Italië
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Mevrouw Becks is kennelijk uitgeshopt in LA en mag daarom met David in januari naar Milaan.
Nu.nl
MILAAN - David Beckham speelt vanaf januari op huurbasis voor AC Milan. Trainer Carlo Ancelotti en technische baas Adriano Galliani hebben dit woensdag gezegd voor vertrek naar Nederland, waar de ploeg donderdag speelt tegen SC Heerenveen.
"Ik ben er zeker van dat hij komt. Hij zal een paar maanden op huurbasis bij Milan blijven. We spreken hierover met zijn agent", aldus Galliani op het vliegveld van Milaan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verder zal Spalletti moeten winnen van stadsgenoot Lazio, want anders is het exit, vrees ik.Chelsea-doelwit Lavezzi blijft graag bij Napoli
Geschreven op zaterdag, 15 november om 14:08
Ezequiel Iván Lavezzi weet zich verzekerd van de aandacht van Chelsea. De 23-jarige aanvaller van Napoli geeft echter een langer verblijf in Italië de voorkeur boven een transfer naar The Blues.
Het goede spel van de Argentijnse spits heeft er de laatste weken mede toe geleid dat Napoli is opgeklommen naar de hoogste regionen in de Serie A. De ploeg van Edoardo Reja staat inmiddels verdienstelijk vierde en heeft met Lavezzi een belangrijke speler in de ploeg. Sinds zijn debuut voor de Argentijnse nationale ploeg vorig jaar verdween hij even uit beeld, maar nieuwbakken bondscoach Diego Maradona riep hem deze week op voor de oefeninterland tegen Schotland, volgende week.
“Ik wil blijven”, zegt Lavezzi zelf in La Gazzetta dello Sport. “Ik weet dat Chelsea me bekeken heeft, maar dat is een zaak voor mijn zaakwaarnemer en de club. Ik geloof niet dat Napoli de intentie heeft mij te laten gaan en dat doet me goed, ik ben hier heel gelukkig. Mijn droom is om belangrijk te worden voor de nationale ploeg, ondanks de grote concurrentie. Napoli kan me daar uitstekend bij helpen.”
VZ
Net Juve Milan zien afmaken. Milan dat vooruit getrokken moest worden door oude mannen. Ambrosini, Emerson, Kaladze, Maldini, Jankulovski, Shevchenko, maar ook Ronaldinho. Het zijn geen topatleten, zeker niet als je ze vergelijkt met de geweldige Amauri en Sissoko. Ik vond Amauri in z'n Palermo-tijd al écht goed (hij en Suazo leken me destined voor de top van de Serie A), maar ik had niet verwacht dat hij na z'n blessure zo makkelijk aan zou haken bij Juventus.
Op een gegeven moment stond iedereen bij Milan gewoon constant stil. Toen kwam Pirlo amper aan de bal en moest Seedorf het spel gaan verdelen. Dat gaat natuurlijk niet goed. Verder kwam het neer op individuele bevliegingen van Pato. Na een eerste helft waarin er in het centrum weinig tot niets lukte, deed ook de vrijheid aan de zijkant niet genoeg goed.
Juve speelde afwachtend, maar aan de bal zag het er echt een stuk beter uit. De 4-2 was een prachtige goal.
Op een gegeven moment stond iedereen bij Milan gewoon constant stil. Toen kwam Pirlo amper aan de bal en moest Seedorf het spel gaan verdelen. Dat gaat natuurlijk niet goed. Verder kwam het neer op individuele bevliegingen van Pato. Na een eerste helft waarin er in het centrum weinig tot niets lukte, deed ook de vrijheid aan de zijkant niet genoeg goed.
Juve speelde afwachtend, maar aan de bal zag het er echt een stuk beter uit. De 4-2 was een prachtige goal.