FC Twente 2008 - 2009
Ik zou Brama sowieso vervangen met Tioté.
Moet zeggen dat ik het bizar vind hoe clubs als Groningen en Heerenveen toch constant positief in het nieuws komen, terwijl er bij een club als Twente (maar ook bij AZ zijn er voorbeelden te verzinnen met betrekking tot aankopen, bijv.) veel meer positiefs te melden valt.
Moet zeggen dat ik het bizar vind hoe clubs als Groningen en Heerenveen toch constant positief in het nieuws komen, terwijl er bij een club als Twente (maar ook bij AZ zijn er voorbeelden te verzinnen met betrekking tot aankopen, bijv.) veel meer positiefs te melden valt.
In Nederland kickt men op middelmatige Scandinaviërs en zo. We besteden liever aandacht aan Granqvist of Nick vd Velden dan aan Moreno.Thomas schreef:Ik zou Brama sowieso vervangen met Tioté.
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
Niet te vroeg oordelen is mijn advies. Hij heeft nu met Perez en Febo spelers waarop het geheel leunt, dat zijn de routiniers. Ben net als Jöhnk overtuigd dat ze dit niveau niet een heel seizoen lang vol kunnen houden, ben benieuwd wat voor plan McClaren dan heeft klaarliggen. Ik verwacht dat ze op dat moment ver achterop raken.
@Brigade Zuid: Dat werd ook van Maaskant gezegd bijvoorbeeld. Niet te vroeg oordelen is dus mijn advies.
@Brigade Zuid: Dat werd ook van Maaskant gezegd bijvoorbeeld. Niet te vroeg oordelen is dus mijn advies.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. El Ahmadi, Wilkshire en Engelaar zijn vertrokken, maar nu gaat het er dus nog wat beter aan toe daar. Wellicht is Rutten zelfs wel niet zo goed als men deed voorkomen, maar dat is koffiedik kijken.brigade zuid schreef:Steve McClairen is toch niet zo'n slechte keuze gebleken.
1-3 Stam, trouwens.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Groningen is de laatste mode qua vertroeteling. Heeft een puntje meer dan Utrecht, daar waar er constante kritiek is. Groningen heeft bakken met geld, maar heeft zich dit seizoen toch niet echt weten te versterken. Sterker nog, volgens mij is het overgrote gedeelte gewoon pure middelmaat.Thomas schreef:Ik zou Brama sowieso vervangen met Tioté.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08