Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
http://www.ajaxfans.net/nieuws-977_Geru ... egoor.htmlMarillion schreef:Zou je je bron willen vermelden Toppie? Ook al is het een gerucht. Dan kunnen we een beetje inschatten wat het waard is.
- Daily Blind
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Staat ook in de geruchten bij VZ:
Bij Ajax houdt men vol dat met Dario Cvitanich de opvolger van Klaas-Jan Huntelaar al in huis is gehaald, maar achter de schermen werkt de Amsterdamse club aan de komst van Jan Vennegoor of Hesselink (foto, links). De hoofdstedelingen willen binnen afzienbare tijd een bod uitbrengen op de spits van Celtic. De Oranje-international heeft een aflopend contract en werd afgelopen zomer al met diverse clubs in verband gebracht. Zo sloeg Celtic een miljoenenbod van Galatasaray af. (Sunday Express)
Hij wordt de bliksemafleider voor Suarez.
Overigens willen de fans van Celtic best van VOH af, want hij is steeds geblesseerd.
Past dus goed bij ons.

Overigens willen de fans van Celtic best van VOH af, want hij is steeds geblesseerd.
Past dus goed bij ons.

Het stinkt aan alle kanten!
-
We hebben Celtic ook al van Sno afgeholpen. Het blijft geen feest....
Overigens is VoH op zich best een nuttige speler. Zolang de arbitrage hem maar de ruimte geeft tenminste. Want als je objectief naar zijn spel kijkt kun je hem zo'n beetje bij iedere actie wel op een overtreding betrappen. Maar als hij wel de ruimte krijgt om met zijn armen te zwaaien dan is hij lastig te bestrijden en maakt hij overal wel z'n doelpunten.
In een Ajax shirt hoef ik 'm echter niet te zien. Gewoon doorgaan met Cvitanich en als dat niet zou gaan kun je altijd nog overwegen om met Suarez en Sulejmani voorin te gaan spelen. Als er een extra aanvaller bij komt zie ik liever een jonge speler met veel talent. Iemand die ook gewoon goed kan voetballen.

Overigens is VoH op zich best een nuttige speler. Zolang de arbitrage hem maar de ruimte geeft tenminste. Want als je objectief naar zijn spel kijkt kun je hem zo'n beetje bij iedere actie wel op een overtreding betrappen. Maar als hij wel de ruimte krijgt om met zijn armen te zwaaien dan is hij lastig te bestrijden en maakt hij overal wel z'n doelpunten.
In een Ajax shirt hoef ik 'm echter niet te zien. Gewoon doorgaan met Cvitanich en als dat niet zou gaan kun je altijd nog overwegen om met Suarez en Sulejmani voorin te gaan spelen. Als er een extra aanvaller bij komt zie ik liever een jonge speler met veel talent. Iemand die ook gewoon goed kan voetballen.
Nil volentibus arduum
-
-
-
-
-
-