Lucas, zie jij fantastisch voetbal ?.LucaS schreef:|Zeilk niet, laat me liever een quote zien waarin ik zeg dat ze fantastisch spelen. Jezus wat zijn jullie een negatieve zuurpruimenPeter schreef:Jij ziet natuurlijk weer fantastisch voetbal of niet?LucaS schreef:zeikwijven
FC Volendam - Ajax 07-12-2008
Moeilijk om iets positiefs te melden over de wedstrijd, nietwaar?LucaS schreef:|Zeilk niet, laat me liever een quote zien waarin ik zeg dat ze fantastisch spelen. Jezus wat zijn jullie een negatieve zuurpruimenPeter schreef:Jij ziet natuurlijk weer fantastisch voetbal of niet?LucaS schreef:zeikwijven
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Daily Blind
anti voetbal. Tempo veelste laag, slechte passing, weinig beweging. Daarnaast laat cvitanich zien dat een andere spits welkom is. Van basten is ook een laffe hond door met 2 defensieve middenvelders te spelen. Lindgren er snel uit voor een creatieve middenvelder.. Oh die zit niet op de bank. We hebben alleen verdedigers op de bank..
Kan ik me voorstellen. Met Ajax 1 meespelen doe je niet voor je lol.Zuidema schreef:Is nog niet klaar voor het eerste. Wil zelf eerst nog een paar wedstrijden in het tweede spelen.Laudrup schreef:
Waar de neuk is Aissati???????
Siem de Jong blonk afgelopen week uit in Jong Ajax. Hem hadden we hier goed kunnen gebruiken.
Het stinkt aan alle kanten!
[quote="mattie"]en onze nieuwe centrum spits? of toch maar de 20 milj. uitgeven...
[/quote
Mattie als je je kroonjuweel verkoopt en andere de kans moet geven moeten ze er staan. En zeker tegen een club als Volendam , maar kijk na hoe ze elkaar een bal aanspelen gewoon drama , er moet gewoon iemand komen die wel een bal kan vasthouden en kan koppen. Drie spelers met kabouter lengte.
Ik zeg je, koop 2 echte verdeidigers en een middenvelder die wel een bal goed kan aangeven en een spits die kan koppen bal vasthouden en uiteraard scorings vermogen heeft.

Mattie als je je kroonjuweel verkoopt en andere de kans moet geven moeten ze er staan. En zeker tegen een club als Volendam , maar kijk na hoe ze elkaar een bal aanspelen gewoon drama , er moet gewoon iemand komen die wel een bal kan vasthouden en kan koppen. Drie spelers met kabouter lengte.
Ik zeg je, koop 2 echte verdeidigers en een middenvelder die wel een bal goed kan aangeven en een spits die kan koppen bal vasthouden en uiteraard scorings vermogen heeft.
7/12/2008 - Aissati wil eerst ritme op doen bij Jong AjaxVoetske schreef:
Vocht in de knie toch ?.
(Gepost door RvN)
BRON: AT5
Ismail Aissati zit nog niet bij de selectie voor het duel tegen Volendam. De middenvelder wil eerst ritme opdoen. "Ik ben nu op 60 procent en heb nog een lange weg te gaan. Eerst maar rustig eens wat ritme opdoen in het tweede," zo liet hij weten tegenover AT5. Daarbij komt dat hij eerder dit seizoen juist op het kunstgras van Volendam in het bekerduel Jong Volendam-Jong Ajax geblesseerd raakte aan zijn knie. Maandag zal hij weer in actie komen bij Jong Ajax.
Mwah, ik zou die jongen niet durven afschrijven op basis van deze wedstrijd. Hij krijgt geen fatsoenlijke bal.Zlatan Son of God schreef:anti voetbal. Tempo veelste laag, slechte passing, weinig beweging. Daarnaast laat cvitanich zien dat een andere spits welkom is. Van basten is ook een laffe hond door met 2 defensieve middenvelders te spelen. Lindgren er snel uit voor een creatieve middenvelder.. Oh die zit niet op de bank. We hebben alleen verdedigers op de bank..
Het stinkt aan alle kanten!
Maar de ballen die hij krijgt verwerkt hij dramatisch. Het lijkt me geen spits voor een 433 systeem hoor.joey schreef:Mwah, ik zou die jongen niet durven afschrijven op basis van deze wedstrijd. Hij krijgt geen fatsoenlijke bal.Zlatan Son of God schreef:anti voetbal. Tempo veelste laag, slechte passing, weinig beweging. Daarnaast laat cvitanich zien dat een andere spits welkom is. Van basten is ook een laffe hond door met 2 defensieve middenvelders te spelen. Lindgren er snel uit voor een creatieve middenvelder.. Oh die zit niet op de bank. We hebben alleen verdedigers op de bank..
-
Je hebt gelijk, was Gabri met vocht in het gewricht ..Zuidema schreef:7/12/2008 - Aissati wil eerst ritme op doen bij Jong AjaxVoetske schreef:
Vocht in de knie toch ?.
(Gepost door RvN)
BRON: AT5
Ismail Aissati zit nog niet bij de selectie voor het duel tegen Volendam. De middenvelder wil eerst ritme opdoen. "Ik ben nu op 60 procent en heb nog een lange weg te gaan. Eerst maar rustig eens wat ritme opdoen in het tweede," zo liet hij weten tegenover AT5. Daarbij komt dat hij eerder dit seizoen juist op het kunstgras van Volendam in het bekerduel Jong Volendam-Jong Ajax geblesseerd raakte aan zijn knie. Maandag zal hij weer in actie komen bij Jong Ajax.
Blij met de punten ...