De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
En dat zegt iemand die PSV al een hele tijd volledig afmaakt ivm de speelstijl die ze hanteren ???El Clavo schreef:Nee hoor, maar er wordt gevochten voor elkaar en we waren ontzettend effectief, dat kan soms ook geen kwaad. Jouw maatstaf is 3 seizoenen exceptioneel voetbal van bijna 15 jaar terug, dat gaat niet meer gebeuren, laat ik je maar uit die droom helpen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Inderdaad. Verder verdient PSV dan nog de schoonheidsprijs, want die wedstrijd tegen Twente was echt verschrikkelijk.Baseman schreef:En dat zegt iemand die PSV al een hele tijd volledig afmaakt ivm de speelstijl die ze hanteren ???El Clavo schreef:Nee hoor, maar er wordt gevochten voor elkaar en we waren ontzettend effectief, dat kan soms ook geen kwaad. Jouw maatstaf is 3 seizoenen exceptioneel voetbal van bijna 15 jaar terug, dat gaat niet meer gebeuren, laat ik je maar uit die droom helpen.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
PSV en vechtvoetbal?Baseman schreef:En dat zegt iemand die PSV al een hele tijd volledig afmaakt ivm de speelstijl die ze hanteren ???El Clavo schreef:Nee hoor, maar er wordt gevochten voor elkaar en we waren ontzettend effectief, dat kan soms ook geen kwaad. Jouw maatstaf is 3 seizoenen exceptioneel voetbal van bijna 15 jaar terug, dat gaat niet meer gebeuren, laat ik je maar uit die droom helpen.

Zoals ik al zei, ik wil dit seizoen kampioen worden, Van Basten een jaar de tijd geven en volgend jaar wil ik dan weer CL waardig voetbal zien.
Nou, ik schat een duizendje of 6, maar rekenen is ook niet mijn sterkste kantEl Clavo schreef:Ho ho, ik weet niet wat jij elke maand aan WAO krijgtVoetske schreef:Net zo slecht als AJAX ..El Clavo schreef:Jouw Nederlands ook![]()
![]()
, maar in mij is geen 35 miljoen geinvesteerd ..
![]()

Laatst gewijzigd door 999 op di dec 16, 2008 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Het was de voorbije 5 seizoenen niet om aan te zien en er werd door de bank genomen belabberd gespeeld. Wat verwacht je: dat het na nog geen half jaar onder een nieuwe trainer, die het roer compleet om heeft gegooid, ineens wervelend zal gaan? Je trekt niet in een paar maanden recht wat anderen gedurende jaren naar de kloten hebben geholpen.brigade zuid schreef:Na mijn mening is dit AJAX gewoon nog hetzelfde als de voorgaande jaren, alleen in europa gaat het beter, maar qua spel en punten is het gewoon nog hetzelfde, wel iets degelijker soms idd.
Ik ben tevreden over MVB: hij heeft allerlei losers eruit gemikt en geinvesteerd in jeugd. Ondanks een karrevracht aan blessures heeft Ajax na de zwakke seizoensstart weinig punten verspeeld. Het voetbal moet veel beter, maar ik zie wel aanknopingspunten. Eindelijk is er weer eens sprake van een poging tot opbouw. En het is na jaren weer eens rustig rond Ajax.
We staan kort achter de koploper en overwinteren in Europa. Het is inmiddels 6 jaar geleden dat we er in December zo goed voor stonden als nu. Dus zó beroerd zal het dan toch niet helemaal gaan, he?!
Ben het met je eens!wimpey schreef:Het was de voorbije 5 seizoenen niet om aan te zien en er werd door de bank genomen belabberd gespeeld. Wat verwacht je: dat het na nog geen half jaar onder een nieuwe trainer, die het roer compleet om heeft gegooid, ineens wervelend zal gaan? Je trekt niet in een paar maanden recht wat anderen gedurende jaren naar de kloten hebben geholpen.brigade zuid schreef:Na mijn mening is dit AJAX gewoon nog hetzelfde als de voorgaande jaren, alleen in europa gaat het beter, maar qua spel en punten is het gewoon nog hetzelfde, wel iets degelijker soms idd.
Ik ben tevreden over MVB: hij heeft allerlei losers eruit gemikt en geinvesteerd in jeugd. Ondanks een karrevracht aan blessures heeft Ajax na de zwakke seizoensstart weinig punten verspeeld. Het voetbal moet veel beter, maar ik zie wel aanknopingspunten. Eindelijk is er weer eens sprake van een poging tot opbouw. En het is na jaren weer eens rustig rond Ajax.
We staan kort achter de koploper en overwinteren in Europa. Het is inmiddels 6 jaar geleden dat we er in December zo goed voor stonden als nu. Dus zó beroerd zal het dan toch niet helemaal gaan, he?!
IK GELOOF!!!!!!
Ik ken de vooroordelen hier, al kloppen ze niet...maar goed, als Ajax dit seizoen maar kampioen wordt héEl Clavo schreef:Dan lees je helaas wat je graag wil lezen, want slap voetbal was het inderdaad. En laf en lelijk en saai en en en.... je weet wel.

Geluk dwing je af.Dat de afgelopen 2 jaar met het nodige geluk was (1punt en 1 doelpunt) laat je dan maar even halverwege, want dat past even niet in je straatje.
-
- AT Toto winner 15/16
Alleen wat betreft europa maar dat had ik al gezegd, in de competitie hebben we geen punt meer behaald dan vorig jaar.. dat we dan nog meedoen om de titel ligt dan toch echt aan de andere clubs.Rishi schreef:Ben het met je eens!wimpey schreef:Het was de voorbije 5 seizoenen niet om aan te zien en er werd door de bank genomen belabberd gespeeld. Wat verwacht je: dat het na nog geen half jaar onder een nieuwe trainer, die het roer compleet om heeft gegooid, ineens wervelend zal gaan? Je trekt niet in een paar maanden recht wat anderen gedurende jaren naar de kloten hebben geholpen.brigade zuid schreef:Na mijn mening is dit AJAX gewoon nog hetzelfde als de voorgaande jaren, alleen in europa gaat het beter, maar qua spel en punten is het gewoon nog hetzelfde, wel iets degelijker soms idd.
-
Hij heeft gigantisch mogen investeren en had geen baas boven hem die hem tegenhield.wimpey schreef:Het was de voorbije 5 seizoenen niet om aan te zien en er werd door de bank genomen belabberd gespeeld. Wat verwacht je: dat het na nog geen half jaar onder een nieuwe trainer, die het roer compleet om heeft gegooid, ineens wervelend zal gaan? Je trekt niet in een paar maanden recht wat anderen gedurende jaren naar de kloten hebben geholpen.brigade zuid schreef:Na mijn mening is dit AJAX gewoon nog hetzelfde als de voorgaande jaren, alleen in europa gaat het beter, maar qua spel en punten is het gewoon nog hetzelfde, wel iets degelijker soms idd.
Hij mikt losers eruit? Dan is Kennedy afgeschreven, dan mag hij weer starten en nu mag hij weer vertrekken. En hetzelfde met een hoop jeugdspelers.
Van Basten mag Suarez dankbaar zijn dat Suarez een paar wedstrijden in z'n eentje heeft beslist. Maar ik zie een verdediging die steeds slechter gaat presteren en voorin hopen we op een bevlieging van een paar dure jongens die gewoonweg beter zijn dat de rest en dat is niet de verdienste van Van Basten.
-
Hij had dan moeten zeggen dat hij niet fris oogde. En dan hij had Vertonghen moeten wisselen en Urby linksback en Vermaelen centraal als dat zijn echt gedachtegang was, die was echt aan rust toe. Iedereen kan inzien dat dit gewoon een smoesje was, hij werd gewisseld omdat hij niet goed functioneerde. Logisch als je iemand verkeerd gebruikt.