De Graafschap-Ajax 21-12-2008
Mee eens Joey, 3 verdedigers moet te doen zijn tegen de meeste tegenstanders in NL.
Ook wil ik graag Vertonghen weer eens op zijn beste stek zien, namelijk linksmidden. Daar was hij beresterk en is hij misschien nóg wel harder nodig dan centraal achterin. Zeker tegen Graafschap en ADO.
Ook wil ik graag Vertonghen weer eens op zijn beste stek zien, namelijk linksmidden. Daar was hij beresterk en is hij misschien nóg wel harder nodig dan centraal achterin. Zeker tegen Graafschap en ADO.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Jammer dat Sarpong weer geblesseerd is geraakt. En wederom aan zijn schouder. Vermaelen kunnen we achterin ook niet missen. Onze enige echte verdediger.Ajaxlife schreef:MvB verwacht lastige wedstrijd, Vermaelen geblesseerd
nieuws Door: Redactie op 19 dec 2008
Trainer Marco van Basten verwacht een lastig wedstrijd tegen De Graafschap. “De ploeg staat zeventiende, maar dat zegt voor ons niets. Kijk maar naar de wedstrijd tegen Volendam. Daarnaast heersen er wellicht revanchegevoelens in verband met de 1-8 van vorig jaar,” zegt de trainer. Het is nog onzeker of Thomas Vermaelen zondag kan aantreden tegen de Superboeren. Hij heeft last van een achillespeesblessure.
Sarpong weer geblesseerd
Ook Jeffrey Sarpong is weer aan de lijst geblesseerden toegevoegd. Hij was net hersteld, maar liep gisteren bij een training een schouderblessure op.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als je Vertonghen en Oleguer dan niet centraal achterin zet; wie dan wel? 3 mans verdediging Urby - Vermaelen - Van der Wiel? Krijg ik geen harde plasser van...De Dominee schreef:Mee eens Joey, 3 verdedigers moet te doen zijn tegen de meeste tegenstanders in NL.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Mooi dat Vermaelen erbij is!Ajax.nl schreef:Gabri en Enoh terug in selectie
zaterdag 20 december, door Duchtig, Amsterdam, 16:55u, www.ajax.nl
Gabri is door Marco van Basten opgenomen in de selectie voor het duel met De Graafschap. De Spaanse middenvelder is na een enkelblessure weer wedstrijdfit.
Ook Eyong Enoh zit weer bij de selectie. De Kameroener miste woensdag het duel met Slavia Praag vanwege een lichte hamstringkwetsuur. Thomas Vermaelen, die vrijdag last had van zijn achillespees, kan zondag gewoon meedoen tegen De Graafschap. Rasmus Lindgren ontbreekt nog altijd vanwege een enkelblessure.
De rentree van Gabri en Enoh gaat ten koste van Vurnon Anita en de aan zijn schouder geblesseerde Jeffrey Sarpong.
De achttien geselecteerden voor De Graafschap - Ajax (zondag, 12.30 uur) zijn:
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Evander Sno
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Leonardo
Hans Vonk
Siem de Jong
Robbert Schilder
Daley Blind
Eyong Enoh
Gabri
- Monkey Tonk
-
Hoe dichterbij deze wedstrijd komt hoe meer ik denk dat we puntverlies gaan oplopen. Ik verwacht een slecht en zwaar veld door de regen. Daar kunnen wij dan weer niet mee omgaan en De Graafschap vliegt er vanaf de 1e minuut vol in. Ze zijn daar al begonnen met zeuren over Suarez en daarmee is de toon denk ik wel een beetje gezet.
Maar als we bij willen blijven bij AZ is er maar één resultaat mogelijk en dat is een overwinning. Nu maar hopen dat de heren dat ook vanaf het begin beseffen.
Ik ga zelf in ieder geval weer eens kijken. Is pas m´n 2e uitwedstrijd in de competitie dit jaar.
Maar als we bij willen blijven bij AZ is er maar één resultaat mogelijk en dat is een overwinning. Nu maar hopen dat de heren dat ook vanaf het begin beseffen.
Ik ga zelf in ieder geval weer eens kijken. Is pas m´n 2e uitwedstrijd in de competitie dit jaar.
Nil volentibus arduum