PSV 2008 - 2009
Het houdt niet op:
VoetbalzoneReker kan niks met 'heimwee' van Gomes
Geschreven op vrijdag, 12 december om 16:27
Heurelho Gomes heeft de laatste weken bij diverse medewerkers van PSV aangegeven dat hij graag zou willen terugkeren, dat meldt het Eindhovens Dagblad vrijdag. De populaire Braziliaanse doelman heeft het niet naar zijn zin bij zijn nieuwe werkgever Tottenham Hotspur, waar zijn positie al van begin af aan onder vuur ligt.
De keeper, die afgelopen zomer voor circa tien miljoen euro naar Engeland verhuisde, kampt eigenlijk al vanaf de eerste weken met gevoelens van heimwee naar Eindhoven. Algemeen directeur Jan Reker zei vrijdag in een reactie aan het regionale dagblad dat hij ’niks kan’ met berichten die hem niet rechtstreeks bereiken.
Trainer Huub Stevens benadrukte dat hij niet op mogelijke transfers wil ingaan. "Tot januari moeten wij werken met de huidige spelersgroep en daar heb ik vertrouwen in." Tottenham-manager Harry Redknapp gaf meerdere malen aan het volste vertrouwen in Gomes te hebben en ziet geen reden om de Braziliaan op de bank te zetten.
Na een stroef begin, met enkele blunders inbegrepen, lijkt Gomes de laatste weken weer enigszins op de doelman van weleer. Vier van de vijf laatste wedstrijden werden in winst omgezet en Gomes incasseerde slechts twee tegentreffers. De Engelse media waren na het duel met West Ham United (0-2) bijzonder te spreken over zijn optreden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Maak je geen zorgen. Dat kunnen ze niet betalen. Ik zou er overigens ook niet blij mee zijn hoor. Ben blij dat we eindelijk van hem verlost zijn.
Eigenlijk zou je het als voetballiefhebber overigens juist moeten toejuichen als goede spelers naar de nederlandse competitie komen. Dat is toch goed voor het niveau en de uitstraling. Maar dan moeten er ook nog een paar naar ons toe komen!

Eigenlijk zou je het als voetballiefhebber overigens juist moeten toejuichen als goede spelers naar de nederlandse competitie komen. Dat is toch goed voor het niveau en de uitstraling. Maar dan moeten er ook nog een paar naar ons toe komen!
Nil volentibus arduum
Gomes is een huilbaby. Een beetje tegenslag en hij wil een liga. Maar nu het beter gaat, zal het niet lang duren of TH is de kloep van zijn leven. Dan gooit hij de trucendoos open en vinden ze hem daar een echte clubman.
Hoe dan ook, van mij mag hij het goed doen. Voor alle zekerheid.

Het stinkt aan alle kanten!
Dat is lang geleden, een Ligajoey schreef:Gomes is een huilbaby. Een beetje tegenslag en hij wil een liga. Maar nu het beter gaat, zal het niet lang duren of TH is de kloep van zijn leven. Dan gooit hij de trucendoos open en vinden ze hem daar een echte clubman.![]()

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16