FC Volendam - Ajax 07-12-2008
Peter schreef: Verder verwacht/eis ik dat MvB gaat bouwen aan een vast concept als iedereen fit is.

Van Basten speelt al het gehele seizoen 4-3-3, met een aanvallende middenvelder.
Dat lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Wat mij ook duidelijk lijkt, is dat er voor het eerst sinds tijden weer wordt geprobeerd om tot een verzorgde opbouw te komen.
Er gaat nog veel mis, maar het voetbal bevalt me beter dan de voorgaande seizoenen. Wat mij betreft ligt MVB op schema.
Het is droog de zon schijnt , maar 0-6 beetje overdreven om tegen een ploeg te spelen met als strijdplan achterin hangen en wachten op een counter. Ik denk 0-2 maar j, het blijft voetbal en als ze weer verliezen dan kunnen ze van part stoppen met het seizoen, want dat is tot nu toe al dramatisch en zullen de geluiden op de tribune zijn KJH lalalalaJeroen427 schreef:0-6 met behulp van een ontketende Cvita![]()
Vergeef me mijn nachtelijke overmoed.
Tja, dan lag HTC ook op schema ..wimpey schreef:Peter schreef: Verder verwacht/eis ik dat MvB gaat bouwen aan een vast concept als iedereen fit is.![]()
Van Basten speelt al het gehele seizoen 4-3-3, met een aanvallende middenvelder.
Wat mij ook duidelijk lijkt, is dat er voor het eerst sinds tijden weer wordt geprobeerd om tot een verzorgde opbouw te komen.
Er gaat nog veel mis, maar het voetbal bevalt me beter dan de voorgaande seizoenen. Wat mij betreft ligt MVB op schema.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij speelt 4-3-3 en dat maakt inderdaad een concept. Ik leg alleen concept net even wat anders uit en wil gewoon vaststaande poppetjes in het concept zien als iedereen fit is. Wat gaan we doen met Vertonghen? Wordt Sulejmani onze linksbuiten of mag hij door blijven rommelen op '10'? Wie wordt er linksback. Is dat Vermaelen of Urby? Als iedereen fit is, dan verwacht ik daar een duidelijk concept. Dat geschuif moet dan echt afgelopen zijn.wimpey schreef:Peter schreef: Verder verwacht/eis ik dat MvB gaat bouwen aan een vast concept als iedereen fit is.![]()
- Ajaciedjuh
Het duel staat onder leiding van scheidsrechter Dick van Egmond.joey schreef:Wat moet je er anders van zeggen? Als we met dit voetbal al op schema liggen...![]()
Is de opstelling al bekend?
De supporters van Volendam zijn niet blij met de scheidsrechter...
FC Volendam: Verhoeven; Koning, Schilder, Boots, Sterk; Bakens, Sheotahul, De Lange, Meijers; Tuyp, Hofstede.
Wissels: Van Dijk, Yildiz, Narsingh, Maynard, Kuperus, Platje, Smit.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Vermaelen; Enoh, Sulejmani, Lindgren; Suarez, Cvitanich, Emanuelson.
Wissels: Vonk, Silva, Kennedy, Leonardo, Alderweireld, Schilder, Blind.
- peter
Voorspelbaar. Alsof we bij WillemII begonnen met deze opstelling. Nee, we spelen nu 3 potjes in deze opstelling en hopelijk worden dat er niet nog eens 3. Er komen namelijk belangrijke mensen terug van blessures en dan moet het anders.LucaS schreef:Goh, exact de opstelling die ik, en velen hier met mij, van tevoren hadden bedacht. Kunnen de verhalen dat van Basten constant schuift ook naar het rijk der fabelen
Geblesseerde spelers kun je niet opstellen Peter. Sowieso zijn die oneliners te simpel! Kom eens met een goed beargumenteerd verhaal ipv dom te hakken zonder enig houtsnijdend argument.Peter schreef:Voorspelbaar. Alsof we bij WillemII begonnen met deze opstelling. Nee, we spelen nu 3 potjes in deze opstelling en hopelijk worden dat er niet nog eens 3. Er komen namelijk belangrijke mensen terug van blessures en dan moet het anders.LucaS schreef:Goh, exact de opstelling die ik, en velen hier met mij, van tevoren hadden bedacht. Kunnen de verhalen dat van Basten constant schuift ook naar het rijk der fabelen
- peter
Lees anders eerst even het draadje door. Praten we daarna verder.goodfella schreef:Geblesseerde spelers kun je niet opstellen Peter. Sowieso zijn die oneliners te simpel! Kom eens met een goed beargumenteerd verhaal ipv dom te hakken zonder enig houtsnijdend argument.Peter schreef:Voorspelbaar. Alsof we bij WillemII begonnen met deze opstelling. Nee, we spelen nu 3 potjes in deze opstelling en hopelijk worden dat er niet nog eens 3. Er komen namelijk belangrijke mensen terug van blessures en dan moet het anders.LucaS schreef:Goh, exact de opstelling die ik, en velen hier met mij, van tevoren hadden bedacht. Kunnen de verhalen dat van Basten constant schuift ook naar het rijk der fabelen