AFC Ajax - Slavia Praag 17-12-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo dec 17, 2008 9:35 pm

Ik ben vlak voor de aftrap op de bank in slaap gevallen en schakel net in. Geloof niet dat ik veel heb gemist als ik het hier zo lees.... :blush.gif:

Normaal zou ik zeggen dat het misschien verstandig zou zijn om ons vanavond niet al te druk te maken. Zeker niet als blijkt dat we de poule winst toch niet kunnen halen. Maar Ajax is nu toch wel verplicht om in de 2e helft nog wat te proberen. Al is het alleen voor de mensen in het stadion.
Nil volentibus arduum

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo dec 17, 2008 9:35 pm

CVITANIC IS KING

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo dec 17, 2008 9:36 pm

Daniel_vT schreef:Tis maar hoe je het noemen wil. Wij voetbalden een tijd toch best aardig.
Ja volgens de nieuwe norm van tegenwoordig was het wel aardig hoor..

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 17, 2008 9:38 pm

Als je nog niet hebt gescoord in de poule dan kom je toch lekker naar Amsterdam kan je minmaal 2x scoren.

Wat een kut verdediging , pleur toch op van Basten met dit zooitje dit is waarom ik straks geen wedstrijd meer hoeft te zien. Je mis toch niks.

En die Urby die z'n bloed kan ik wel drinken wat een Kip zonder Kop voetbalt die gozer.

VANBASTEN IK WIL VERDEDIGERS EN EEN GOEIE MIDDENVELDER GVD GVD
:1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:

En anders maar een andere trainer die wel weet dat je verdedigers nodig hebt.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo dec 17, 2008 9:38 pm

brigade zuid schreef:
Daniel_vT schreef:Tis maar hoe je het noemen wil. Wij voetbalden een tijd toch best aardig.
Beste sinds Blind. Er wordt namelijk opgebouwd van achteruit hehe.

Weet je wat ik vooral zo gek vind? Ik zie totaal geen verbetering. Je mag toch hopen dat je ergens een glimp van training ziet. Driehoekjes, positiespel, mannetje overnemen etc. Nee, ik zie het eigenlijk alleen maar minder worden.
Laatst gewijzigd door peter op wo dec 17, 2008 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Daniel

Bericht door Daniel » wo dec 17, 2008 9:39 pm

brigade zuid schreef:
Juist, en die nieuwe norm moeten we nu maar weer mee beginnen. We hebben plusminus vijf jaar zware kut en klote situaties meegemaakt. We hebben een heel nieuw bestuur en zijn een nieuwe weg ingeslagen dus moeten we opnieuw bouwen. Dan kun je niet verwachten dat na een paar maanden een bijna geheel nieuw team helemaal op elkaar is ingespeeld en dat alles soepeltjes verloopt.
Neemt niet weg dat ik die achterstand niet nodig had gevonden en daar ook niet tevreden over ben.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo dec 17, 2008 9:41 pm

Sylvie is NEefiaans tijdens de wedstrijd
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op wo dec 17, 2008 9:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 17, 2008 9:41 pm

Daniel_vT schreef:
brigade zuid schreef:
Juist, en die nieuwe norm moeten we nu maar weer mee beginnen. We hebben plusminus vijf jaar zware kut en klote situaties meegemaakt. We hebben een heel nieuw bestuur en zijn een nieuwe weg ingeslagen dus moeten we opnieuw bouwen. Dan kun je niet verwachten dat na een paar maanden een bijna geheel nieuw team helemaal op elkaar is ingespeeld en dat alles soepeltjes verloopt.
Hallo als de basis slecht is en je ziet niet wat iedereen wel ziet hoelang wil je dan wachten 4 jaar. Plus dat elk jaar een sterspeler vertrekt :rules.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » wo dec 17, 2008 9:42 pm

Hoe moet het dan wel volgens jou?

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 17, 2008 9:42 pm

Daniel_vT schreef: Juist, en die nieuwe norm moeten we nu maar weer mee beginnen. We hebben plusminus vijf jaar zware kut en klote situaties meegemaakt. We hebben een heel nieuw bestuur en zijn een nieuwe weg ingeslagen dus moeten we opnieuw bouwen. Dan kun je niet verwachten dat na een paar maanden een bijna geheel nieuw team helemaal op elkaar is ingespeeld en dat alles soepeltjes verloopt.
Dat is gewoon waar. Hoe jammer het ook is. Je kunt van een Trabant niet binnen een paar maanden een Bentley maken.

Sinds de tweede helft tegen AZ zit de klad erin. Nergens voor nodig eigenlijk, want daarvoor ging het best redelijk.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo dec 17, 2008 9:44 pm

Peter schreef:

Weet je wat ik vooral zo gek vind? Ik zie totaal geen verbetering. Je mag toch hopen dat je ergens een glimp van training ziet. Driehoekjes, positiespel, mannetje overnemen etc. Nee, ik zie het eigenlijk alleen maar minder worden.
Is niet zo gek hoor. De ellende is 2 weken geleden begonnen toen V.Basten ging schuiven met Urby om zonnodig die dwerg in de spits te laten spelen. Iedereen ziet dat het niet werkt behalve v.Basten. Maar ja, het kan beter nu gebeuren dan in de competitie. Als v.Basten nu nog niet zijn conclusies trekt weet ik het ook niet meer.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo dec 17, 2008 9:44 pm

goh de meningen zijn eensgezind.. Urby als zichzelf op het middenveld is al een drama maar nu in de rol van Lindgren is het helemaal KUT... durf het aan met Leonardo op de zijkant en de jong op Urby zijn kant.... Of van mijn part Sno erin. Suljemani is naar mijn mening die recht heeft op een paar inval beurten :blush.gif:
Over Oleguer hebben we het maar niet, oke?

Verder is het spel en de bezieling een....
Maar he! wereld coach koop lekker Elia en laat de verdediging zo wil je... Weten we tenminste allemaal zeker dat we na de volgende ronde eruit liggen en dat we de schaal naar Alkmaar of misschien toch Eindhoven kunnen brengen.

Joepie wissel Urby :headbang.gif:
Laatst gewijzigd door mattie op wo dec 17, 2008 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer op zoek naar een Interim coach..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 17, 2008 9:45 pm

Met Suárez in de spits liep het anders ook niet lekker. Heeft 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was het wel weer.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo dec 17, 2008 9:48 pm

Thomas schreef:Met Suárez in de spits liep het anders ook niet lekker. Heeft 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was het wel weer.
Gaat toch meer dreiging vanuit dan van Cvitanich. Bovendien kan Urby dan gewoon linksbuiten spelen.

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 17, 2008 9:49 pm

Spelers neerzetten die het verschil maken en meer vanuit de verdediging opbouwen. Gabri ipv Enoh dat geeft het publiek zelfs aan maar nee Enoh in de Basis. Verdedigers halen minimaal 2 die wel kunnen opbouwen.

Vertonghen en Gabri en misschien Aisatti op het middenveld en in de spits een goeie voetballer die kan aannemen , combineren en scorend vermogen heeft.

Op het middenveld Van der Vaart terughalen is ook een optie. En toch zou ik ook Wielaert kopen.

Maar ja teveel zwakke schakels in dit elftal.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo dec 17, 2008 9:52 pm

Trab schreef:
Thomas schreef:Met Suárez in de spits liep het anders ook niet lekker. Heeft 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was het wel weer.
Gaat toch meer dreiging vanuit dan van Cvitanich. Bovendien kan Urby dan gewoon linksbuiten spelen.
Mandekker erbij en type Schaars. Urby op de bank.

Ik vind Cvita hardwerkend, maar weinig gelukkig. De klasse druipt er iig niet van af, dat niet.

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 17, 2008 9:52 pm

Op deze manier kun je tot middernacht door blijven gaan. Slavia blijft net zo easy peasy overeind als vorig jaar.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo dec 17, 2008 9:53 pm

Als de lat zo laag ligt is het moeilijk scoren.

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 17, 2008 9:53 pm

Zondag de Graafschap uit normaal denk moet te doen zijn nou forget it

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 17, 2008 9:55 pm

Peter schreef:Mandekker erbij en type Schaars. Urby op de bank.

Ik vind Cvita hardwerkend, maar weinig gelukkig. De klasse druipt er iig niet van af, dat niet.
Klopt, het is ook geen klasbak als Sulejmani of Suárez. Desalniettemin vind ik hem in de eerste helft beter spelen dan die twee. Zeker als je ziet dat Cvitanich amper fatsoenlijk aangespeeld wordt. Sulejmani en Suárez krijgen de bal tenminste nog in de voet. :wink.gif:

999

Bericht door 999 » wo dec 17, 2008 9:57 pm

Wat een ongelooflijk bagger elftal !!!.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 17, 2008 9:58 pm

Daley Blind valt me ook wederom niet op of mee....

wimpey

Bericht door wimpey » wo dec 17, 2008 9:59 pm

3-0 HSV, Olic.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo dec 17, 2008 9:59 pm

wimpey schreef:
Daniel_vT schreef: Juist, en die nieuwe norm moeten we nu maar weer mee beginnen. We hebben plusminus vijf jaar zware kut en klote situaties meegemaakt. We hebben een heel nieuw bestuur en zijn een nieuwe weg ingeslagen dus moeten we opnieuw bouwen. Dan kun je niet verwachten dat na een paar maanden een bijna geheel nieuw team helemaal op elkaar is ingespeeld en dat alles soepeltjes verloopt.
Dat is gewoon waar. Hoe jammer het ook is. Je kunt van een Trabant niet binnen een paar maanden een Bentley maken.
Nee, maar met een Opel Astra zou ik al best tevreden zijn. En een paar maanden? Bijna een half jaar inmiddels.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 17, 2008 10:00 pm

De voorroede speelt ook kut

Plaats reactie