Moderator: mods
Je kunt je afvragen of dat aan de spelers, of aan de trainer ligt. Met jongens als Sulejmani en Suárez kun je elke verdediging aan gort krijgen. Ik heb het idee dat Bassie er veel te weinig uithaalt.Jöhnk schreef:Ik heb me vooral geergerd aan zijn slechte spel. Zelfs als hij in vorm is lijdt hij heel veel balverlies (want hij probeert veel), maar vandaag was het echt niet normaal.
Dat gold trouwens voor bijna iedereen.
Die schromelijk overschatte pipo forceert wel de 2-2. Zo zal hij ongetwijfeld zelf over denken.wimpey schreef:Het is een pipo. Een schromelijk overschatte pipo.Hoeladans schreef:Wat is Suarez toch een mongool.
Met een normale scheidsrechter was het gewoon een 2e geel en mist hij de eerste knock-out wedstrijd.
Maar het blijft een overschatte pipo, die deze kunstjes nu nog kan flikken, maar in het buitenland ( weet je wel dat land waar KJH volgens jou nooit naar toe zou gaan ) volledig door zijn hoeven gaat zakken als dit het enige is wat Suarez tot op heden op het veld laat zien.Beetje glibberkast voetbal wat zo één keer in de vijf wedstrijden een klein beetje succes heeft ...joey schreef:Die schromelijk overschatte pipo forceert wel de 2-2. Zo zal hij ongetwijfeld zelf over denken.wimpey schreef:Het is een pipo. Een schromelijk overschatte pipo.Hoeladans schreef:Wat is Suarez toch een mongool.
Met een normale scheidsrechter was het gewoon een 2e geel en mist hij de eerste knock-out wedstrijd.
Ik heb begrepen dat het er niet toe doet hóe Ajax wint, als het maar wint, dus wat zeuren jullie nou?