Ach, jij dacht ook dat Sulejmani nooit meer zou voetballen. Bovendien ben je over elke aankoop van van Basten negatief dus een voorspelbare reactie.joey schreef:Vond Cvitanich vooral veel doelloos rondrennen. Ik moet nog zien of hij het redt bij Ajax.
En of ze hem laten staan.
Dario Cvitanich
Moderator: mods
Zeg ik dat ik Cvitanich een slechte voetballer vind? Ik zeg dat hij gisteren doelloos rondrende en zwak speelde. Veel balverlies ook.
Bij mijn weten heb ik steeds laten weten eerst meer van Cvitanich te willen zien. Ik brand die jongen juist niet meteen af. Ik ken hem namelijk niet. Dit in tegenstelling tot Sno en Oleguer, van wie ik meteen wist dat het miskopen waren.
Bij mijn weten heb ik steeds laten weten eerst meer van Cvitanich te willen zien. Ik brand die jongen juist niet meteen af. Ik ken hem namelijk niet. Dit in tegenstelling tot Sno en Oleguer, van wie ik meteen wist dat het miskopen waren.
Het stinkt aan alle kanten!
Redelijk mee eens, ja. Ik vond juist dat hij met name moeite had met de vooractie. Hij mag wel iets eerder voor z'n man komen. Wat weer positief is is dat je kon zien dat Cvitanich wilde kaatsen en de combinatie aan wilde gaan. Hij was absoluut slordig, maar wist toch een aantal keer de bal vast te houden met een hijgende Loran of Zwaanswijk in z'n rug.Zlatan Son of God schreef:Goed doelpunt, maar voor de rest was het niet geweldig wat Dario vandaag liet zien. Komt wel veel in de bal, maar verliest vervolgens de bal continu in het duel. Je ziet we ldat hij probeert te voetballen, maar hij mist momenteel de slimheid hoe zich vrij te bewegen, waardoor hij de tijd heeft om een bal aan te nemen en vervolgens goed te verplaatsen.
Z'n doelpunt was prima. Actie en een tegendraads schot (al leek hij wat geluk te hebben met z'n trap). En hij werkte zich uiteraard weer uit de naad. Ook eindelijk goed getimed bij die kopgoal inderdaad. Zo ken ik hem weer.
- Daily Blind
Dat zeg ik ook!Thomas schreef:Redelijk mee eens, ja. Ik vond juist dat hij met name moeite had met de vooractie. Hij mag wel iets eerder voor z'n man komen. Wat weer positief is is dat je kon zien dat Cvitanich wilde kaatsen en de combinatie aan wilde gaan. Hij was absoluut slordig, maar wist toch een aantal keer de bal vast te houden met een hijgende Loran of Zwaanswijk in z'n rug.Zlatan Son of God schreef:Goed doelpunt, maar voor de rest was het niet geweldig wat Dario vandaag liet zien. Komt wel veel in de bal, maar verliest vervolgens de bal continu in het duel. Je ziet we ldat hij probeert te voetballen, maar hij mist momenteel de slimheid hoe zich vrij te bewegen, waardoor hij de tijd heeft om een bal aan te nemen en vervolgens goed te verplaatsen.
Z'n doelpunt was prima. Actie en een tegendraads schot (al leek hij wat geluk te hebben met z'n trap). En hij werkte zich uiteraard weer uit de naad. Ook eindelijk goed getimed bij die kopgoal inderdaad. Zo ken ik hem weer.
- Daily Blind
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Toch niet de mate de coca van Casa Peru op de Prinsengracht?
Laten we hopen dat Darío en Luis wat anders drinken, anders moeten ze Bruno maar naar de dopingcontrole sturen.
Laten we hopen dat Darío en Luis wat anders drinken, anders moeten ze Bruno maar naar de dopingcontrole sturen.
Peter schreef:Grappig. Ik drink namelijk ook vrij geregeld mate.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- LouisXIV & co
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Welke ontwikkeling?generaal schreef:Wat vinden jullie tot nu toe van deze aankoop? Toen zijn komst werd aangekondigd, wenste ik jullie sterkte, maar ik heb hem in alle eerlijkheid niet gevolgd sinds hij bij Ajax speelt; ik ben dus wel benieuwd naar zijn ontwikkeling in de Arena.
Het stinkt aan alle kanten!
Vraag ik me ook af ?.joey schreef:Welke ontwikkeling?generaal schreef:Wat vinden jullie tot nu toe van deze aankoop? Toen zijn komst werd aangekondigd, wenste ik jullie sterkte, maar ik heb hem in alle eerlijkheid niet gevolgd sinds hij bij Ajax speelt; ik ben dus wel benieuwd naar zijn ontwikkeling in de Arena.
Blij met de punten ...
Hij was toch van origine een nummer 9 en speelde bij Ajax als aanvallende middenvelder, heb ik me laten vertellen?joey schreef:Welke ontwikkeling?generaal schreef:Wat vinden jullie tot nu toe van deze aankoop? Toen zijn komst werd aangekondigd, wenste ik jullie sterkte, maar ik heb hem in alle eerlijkheid niet gevolgd sinds hij bij Ajax speelt; ik ben dus wel benieuwd naar zijn ontwikkeling in de Arena.
Ja en toen was ik niet onder de indruk, vandaar dat ik jullie 'sterkte' toewenste. Maar bij Ajax was hij toch binnen gehaald als 'de' nummer 9?Thomas schreef:Jij hebt hem bij Banfield nog als 'buitenspeler' zien spelen, meen ik me te herinneren. Bij Ajax heeft hij alleen in de voorbereiding als aanvallende middenvelder gespeeld. Verder vooral aan de zijkant en inmiddels zit hij op zo'n 120 minuten in de spits.
-