Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Hij had het blijkbaar van een 'doorgaans zeer betrouwbare bron, maar blijkbaar roepen alle partijen dat het onzin is.Harm schreef:Ik kan me niet voorstellen dat Derksen zijn hoofd op het hakblok zou leggen als hij geen bron heeft bij deze naam.
Kan het me niet voorstellen, zeg.
Het stinkt aan alle kanten!
Hoe vaak heb jij Tuyp al een hele wedstrijd zien spelen? 1 of 2?joey schreef:Nee, want hij komt niet. Dat kan ik me niet voorstellen.LucaS schreef:Ik lach me dood als ie komt en er volgend seizoen 38 inlegt. Maar goed, dat is onmogelijk begrijp ik van de kenners alhier, daartoe is Jan niet in staat
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
2x dit jaar sowieso natuurlijk.LucaS schreef:Hoe vaak heb jij Tuyp al een hele wedstrijd zien spelen? 1 of 2?joey schreef:Nee, want hij komt niet. Dat kan ik me niet voorstellen.LucaS schreef:Ik lach me dood als ie komt en er volgend seizoen 38 inlegt. Maar goed, dat is onmogelijk begrijp ik van de kenners alhier, daartoe is Jan niet in staat

-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Dat is waar. Wilde ik eerst ook niet geloven.brigade zuid schreef:Sno kwam ook..joey schreef:Nee, want hij komt niet. Dat kan ik me niet voorstellen.LucaS schreef:Ik lach me dood als ie komt en er volgend seizoen 38 inlegt. Maar goed, dat is onmogelijk begrijp ik van de kenners alhier, daartoe is Jan niet in staat

@Luuk: is dat het nieuwste? Dat je een speler vijftig keer moet hebben zien spelen om te constateren dat hij niet geschikt is voor Ajax? Welnu, Jeroen Verhoeven hoef ik ook niet, hoor. Heb ik een keer of vijf zien spelen.

Ik vind hem wat oud om nog talent genoemd te worden, maar ik verbaas me over het uitgesproken negatieve gedoe hier weer. Bijna niemand heeft hem meer dan twee wedstrijden live zien spelen. Naief, dat ik nog steeds verbaasd ben over al het gal dat bij alles wat over onze club naar buiten komt hier de topics opvrolijkt
Nee Joey, het is absoluut niet nodig om kennis te hebben over iets voordat je het met de grond gelijk maakt. Gatverdamme, ik begin steeds beter te begrijpen waarom gewaardeerde medeposters hier zelden meer komen.
Nee Joey, het is absoluut niet nodig om kennis te hebben over iets voordat je het met de grond gelijk maakt. Gatverdamme, ik begin steeds beter te begrijpen waarom gewaardeerde medeposters hier zelden meer komen.
-
- AT Toto winner 15/16
DaagLucaS schreef:Ik vind hem wat oud om nog talent genoemd te worden, maar ik verbaas me over het uitgesproken negatieve gedoe hier weer. Bijna niemand heeft hem meer dan twee wedstrijden live zien spelen. Naief, dat ik nog steeds verbaasd ben over al het gal dat bij alles wat over onze club naar buiten komt hier de topics opvrolijkt
LucaS schreef:Ik vind hem wat oud om nog talent genoemd te worden, maar ik verbaas me over het uitgesproken negatieve gedoe hier weer. Bijna niemand heeft hem meer dan twee wedstrijden live zien spelen. Naief, dat ik nog steeds verbaasd ben over al het gal dat bij alles wat over onze club naar buiten komt hier de topics opvrolijkt
Mogen we weten waarom jij hem wél geschikt vindt?