De Graafschap-Ajax 21-12-2008
De Graafschap-Ajax 21-12-2008
Nou dat word weer wat bij die boeren vorig jaar 1-8 zit er dit jaar niet denk ik 

Jij vind je zelf leuk he , geweldig toch dat baggervoetbal blijven kijken en elke week net doen of het allemaal zo geweldig is. Ik zou zeggen meld je aan bij de voedselbank dan krijg je gratis een paar lenzen of een bril.El Clavo schreef:Kut he dat we weer gewonnen hebben?
Misschien zie je het voetbal dan beter.

Ik vind de manier waarop Ajax voetbalt kut ja maar ok winnen is belangrijk maar de manier waarop Ajax voetbalt komt bij de gemiddelde supporter toch aan bod lijkt me.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik vind het niet alleen, ik ben het natuurlijk ook gewoon
Ik vond de eerste helft slecht en slordig, maar de tweede helft was een stuk beter. Leuke acties van onder andere De Jong, Suarez en Sulejmani.
Weet je, dit seizoen wil ik gewoon kampioen worden en volgend jaar CL spelen en hoe we dat halen interesseert me op dit moment geen ene moer. Mooi voetbal is op dit moment gewoon mooi meegenomen.

Ik vond de eerste helft slecht en slordig, maar de tweede helft was een stuk beter. Leuke acties van onder andere De Jong, Suarez en Sulejmani.
Weet je, dit seizoen wil ik gewoon kampioen worden en volgend jaar CL spelen en hoe we dat halen interesseert me op dit moment geen ene moer. Mooi voetbal is op dit moment gewoon mooi meegenomen.
of een slipje van Linda ..Beloki schreef:Volgens mij heb jij toch een beetje een verkeerd beeld van de voedselbank.Toppie schreef:Ik zou zeggen meld je aan bij de voedselbank dan krijg je gratis een paar lenzen of een bril.El Clavo schreef:Kut he dat we weer gewonnen hebben?

Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
laat ik het vermoeden hebben dat ze met een dezelfde instelling als toen Volendam uit daarheen gaan... Van doen we wel ff. Terwijl juist de Superboeren niks te verliezen hebben en de hele week naar deze wedstrijd toe kunnen leven, terwijl Ajax, woensdag nog vol aan bak moet.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Woensdag gewoon op een 1-0 spelenmattie schreef:laat ik het vermoeden hebben dat ze met een dezelfde instelling als toen Volendam uit daarheen gaan... Van doen we wel ff. Terwijl juist de Superboeren niks te verliezen hebben en de hele week naar deze wedstrijd toe kunnen leven, terwijl Ajax, woensdag nog vol aan bak moet.
Dat is weer wat anders, denk trouwens dat die spelers wel willen (blijft toch Europees toneel). Vraag mij meer af hoe Marco er mee omgaat.
Als we 2e worden kunnen we loten:
Bordeaux
Marseille
Bremen
Sjachtar
Aalborg
Fiorentina
Dinamo Kiev
Zenit
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt warm of koud van wordt (al denk ik dat dit Ajax het tegen ieder van deze heel lastig heeft) maar goed weet niet wat er tussen de nummers 3 van de Uefa Cup gaat zitten.
Bordeaux
Marseille
Bremen
Sjachtar
Aalborg
Fiorentina
Dinamo Kiev
Zenit
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt warm of koud van wordt (al denk ik dat dit Ajax het tegen ieder van deze heel lastig heeft) maar goed weet niet wat er tussen de nummers 3 van de Uefa Cup gaat zitten.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wanneer wordt deze ronde gespeeld dan? in Rusland en omgeving ligt de competitie op zijn gat... Zijn er toch 3 die daar vandaan komen. Zou een voordeel kunnen zijn.J.G. schreef:Dat is weer wat anders, denk trouwens dat die spelers wel willen (blijft toch Europees toneel). Vraag mij meer af hoe Marco er mee omgaat.
Bordeaux
Marseille
Bremen
Sjachtar
Aalborg
Fiorentina
Dinamo Kiev
Zenit
Maar de loting kennende zou het wel Bremen of Fiorentina worden.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zou MvB er al op hameren dat Ajax tegen De Graafschap scherp moét zijn? En niet die instelling zoals bij Volendam uit, of zoals lang werd volgehouden tegen NAC? Ik snáp gewoon niet hoe ze soms zo nonchalant kunnen zijn. Juist tegen ploegen als De Graafschap moet het met veel inzet, dan winnen we daar relatief eenvoudig.
Ik eis in december 12 uit 12!
Ik eis in december 12 uit 12!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ko heeft er al meerdere keren voor gewaarschuwd, dit is zo'n wedstrijd waar je zomaar tegen puntverlies aan kunt lopen, en dat zou heel erg zonde zijn. Kom je deze maand goed door (inderdaad 12 op 12), dan heb je gewoon een prima basis om de tweede helft van het seizoen in te gaan. Laten we hopen dat de spelers daar ook van doordrongen zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het erge is dat iedereen ook een moeilijke wedstrijd aan ziet komen, met sneeuw en wind wordt dit een typische 1-1 met veel hotsknotsvoetbal.
Daarom, inderdaad, nog een paar keer knallen voordat alle spelers met hun vrouw en kinderen aan het kerstbuffet kunnen. Ik word echt gek als dit een 'Volendammertje' wordt, want dan betekent dat bij De Graafschap gewoon een 2-2.
Daarom, inderdaad, nog een paar keer knallen voordat alle spelers met hun vrouw en kinderen aan het kerstbuffet kunnen. Ik word echt gek als dit een 'Volendammertje' wordt, want dan betekent dat bij De Graafschap gewoon een 2-2.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08