Ajax Amsterdam-NAC Breda 12-12-2008
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind sommige Ajacieden echt bedroevend, maar in het geheel staat het wel iets beter dan de afgelopen 2 wedstrijden. Lindgren is bijvoorbeeld ietsje beter dan de laatste paar keren. Urby, Oleguer en Wiel zijn bedroevend slecht. Moeten we mee oppassen, want NAC creëert zelf helemaal niets met deze prut.
Van de zomer schreef Bert dat Oleguer een redelijke inspeelpass had. Na 3 flessen wodka waarschijnlijk.banjavi schreef:Die olgeuer is echt het lachtertje van de eredivisie zeg... sjezus wat een ellende die gast

Het is echt beschamend. Vertonghen sterk, Lindgren redelijk, van Sulejmani gaat dreiging uit. Cvitanic; knappe goal.
De rest: onderaards slecht. Die Suarez begint me steeds meer te irriteren. Doe die oogkleppen eens af en ga eens aan je traptechniek werken!
Zelfs met zoveel Wodka op zie je dt het een prutser is... hoeveel moet van Basten dan wel niet gezopen hebben? :)wimpey schreef:Van de zomer schreef Bert dat Oleguer een redelijke inspeelpass had. Na 3 flessen wodka waarschijnlijk.banjavi schreef:Die olgeuer is echt het lachtertje van de eredivisie zeg... sjezus wat een ellende die gast![]()
Het is echt beschamend. Vertonghen sterk, Lindgren redelijk, van Sulejmani gaat dreiging uit. Cvitanic; knappe goal.
De rest: onderaards slecht. Die Suarez begint me steeds meer te irriteren. Doe die oogkleppen eens af en ga eens aan je traptechniek werken!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
De eerste 20 minuten waren werkelijk erbarmelijk. Daarna werd het een heel klein beetje beter.brigade zuid schreef:Ben blij dat ik toch niet gegaan ben..
Wat opvalt, is dat de afvallende bal te vaak voor NAC is en dat ze er dan ongestoord uit kunnen komen. Veldbezetting klopt niet. Je weet van te voren dat die de Jong niets brengt. Stel 'm dan niet op. Zowel offensief als defensief een zero, ook deze wedstrijd weer.