PSV 2008 - 2009
Volgens Joey speelt AZ herkenbaar voetbal in de LvG stijl! Het heeft 2 1/2 jaar geduurd en hij heeft zijn heilige 4-3-3 overboord gegooid en een 4-4-2 counterstijl geadopteerd, maar het is wel 100% herkenbaar!Jöhnk schreef:Ik kijk naar AZ, en het is voor de zoveelste keer dit seizoen slaapverwekkend. Van Gaal speelt op resultaat, hoor.
Zowel financieel als sportief is PSV natuurlijk totaal oninteressant voor Van Bommel.joey schreef:Hier kan PSV het mee doen:
PNVan Bommel wil liever naar Spanje of Engeland dan naar PSV
Van Bommel zei tegenover Sport1 dat een vertrek naar Spanje en Engeland hem wel wat lijken. De Nederlandse competitie kan daar qua niveau bij lange na niet tegenop in zijn ogen. 'Alleen als er echt niets langskomt, is PSV een optie', zei Van Bommel dan ook.
Knap trouwens dat ze die wedstrijden tegen Groningen en Heerenveen weten te draaien. PSV heeft ook geen spitsenprobleem, maar ze mogen zich natuurlijk best focussen op aanvallende versterking en de defensie negeren.
Onderhoud Salcido met directie
EINDHOVEN, zondag
Carlos Salcido schuift morgen met zijn zaakwaarnemer Lyle Yorks aan bij algemeen directeur Jan Reker van PSV. Het gesprek met de dit seizoen zeer matig presterende Mexicaan stond al weken gepland en zal in het teken staan van de wens van Salcido om PSV te verlaten. In het contract van de international staat een gelimiteerde transfersom van naar verluidt tien miljoen euro. Vooralsnog weigert PSV om dat bedrag bij te stellen.
Blij met de punten ...
Lijkt me ook, Bakkal is een prima speler. Die hoort in de basis.Harm schreef:Stevens moet Bakkal gewoon als eerste op zijn wedstrijdformulier zetten.
Stuur hem anders onze kant maar uit.

Hoe dan ook, dit was denk ik een belangrijke overwinning voor PSV. Zo ver staan ze niet achter. Na de winterstop krabbelen ze op, dus hebben ze nog alle kans om de titel te prolongeren.
Het stinkt aan alle kanten!
Opkrabbelen wordt lastig als Stevens zulke achterlijke opstellingen blijft maken...Wuytens is een groot talent, maar waarom krijgt hij in hemelsnaam iedere keer de voorkeur boven Bakkal ? Als Koevermans fit was geweest, zou Amrabat niet eens deel uitgemaakt hebben van de selectie, wtf ? En hoe moeilijk is het om gewoon spelers op hun eigen positie op te stellen en niet iedere week iets anders te verzinnen ? Het zal ook wel toeval zijn dat PSV zo ongeveer iedere keer goed gaat voetballen als ze achter staan, zal er wel niets mee te maken hebben dat dan aanvallers en aanvallende middenvelders in het veld gebracht worden ipv verdedigers en verdedigende middenvelders.
De 1e helft was schandalig slecht van de kant van PSV, de 2e helft was erg sterk. Een ongelooflijk verschil en iets dat eigenlijk helemaal niet kan, hoe blij ik ook ben met de overwinning.
Ik heb Stevens altijd een vakman gevonden, maar hij lijkt de weg kwijt te zijn bij PSV. Doodzonde; een leuke vent, een echte PSV'er, hij heeft nu zijn droombaan, maar hij bakt er niets van. De verkeerde man op het verkeerde tijdstip denk ik, een ruil met Rutten zou een droom zijn ! Hoe jammer ik dat ook voor Stevens vind, de club is belangrijker.
PS: Salcido speelde trouwens uitstekend gisteren, opvallend na zijn negatieve uitspraken richting Stevens.
De 1e helft was schandalig slecht van de kant van PSV, de 2e helft was erg sterk. Een ongelooflijk verschil en iets dat eigenlijk helemaal niet kan, hoe blij ik ook ben met de overwinning.
Ik heb Stevens altijd een vakman gevonden, maar hij lijkt de weg kwijt te zijn bij PSV. Doodzonde; een leuke vent, een echte PSV'er, hij heeft nu zijn droombaan, maar hij bakt er niets van. De verkeerde man op het verkeerde tijdstip denk ik, een ruil met Rutten zou een droom zijn ! Hoe jammer ik dat ook voor Stevens vind, de club is belangrijker.
PS: Salcido speelde trouwens uitstekend gisteren, opvallend na zijn negatieve uitspraken richting Stevens.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die counterstijl gaat er ook opeens in als zoete broodjes. Ik heb ze nu 4x zien spelen en 4x waren ze superieur en voetballend de betere, waaronder de pot tegen Ajax.goodfella schreef:Volgens Joey speelt AZ herkenbaar voetbal in de LvG stijl! Het heeft 2 1/2 jaar geduurd en hij heeft zijn heilige 4-3-3 overboord gegooid en een 4-4-2 counterstijl geadopteerd, maar het is wel 100% herkenbaar!Jöhnk schreef:Ik kijk naar AZ, en het is voor de zoveelste keer dit seizoen slaapverwekkend. Van Gaal speelt op resultaat, hoor.
Zodra Hamdaoui en Ari weer op hun echte niveau terugkeren is het afgelopen met AZ. Ze leunen zwaar op hun doelpunten.Peter schreef:Die counterstijl gaat er ook opeens in als zoete broodjes. Ik heb ze nu 4x zien spelen en 4x waren ze superieur en voetballend de betere, waaronder de pot tegen Ajax.goodfella schreef:Volgens Joey speelt AZ herkenbaar voetbal in de LvG stijl! Het heeft 2 1/2 jaar geduurd en hij heeft zijn heilige 4-3-3 overboord gegooid en een 4-4-2 counterstijl geadopteerd, maar het is wel 100% herkenbaar!Jöhnk schreef:Ik kijk naar AZ, en het is voor de zoveelste keer dit seizoen slaapverwekkend. Van Gaal speelt op resultaat, hoor.
Face your fears and live your dreams, No Fear