Kijk Kenneth zo kan je ook reageren!Delorge: 'Ik geloof dat ik nog kan slagen bij Ajax'
27/08/2008 14:33
Laurent Delorge is allesbehalve van plan te vertrekken bij Ajax, zegt de Belg in Gazet van Antwerpen. 'Ik geloof dat ik hier nog kan slagen.'
Delorge is een van de vier spelers die onlangs door coach Marco van Basten is verteld, dat zij zijn teruggezet naar Jong Ajax. Kenneth Perez, Albert Luque en Jurgen Colin zijn de andere drie spelers. Colin tekende vorige week bij Sporting Gijón.
'Ik ben niet boos op Van Basten. Ik kan zelfs begrip opbrengen voor de beslissing', vertelt de 29-jarige middenvelder. 'Sinds november heb ik niet meer kunnen spelen wegens een blessure. Bij de start van de voorbereiding was ik nog niet goed genoeg en Ajax heeft fitte mensen nodig om kampioen te worden.'
Delorge staat nog tot medio 2009 onder contract bij de Amsterdamse Eredivisionist. 'Ik blijf tot de winterstop bij Jong Ajax trainen, zodat ik fit kan worden en de verantwoordelijken kan overtuigen.'
Laurent Delorge
Moderator: mods
- Daily Blind
www.voetbalzone.nl‘Grieks avontuur lonkt voor Delorge en Somers’
Geschreven op vrijdag, 12 december om 08:26
Laurent Delorge en Hans Somers krijgen binnenkort mogelijk de kans om de koude Nederlandse winter te verruilen voor het zachte Griekse klimaat. Het tweetal staat volgens het Vlaamse Sportwereld in de zeer nadrukkelijke belangstelling van Panthtrakikos, waar de Belgisch Spaanse coach Emilio Ferrera de scepter zwaait. Ajacied Delorge (30) en Utrechter Somers (29) zijn bij hun club op een zijspoor beland, en hebben dan ook te horen gekregen dat zij met een andere partij mogen praten mits er een goed voorstel op tafel komt. Vooralsnog bleef het echter stil, maar Ferrera hoopt het tweetal te kunnen verleiden tot een avontuur in Zuid-Oost Europa.
Voor Somers zou het volgens de krant gaan om een verhuurperiode van zes maanden, waarna moet worden bekeken of de speler voldoet. Tot op heden mocht de oud-speler van Lierse SK en Trabzonspor dit seizoen slechts één keer opdraven in het shirt van FC Utrecht. In het openingsduel van het seizoen tegen PSV (1-5 verlies) maakte hij de volle negentig minuten vol.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Jinne
- Site Admin
Nee, vond het ook opvallend dat hij zo makkelijk opzij is geschoven door Marco. Volgens mij zonder echt kennis te nemen van zijn kwaliteiten.
Ik zag dat Laurent gisteren wel heeft meegedaan met Jong Ajax. Alleen ik meen daarvoor zijn naam niet tegengekomen te zijn. Was dat omdat hij niet fit was of zat hij zelfd onder Koster op de bank?
Ik zag dat Laurent gisteren wel heeft meegedaan met Jong Ajax. Alleen ik meen daarvoor zijn naam niet tegengekomen te zijn. Was dat omdat hij niet fit was of zat hij zelfd onder Koster op de bank?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind dit nog altijd geen slechte voetballer, hoor. Wellicht komt hij tekort voor Ajax, maar bij een middenmoter zou hij prima aan de slag kunnen.ADO wil Delorge overnemen van Ajax
Geschreven op zaterdag, 3 januari om 09:00
ADO Den Haag onderneemt een poging om Laurent Delorge terug te halen bij Ajax, zo meldt De Telegraaf in haar zaterdageditie. De Belg speelde voordat hij in zomer van 2007 overstapte naar Amsterdam één seizoen voor de Hofstedelingen. De Zuid-Hollanders meldden zich al in de Amsterdam ArenA, maar wachten af of de 29-jarige aanvaller transfervrij mag vertrekken. De oud-speler van onder meer AA Gent, Coventry City, Lierse SK en Anderlecht speelde afgelopen anderhalf seizoen slechts vier competitieduels voor de hoofdstedelingen.
"Ik weet van de interesse", aldus Delorge. "Ik wacht af wat de status is en hoop dat de clubs er uitkomen. Maar blijkbaar is iedereen nu met vakantie. Ik ken ADO en sta niet onwelwillend tegenover een transfer." Danny Blind: "Laurent heeft zich in een moeilijke situatie voor hem het laatste half jaar heel professioneel opgesteld. Als de belangstelling concreet blijkt, zullen wij niks opwerpen dat de transfer tegenhoudt."
VZ
AD:
Delorge van Ajax naar Roda JC
KERKRADE - Roda JC heeft zich per direct versterkt met Laurent Delorge. De Belgische middenvelder komt transfervrij over van Ajax en tekende voor 2,5 jaar.
Roda JC maakte tevens de komst van Arnaud Suitchin bekend. De middenvelder (19) komt over van Anderlecht en blijft tot medio 2012.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Bevestigd door Ajax.Laurent Delorge naar Roda JC
Ajax en Roda JC hebben zojuist overeenstemming bereikt over de overgang van Laurent Delorge (29) naar Roda JC. De middenvelder vertrekt per direct naar de Limburgse club.
Delorge kwam op 1 juli 2007 over van ADO Den Haag. In totaal speelde de Belg 6 wedstrijden voor Ajax waarin hij 1 keer scoorde.
Het ga je goed Laurent!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10