FC Groningen 2008 - 2009
Jans zet Meerdink uit de selectie
**Trainer Ron Jans van FC Groningen
heeft Martijn Meerdink uit de selectie
gezet.De aanvaller weigerde zondag in
de slotfase van het duel met FC Twente
(1-4) in te vallen.
Jans noemde het handelen van Meerdink
"respectloos en zels ondermijnend".Een
week geleden zette de coach Berry Powel
al terug naar de beloften.De spits zou
onvoldoende gemotiveerd zijn.
Blij met de punten ...
Jans moet middelvinger verklaren
Ron Jans' opgestoken middelvinger in
de slotfase van het duel FC Groningen-
sc Heerenveen is voor de KNVB-aanklager
aanleiding tot een vooronderzoek.
Jans,die heel even de gewraakte vinger
hief richting arbiter Kevin Blom nadat
Heerenveen diep in de extra tijd (95ste
minuut) de winnende treffer (3-2) had
gemaakt,heeft tot 12 januari de tijd om
tekst en uitleg over zijn gebaar te
geven.
Jans besefte zelf direct na afloop van
het duel al dat zijn gebaar niet handig
geweest was.De coach noemde zijn actie
een "frustratiebeweging."
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
[/code]Jans verwacht vertrek Berg in winterstop
Geschreven op maandag, 29 december om 19:11
Groningen-coach Ron Jans gaat er vanuit dat hij na de winterstop niet meer de beschikking heeft over topscorer Marcus Berg. De Zweedse aanvaller is dit seizoen bijzonder productief, en die scoringsdrift is inmiddels ook buiten Groningen opgemerkt. “We moeten rekening houden met de verhalen rond hem”, zegt hij in Sportweek. “Als er een concrete aanbieding komt van een club naar zijn zin, dan hebben we een probleem”, zo vertelt Jans in het weekblad. Berg, dit seizoen al goed voor dertien treffers, weigert om zekerheid te geven over zijn nabije toekomst. Voor de oefenmeester zegt dat genoeg. “Ik zei tegen hem dat hij van dat gedoe af kan zijn, als hij zou zeggen dat hij in januari niet weg wil. Maar dat heeft hij dus niet gezegd.”
Volgens Jans is de kans het grootst dat Berg in navolging van oud-Groningers als Luis Suárez, Rasmus Lindgren en Bruno Silva naar Ajax vertrekt. “Hij vindt het een interessante club, zegt hij. Alleen voor Ajax is hij betaalbaar. Zij hebben het geld van Huntelaar binnen. Dat is wel genoeg.”
VZ
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik begin langzamerhand toch boven jullie uit te stekenNeefkens schreef:Misschien zou je gewoon zijn vraag kunnen beantwoorden. Ik snap je post namelijk ook niet.

Ik word zo moe van Ron Jans.
Ik vind hem ook niet sympathiek. Loopt graag te koop met zijn ''bescheidenheid'', maar is ondertussen allesbehalve bescheiden. Ik vind het een gladjakker die zegt wat de mensen willen horen.
Zo beter .. tjongejonge ..

Laatst gewijzigd door 999 op di dec 30, 2008 10:29 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Ik vind het een leuke vent en een bovengemiddelde trainer bovendien.
Een beetje verwaand is hij wel, maar wie is dat eigenlijk niet in de voetballerij. De man straalt uit dat hij een bepaalde afstand tot het voetbal heeft, dat zie je wel vaker bij mensen die weten hoe de wereld daarbuiten eruit ziet. Ik vind dat zelf wel verfrissend.
Een beetje verwaand is hij wel, maar wie is dat eigenlijk niet in de voetballerij. De man straalt uit dat hij een bepaalde afstand tot het voetbal heeft, dat zie je wel vaker bij mensen die weten hoe de wereld daarbuiten eruit ziet. Ik vind dat zelf wel verfrissend.
Ik zou berg niet halen of we moeten er zeker van zijn dat bodul en castillion het niveau niet gaan halen binnen 1 jaar.
We lopen natuurlijk een enorm risico met alleen cvita als spits, maar goed, bij een blessure kunnen we dit opvangen met suarez of sjulemani.
Als ik kijk naar de huidige selctie ontbreekt er eigenlijk weinig aan behalve mischien een goede snelle links/rechts buiten.
en mischien nog een opkomende linksback / rechtsback.
We lopen natuurlijk een enorm risico met alleen cvita als spits, maar goed, bij een blessure kunnen we dit opvangen met suarez of sjulemani.
Als ik kijk naar de huidige selctie ontbreekt er eigenlijk weinig aan behalve mischien een goede snelle links/rechts buiten.
en mischien nog een opkomende linksback / rechtsback.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.