De Marco van Basten-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di dec 16, 2008 3:43 pm

Na mijn mening is dit AJAX gewoon nog hetzelfde als de voorgaande jaren, alleen in europa gaat het beter, maar qua spel en punten is het gewoon nog hetzelfde, wel iets degelijker soms idd.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 16, 2008 3:53 pm

El Clavo schreef:Ik heb het al in een ander topic gezegd, ik wil dit jaar gewoon kampioen worden en het interesseert me geen reet hoe.
Oké, dan zullen we het nooit eens worden. Mij interesseert dat namelijk wel.

Geeft niets. Ieder zijn mening.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » di dec 16, 2008 3:56 pm

El Clavo schreef:Nee hoor, maar er wordt gevochten voor elkaar en we waren ontzettend effectief, dat kan soms ook geen kwaad. Jouw maatstaf is 3 seizoenen exceptioneel voetbal van bijna 15 jaar terug, dat gaat niet meer gebeuren, laat ik je maar uit die droom helpen.
En dat zegt iemand die PSV al een hele tijd volledig afmaakt ivm de speelstijl die ze hanteren ???

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 16, 2008 4:07 pm

Baseman schreef:
El Clavo schreef:Nee hoor, maar er wordt gevochten voor elkaar en we waren ontzettend effectief, dat kan soms ook geen kwaad. Jouw maatstaf is 3 seizoenen exceptioneel voetbal van bijna 15 jaar terug, dat gaat niet meer gebeuren, laat ik je maar uit die droom helpen.
En dat zegt iemand die PSV al een hele tijd volledig afmaakt ivm de speelstijl die ze hanteren ???
Inderdaad. Verder verdient PSV dan nog de schoonheidsprijs, want die wedstrijd tegen Twente was echt verschrikkelijk.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di dec 16, 2008 4:10 pm

Baseman schreef:
PSV en vechtvoetbal? :drecul.gif:

Zoals ik al zei, ik wil dit seizoen kampioen worden, Van Basten een jaar de tijd geven en volgend jaar wil ik dan weer CL waardig voetbal zien.

999

Bericht door 999 » di dec 16, 2008 4:11 pm

El Clavo schreef:Jouw Nederlands ook :smallgrin.gif: :aai.gif:
Net zo slecht als AJAX .. :smallgrin.gif: :headbang.gif: , maar in mij is geen 35 miljoen geinvesteerd ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 16, 2008 4:16 pm

Voetske schreef:Net zo slecht als AJAX .. :smallgrin.gif: :headbang.gif: , maar in mij is geen 35 miljoen geinvesteerd ..
Slechts jááren aan training. :hypocrite.gif: ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » di dec 16, 2008 4:18 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Net zo slecht als AJAX .. :smallgrin.gif: :headbang.gif: , maar in mij is geen 35 miljoen geinvesteerd ..
Slechts jááren aan training. :hypocrite.gif: ;)
Nee hoor, NLD les dan lag ik te pitten .. heb er hier nog krijtjes van liggen :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di dec 16, 2008 4:18 pm

Voetske schreef:
Net zo slecht als AJAX .. :smallgrin.gif: :headbang.gif: , maar in mij is geen 35 miljoen geinvesteerd ..
Ho ho, ik weet niet wat jij elke maand aan WAO krijgt :hypocrite.gif: :icon_wink.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 16, 2008 4:18 pm

Het is dus tóch onwil!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » di dec 16, 2008 4:21 pm

El Clavo schreef:
Voetske schreef:
Ho ho, ik weet niet wat jij elke maand aan WAO krijgt :hypocrite.gif: :icon_wink.gif:
Nou, ik schat een duizendje of 6, maar rekenen is ook niet mijn sterkste kant :icon_wink.gif: :ajaxsmiley.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op di dec 16, 2008 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di dec 16, 2008 4:22 pm

Bertje schreef:Het is dus tóch onwil!
Nee hoor, moe van het voetballen :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » di dec 16, 2008 7:50 pm

Van Basten liet Oranje niet sprankelend voetballen. Het was veelal niet om aan te zien. Hij liet Oranje echter ook zelden verliezen. Van Basten kon dat elftal lelijk laten winnen. Ik denk echt dat hij het geluk aan zijn reet heeft hangen.

wimpey

Bericht door wimpey » di dec 16, 2008 8:05 pm

brigade zuid schreef:Na mijn mening is dit AJAX gewoon nog hetzelfde als de voorgaande jaren, alleen in europa gaat het beter, maar qua spel en punten is het gewoon nog hetzelfde, wel iets degelijker soms idd.
Het was de voorbije 5 seizoenen niet om aan te zien en er werd door de bank genomen belabberd gespeeld. Wat verwacht je: dat het na nog geen half jaar onder een nieuwe trainer, die het roer compleet om heeft gegooid, ineens wervelend zal gaan? Je trekt niet in een paar maanden recht wat anderen gedurende jaren naar de kloten hebben geholpen.

Ik ben tevreden over MVB: hij heeft allerlei losers eruit gemikt en geinvesteerd in jeugd. Ondanks een karrevracht aan blessures heeft Ajax na de zwakke seizoensstart weinig punten verspeeld. Het voetbal moet veel beter, maar ik zie wel aanknopingspunten. Eindelijk is er weer eens sprake van een poging tot opbouw. En het is na jaren weer eens rustig rond Ajax.

We staan kort achter de koploper en overwinteren in Europa. Het is inmiddels 6 jaar geleden dat we er in December zo goed voor stonden als nu. Dus zó beroerd zal het dan toch niet helemaal gaan, he?!

Baseman

Bericht door Baseman » wo dec 17, 2008 8:00 am

El Clavo schreef:PSV en vechtvoetbal? :drecul.gif:
Oh ja, ik was helemaal vergeten dat PSV de laatste 4 jaar kampioen is geworden met slap voetbal :excited.gif:

Maar goed, het blijft humor dat sommigen hier PSV constant afmaakten vanwege het zogenaamde laffe spel maar nu roepen dat Ajax hetzelfde spel moet gaan spelen :smallgrin.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo dec 17, 2008 8:36 am

Dan lees je helaas wat je graag wil lezen, want slap voetbal was het inderdaad. En laf en lelijk en saai en en en.... je weet wel. Dat de afgelopen 2 jaar met het nodige geluk was (1punt en 1 doelpunt) laat je dan maar even halverwege, want dat past even niet in je straatje.

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 17, 2008 9:41 am

wimpey schreef:
brigade zuid schreef:Na mijn mening is dit AJAX gewoon nog hetzelfde als de voorgaande jaren, alleen in europa gaat het beter, maar qua spel en punten is het gewoon nog hetzelfde, wel iets degelijker soms idd.
Het was de voorbije 5 seizoenen niet om aan te zien en er werd door de bank genomen belabberd gespeeld. Wat verwacht je: dat het na nog geen half jaar onder een nieuwe trainer, die het roer compleet om heeft gegooid, ineens wervelend zal gaan? Je trekt niet in een paar maanden recht wat anderen gedurende jaren naar de kloten hebben geholpen.

Ik ben tevreden over MVB: hij heeft allerlei losers eruit gemikt en geinvesteerd in jeugd. Ondanks een karrevracht aan blessures heeft Ajax na de zwakke seizoensstart weinig punten verspeeld. Het voetbal moet veel beter, maar ik zie wel aanknopingspunten. Eindelijk is er weer eens sprake van een poging tot opbouw. En het is na jaren weer eens rustig rond Ajax.

We staan kort achter de koploper en overwinteren in Europa. Het is inmiddels 6 jaar geleden dat we er in December zo goed voor stonden als nu. Dus zó beroerd zal het dan toch niet helemaal gaan, he?!
Ben het met je eens!
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » wo dec 17, 2008 9:47 am

El Clavo schreef:Dan lees je helaas wat je graag wil lezen, want slap voetbal was het inderdaad. En laf en lelijk en saai en en en.... je weet wel.
Ik ken de vooroordelen hier, al kloppen ze niet...maar goed, als Ajax dit seizoen maar kampioen wordt hé :wink.gif:
Dat de afgelopen 2 jaar met het nodige geluk was (1punt en 1 doelpunt) laat je dan maar even halverwege, want dat past even niet in je straatje.
Geluk dwing je af.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo dec 17, 2008 11:19 am

Rishi schreef:
wimpey schreef:

Ben het met je eens!
Alleen wat betreft europa maar dat had ik al gezegd, in de competitie hebben we geen punt meer behaald dan vorig jaar.. dat we dan nog meedoen om de titel ligt dan toch echt aan de andere clubs.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo dec 17, 2008 11:43 am

Vind je? AZ ligt op schema voor meer dan 80 punten, dat is gewoon netjes. Vorig jaar had de kampioen er 72.

LucaS

Bericht door LucaS » wo dec 17, 2008 11:51 am

Er van uitgaande dat we de komende 2 wedstrijden winnen, hebben we na de eerste competitiehelft 5 punten meer dan vorig seizoen. Maar goed, eerst nog winnen dus.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo dec 17, 2008 12:10 pm

Als we die wedstrijden winnen, hebben we een prima uitgangspositie voor de 2e helft van het seizoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do dec 18, 2008 10:26 am

wimpey schreef:

Hij heeft gigantisch mogen investeren en had geen baas boven hem die hem tegenhield.

Hij mikt losers eruit? Dan is Kennedy afgeschreven, dan mag hij weer starten en nu mag hij weer vertrekken. En hetzelfde met een hoop jeugdspelers.

Van Basten mag Suarez dankbaar zijn dat Suarez een paar wedstrijden in z'n eentje heeft beslist. Maar ik zie een verdediging die steeds slechter gaat presteren en voorin hopen we op een bevlieging van een paar dure jongens die gewoonweg beter zijn dat de rest en dat is niet de verdienste van Van Basten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do dec 18, 2008 1:13 pm

Joey, heb je het interview met Van Basten na afloop van de wedstrijd van gisteravond al gezien? Heb het idee dat hij wel heeft geleerd van z'n fouten. Wanneer er wordt gevraagd naar de wissel van Emanuelson is hij nu heel ingetogen en mild.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » do dec 18, 2008 1:18 pm

Hij had dan moeten zeggen dat hij niet fris oogde. En dan hij had Vertonghen moeten wisselen en Urby linksback en Vermaelen centraal als dat zijn echt gedachtegang was, die was echt aan rust toe. Iedereen kan inzien dat dit gewoon een smoesje was, hij werd gewisseld omdat hij niet goed functioneerde. Logisch als je iemand verkeerd gebruikt.

Plaats reactie