PSV 2008 - 2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maar dat zijn nog altijd mannetjes die wat weten te presteren. Die Salcido wil weg, is mentaal geknakt en raakt geen knikker. Iedereen heeft hem zien schutteren in de CL, dus ik niet dat er ook maar iemand is die daar zijn vingers aan wil branden voor 10 miljoen. Al weet je inderdaad maar nooit, want wie weet hoe goed zijn makelaar is.
Je hebt gelijk hoor.Als je afgaat op wat Salcido presteert, alleen heb ik de laatste jaren meer het idee dat op het einde van zo'n transfer periode, en de clubs niks hebben kunnen scoren of gewoon nog een zak met geld over hebben men toch bij dit soort spelers uitkomen ..Peter schreef:Maar dat zijn nog altijd mannetjes die wat weten te presteren. Die Salcido wil weg, is mentaal geknakt en raakt geen knikker. Iedereen heeft hem zien schutteren in de CL, dus ik niet dat er ook maar iemand is die daar zijn vingers aan wil branden voor 10 miljoen. Al weet je inderdaad maar nooit, want wie weet hoe goed zijn makelaar is.
Laatst gewijzigd door 999 op za dec 06, 2008 1:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Het lijkt me inderdaad sterk.Peter schreef:Maar dat zijn nog altijd mannetjes die wat weten te presteren. Die Salcido wil weg, is mentaal geknakt en raakt geen knikker. Iedereen heeft hem zien schutteren in de CL, dus ik niet dat er ook maar iemand is die daar zijn vingers aan wil branden voor 10 miljoen. Al weet je inderdaad maar nooit, want wie weet hoe goed zijn makelaar is.
Lekkere sfeer daar bij PSV. Mendez kwaad, Salcido wil weg, Lazovic geilt op de moeder van Stevens...

Niet nodig voor zijn carrière? Zou dit een 'Gomesje' zijn? Of zou hij werkelijk kwaad zijn op Stevens?Salcido: 'waarom moet ik Nederlands leren?'
In NRC Next laat Salcido duidelijk blijken dat zijn onvrede zich toespitst op Huub Stevens. "Ik schaam me voor mijn eigen spel. Er is maar één iemand schuldig aan deze situatie: de trainer. Ik heb echt geprobeerd om me op het veld voor hem af te sluiten. maar dat gaat niet. Als ik zijn hoofd langs de lijn zie, dan blokkeer ik direct."
In diverse interviews in Mexicaanse media sprak Carlos Salcido uitgebreider over zijn onvrede bij PSV. Volgens Salcido komt zijn slechte spel door zijn onvrede en zit hij daardoor niet lekker meer in zijn vel. In El Diario laat hij onder andere weten dat het komt omdat hij steeds op een andere positie moet spelen en geen vertrouwen en vaste plaats meer heeft op zijn favoriete positie centraal in de verdediging.
In ESTO laat hij weten het onbegrijpelijk te vinden dat hij nu opeens gedwongen wordt Nederlands te leren. 'Mijn kinderen en vrouw hebben zich prima aangepast in Nederland. Ik dacht dat ik die moeilijke situatie voorbij was. Maar ik had nooit verwacht om weer in deze situatie terecht te komen door het voetbal. Ik begrijp de Nederlandse voetbaltermen die nodig zijn voor mijn baan. Maar ik begrijp niet waarom ze me naar school sturen en ik dingen moet leren die ik niet nodig heb voor mijn carrière."
http://psv.netwerk.to
Het stinkt aan alle kanten!
Hier kan PSV het mee doen:
PNVan Bommel wil liever naar Spanje of Engeland dan naar PSV
Van Bommel zei tegenover Sport1 dat een vertrek naar Spanje en Engeland hem wel wat lijken. De Nederlandse competitie kan daar qua niveau bij lange na niet tegenop in zijn ogen. 'Alleen als er echt niets langskomt, is PSV een optie', zei Van Bommel dan ook.
Het stinkt aan alle kanten!