Wat gaat het worden?
Gaat Marco de basis 11 laten starten of stelt hij een B-team op?
Wie moeten er volgens jou spelen en hoe moet er gespeeld worden?
Heeft Ajax er voordeel aan 1e of 2e te worden?
Gaan er nog veel AT'ers naar deze match toe?

J.G.: Dat is weer wat anders, denk trouwens dat die spelers wel willen (blijft toch Europees toneel). Vraag mij meer af hoe Marco er mee omgaat.
Als we 2e worden kunnen we loten:
Bordeaux
Marseille
Bremen
Sjachtar
Aalborg
Fiorentina
Dinamo Kiev
Zenit
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt warm of koud van wordt (al denk ik dat dit Ajax het tegen ieder van deze heel lastig heeft) maar goed weet niet wat er tussen de nummers 3 van de Uefa Cup gaat zitten.
joey: Slavia ligt er toch al uit? Ik denk dat het een wedstrijd van niets wordt.
Ik zou gaan, maar daar kwam iets tussen helaas...volgende keer maar weer...J.G. schreef:Gaan er nog veel AT'ers naar deze match toe?
In principe wel. Ik dacht dat we eigenlijk op donderdag moesten spelen. Het is belangrijk om te winnen, omdat je dan inderdaad een nr. 3 tegen krijgt (als we dan 1ste worden in de poule). En, we hebben nog wat goed te maken.joey schreef:Slavia ligt er toch al uit? Ik denk dat het een wedstrijd van niets wordt.
Ben er ook bij! Als je wint ben je sowieso tweede. Als de andere wedstrijd gelijk eindigt ben je bij winst eerste. Als je zou verliezen ben je derde. Ik word ook het liefst eerste in de poule, dat kun je met een goed doelsaldo halen. Gewoon vol erop en met 4-0 van het veld af stappen!J.G. schreef: Gaan er nog veel AT'ers naar deze match toe?
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben er ook gewoon bij. Ik heb trouwens geen idee van hoe vol het gaat worden. Kan iemand uitsluitsel geven over het aantal reeds verkochte kaartjes?
Ajax.nlEr zijn in TicketBox/onlinekaartverkoop op dit moment nog +/- 6100 AFC Ajax-Slavia Praag reguliere kaarten beschikbaar, de verkoop is tot en met woensdag 17 december 20.45 uur in TicketBox.