De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
AJAX - PSV was niet geweldig maar in verhouding tot de rest van de wedstrijden best goed hoor.. maar noem jij nou eens een aantal wedstrijden op die goed waren.. als je eerlijk bent kom je niet tot zoveel hoor.Jöhnk schreef:Het was een feest van afstandschoten en counters.
@BZ: ik heb Ajax-PSV niet gezien, maar lees juist overal dat het een ultiem slechte wedstrijd was.
-
- AT Toto winner 15/16
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik heb het al in een ander topic gezegd, ik wil dit jaar gewoon kampioen worden en het interesseert me geen reet hoe. Ik ga liever met 2-0 winst van het veld af met bikkelvoetbal dan dat ik schitterende combinaties zie en met 1-0 verlies.
Ik blijf er wel bij dat voetbal begint met geen kansen weggeven, zeker het voetbal van nu.
Ik blijf er wel bij dat voetbal begint met geen kansen weggeven, zeker het voetbal van nu.
Ja hoor, Ajax speelde prima toen. Zeer verdedigend, en dat is niet het voetbal dat we willen zien, maar in de uitvoering was het gewoon goed. Het ging over goede wedstrijden, niet over aantrekkelijke wedstrijdenbrigade zuid schreef:En dus was het een goede wedstrijd? Jezus de lat gaat maar lager en lager..El Clavo schreef:Ja wijffie, Twente. 1 kans weggegeven, namelijk die bal die voorlangs ging en Douglas miste. Ik heb geen moment met samengeknepen billen gezeten.