Maar is het als Ajax zijnde dan niet verstandig om hem van Zwolle te kopen en dan te verhuren aan een ploeg als NAC of NEC? Anders betaal je een (paar) jaar later weer het volle pond!Zlatan Son of God schreef:Een ploeg als NEC zou geweldig voor hem zijn. Misschien volgend seizoen NAC, aangezien Penders met het jaar erbij steeds meer wedstrijden mist.Peter schreef:Klopt inderdaad. Mist de laatste tijd wat scherpte lijkt het wel. Dacht het op de automatische piloot af te kunnen en maakte daardoor teveel fouten. Ik zie in hem geen speler die een stap kan overslaan. Mijn advies is dan ook om de stap naar een leuke subtopper te wagen. Dan moet je niet bij Vitesse ofzo beginnen natuurlijk.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Onze spelverdeler. Als we toch geld gaan uitgeven, dan leggen ze voor VD Vaart maar een miljoen of 12 (tot 15) neer. Nederlander, spelverdeler en Ajacied.VI schreef: 'Real Madrid wil af van ongemotiveerde en zware VDV'
17/12/2008 11:47
Na een prima competitiestart lijkt Rafael van der Vaart te moeten vrezen voor zijn plek bij Real Madrid. Als we de Spaanse krant AS moeten geloven, zou de Spaanse club zeer ontevreden zijn over de Nederlandse international.
'Van der Vaart is onverschillig en aan het einde van zijn krachten', luidt de lezing van AS. 'Hij is niet meer de speler die aan het begin van het seizoen op prachtige wijze doelpunten wist te maken.'
Real Madrid zou volgens de Spaanse krant de verkoop van Van der Vaart, die 'met overgewicht en motivatieproblemen kampt', aan het eind van dit seizoen overwegen.
- Ajaciedjuh
-
dus is het geen Ajacied...Ajaciedjuh schreef:Ik heb hem alleen horen zeggen dat hij allebei de clubs een warm hart toedraagt. Een gelijkspelletje moest het dan maar worden. Dit was op de radio.Rishi schreef:Ajacied niet... zijn hart is van HSV heeft hij onlangs gezegd
En hij heeft het wel gezegd! Wie is Para?
IK GELOOF!!!!!!
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik raad je aan Hard Gras nummer 22, van maart 2000, op de kop te tikken en eens aandachtig te lezen.Vedette-10- schreef:Ookal vraag je het niet aan mij, ik zeg toch maar wat ik ervan vind. Hij is een Jood, maar niet loyaal. En hij is een Ajacied, want hij draagt Ajaxspullen met trots.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog op wo dec 17, 2008 3:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- AT Toto winner 15/16
Hoezo?LucaS schreef:Nou lees ik de afgelopen 821 posts van jou "Basta, verdedigers, waar blijven ze nou? "
Ik ben erg verbaasd over je keuze om deze 30 miljoen aan deze spelers uit te geven. Eén verdediger waarover je volgens mij in augustus niet erg enthousiast over was

Toppie op 24juli schreef:Wielaert kopen zou al buiten alle proporties zijnPeter schreef:5 miljoen voor Wielaert zou buiten alle proporties zijn.

Nu ken ik hem wel hoor, maar je bent toch niet meer of minder Ajacied omdat je een bepaalde Ajax-supporter kent of niet? Met alle respect voor die jongen hoor. Don't get me wrong.El Clavo schreef:En jij vindt Van der Vaart geen Ajacied?
Oude edities van Hard Gras zijn behoorlijk moeilijk op de kop te tikken, Weekend Cees. Vertel?!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik raad je aan Hard Gras nummer 22, van maart 2000, op de kop te tikken en eens aandachtig te lezen.Vedette-10- schreef:Ookal vraag je het niet aan mij, ik zeg toch maar wat ik ervan vind. Hij is een Jood, maar niet loyaal. En hij is een Ajacied, want hij draagt Ajaxspullen met trots.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
[quote="Thomas"]
Nu ken ik hem wel hoor, maar je bent toch niet meer of minder Ajacied omdat je een bepaalde Ajax-supporter kent of niet? Met alle respect voor die jongen hoor. Don't get me wrong. [quote]
Hij kende hem ook niet persoonlijk en daar gaat het juist om, want hij trok het zich persoonlijk aan. Maakt mij niet uit wat jullie van hem vinden hoor, voor mij is het wel degelijk een echte. En wat hij qua beleefdheidsvormen in de media zegt boeit mij niet zoveel eerlijk gezegd.
Nu ken ik hem wel hoor, maar je bent toch niet meer of minder Ajacied omdat je een bepaalde Ajax-supporter kent of niet? Met alle respect voor die jongen hoor. Don't get me wrong. [quote]
Hij kende hem ook niet persoonlijk en daar gaat het juist om, want hij trok het zich persoonlijk aan. Maakt mij niet uit wat jullie van hem vinden hoor, voor mij is het wel degelijk een echte. En wat hij qua beleefdheidsvormen in de media zegt boeit mij niet zoveel eerlijk gezegd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het nummer van Simon Kuper over Ajax en de - vermeende - band met joden. Imposante kost.Enganche schreef:Oude edities van Hard Gras zijn behoorlijk moeilijk op de kop te tikken, Weekend Cees. Vertel?!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik raad je aan Hard Gras nummer 22, van maart 2000, op de kop te tikken en eens aandachtig te lezen.Vedette-10- schreef:Ookal vraag je het niet aan mij, ik zeg toch maar wat ik ervan vind. Hij is een Jood, maar niet loyaal. En hij is een Ajacied, want hij draagt Ajaxspullen met trots.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley