro voor Elia ontvangen.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr dec 19, 2008 8:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cluijffert
terecht. Ajax ze moet mar eens zorgen dat scouting/technis staf komt met wat anders dan de flavour of the week.Marillion schreef:Munsterman probeert er gewoon voor te zorgen dat zijn club hier zo goed mogelijk uitkomt. In principe wil hij zijn speler helemaal niet kwijt en als het dan toch moet gebeuren dan alleen voor de hoofdprijs. Daar lijkt me weinig mis mee.
maar ik neem aan, de komst van nog een aanvaller het zal zorgen voor beter defensie en beter voetbal. Daarom ik wacht ook op start van Aissatti.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Ajaciedjuh
Daar hebben we ook nog genoeg geld voor over. Ik zou het teveel geld vinden voor Elia. Maar Ajax heeft zelf de binnenlandse markt kapot gemaakt door 16,25 miljoen voor Sulejmani te geven.Toppie schreef:12 miljoen daar heb je een hele goeie verdediger voor
Het zal wel een bedrag rond de 10 miljoen worden en een flinke doorverkoop-percentage (en/of extra geld bij CL halen).
Munsterman wil zich graag ontfermen over de miljoenen die Ajax voor KJH heeft ontvangen. Geef hem ongelijk. Ajax betaalt toch wel.Marillion schreef:Munsterman probeert er gewoon voor te zorgen dat zijn club hier zo goed mogelijk uitkomt. In principe wil hij zijn speler helemaal niet kwijt en als het dan toch moet gebeuren dan alleen voor de hoofdprijs. Daar lijkt me weinig mis mee.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt, die indruk hebben we wel gewekt met de binnenlandse transfers van de afgelopen jaren. Dat is één van de bijkomende negatieve effecten van het royaal betalen.
12 miljoen of iets wat daarbij in de buurt komt is natuurlijk absoluut onbespreekbaar. Vergeet die jongen voorlopig maar want het zou echt te gek voor woorden zijn om nu zo'n bedrag te investeren in die jongen. Dan proberen we het desnoods in de zomer nog maar een keer. Overigens moet de transfersom wat mij betreft dan ook eerder op 5 dan 10 miljoen liggen hoor. Hij heeft dan immers maar één jaar over van zijn contract.
12 miljoen of iets wat daarbij in de buurt komt is natuurlijk absoluut onbespreekbaar. Vergeet die jongen voorlopig maar want het zou echt te gek voor woorden zijn om nu zo'n bedrag te investeren in die jongen. Dan proberen we het desnoods in de zomer nog maar een keer. Overigens moet de transfersom wat mij betreft dan ook eerder op 5 dan 10 miljoen liggen hoor. Hij heeft dan immers maar één jaar over van zijn contract.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Met de eenzijdige optie van 1 jaar aan Twente kant, maakt dat 2 jaar. Ik vind dat ze niet meer moeten betalen dan voor Suarez. Maximaal 7/8 miljoen.Marillion schreef:Klopt, die indruk hebben we wel gewekt met de binnenlandse transfers van de afgelopen jaren. Dat is één van de bijkomende negatieve effecten van het royaal betalen.
Sinds wanneer maakt AJAX uit dat Elia niet moet bijtekenen.
Volgens mij is het of je gaat als AJAX flink dokken voor weer een speler. of Elia tekent gewoon een paar jaar bij.Munsterman zal, gezien het spel van AJAX, het gehannes met spelers en het spel van Fc Twente hem makkelijk kunnen overtuigen dat ie het voor het voetbal niet hoeft over te stappen.En waar gaat ie spelen, met wie moet Elia geen concureren ?.Juist .. Ach en dat salaris, daar zal wel verschil in zitten.Maar dat haalt ie dan wel in als ie een paar later de stap naar het buitenland maakt.
En ik kan hem geen ongelijk geven ..
Volgens mij is het of je gaat als AJAX flink dokken voor weer een speler. of Elia tekent gewoon een paar jaar bij.Munsterman zal, gezien het spel van AJAX, het gehannes met spelers en het spel van Fc Twente hem makkelijk kunnen overtuigen dat ie het voor het voetbal niet hoeft over te stappen.En waar gaat ie spelen, met wie moet Elia geen concureren ?.Juist .. Ach en dat salaris, daar zal wel verschil in zitten.Maar dat haalt ie dan wel in als ie een paar later de stap naar het buitenland maakt.
Laatst gewijzigd door 999 op vr dec 19, 2008 12:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Elia moet ook willen. Twente bepaalt niet waar Elia gaat spelen. Veel zal afhangen van Elia. Als hij echt naar Ajax wil in de winterstop, dan gaat hij. Aan een ongemotiveerde speler heb je niks. Alleen lijkt me Elia niet zo'n speler.joey schreef:Munsterman moet niets. Er is genoeg belangstelling voor Elia.
Het spel van Twente.....heb je Twente gisteren zien spelen?Voetske schreef:Sinds wanneer maakt AJAX uit dat Elia niet moet bijtekenen.
Elia wil wel, hoor. Anders brengt Ajax geen bod uit.
Tja Jöhnk je mag AJAX de hemel in schrijven en andere clubs de grond in trappen, maar het voetbalspel van AJAX is echt niet stukken beter dan dat van Fc Twente.Jöhnk schreef:Het spel van Twente.....heb je Twente gisteren zien spelen?Voetske schreef:Sinds wanneer maakt AJAX uit dat Elia niet moet bijtekenen.
Elia wil wel, hoor. Anders brengt Ajax geen bod uit.
Blij met de punten ...
Ach, ik laat gewoon een ander licht over zaak schijnen, Voets. Als Ajax met 4-0 van PSG verliest is er, terecht, heel veel kritiek.
Precies Dominee. De realiteit is dat uitblinkers bij subtoppers graag naar Ajax komen. Dat zal wel een reden hebben. Laat ik daarbij in het midden houden of Ajax deze spelers moet willen en tegen welke prijs.
Precies Dominee. De realiteit is dat uitblinkers bij subtoppers graag naar Ajax komen. Dat zal wel een reden hebben. Laat ik daarbij in het midden houden of Ajax deze spelers moet willen en tegen welke prijs.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Volgens mij is dat nooit anders geweest.Sub naar hoger.Alleen had je toen echt een GROOOOOOOOT verschil tussen die twee.En was het zelden zo dat er ook buitenlandse interesse was.Jöhnk schreef:Ach, ik laat gewoon een ander licht over zaak schijnen, Voets. Als Ajax met 4-0 van PSG verliest is er, terecht, heel veel kritiek.
Mar Wielaart zou toch ook komen, daar is door AJAX ook een bod ( verhoogd bod zelfs ) gedaan ?.Ik zeg niet dat Elia niet gaat komen, maar, i.t.t. vroeger, zijn de spelregels, mijn inziens, een beetje veranderd en heeft Fc Twente het spelregel boekje in handen, niet AJAX ..
Blij met de punten ...