Maargoed, we hebben gewonnen en dat komt door de selectie van dit moment yeahhh!

Benieuwd wie ermee begon!Thijs schreef:Ja, ik ben het al een paar pagina's kwijt inderdaad.
Maargoed, we hebben gewonnen en dat komt door de selectie van dit moment yeahhh!
Boeit toch niet zoveel wie er mee begon? Kleuterschooltijd is toch voorbij?Demosthenes schreef:Benieuwd wie ermee begon!Thijs schreef:Ja, ik ben het al een paar pagina's kwijt inderdaad.
HSV uit, we hebben gewonnen en weer hoop ik op een voortzetting van dat resultaat, morgen tegen Utrecht. Voor de beker liep het niet altijd naar wens.
..., tenzij er sprake is van vervuiling, steeds iemand over HtC of MvG of DB begint in topics die ergens anders over gaan.Boeit toch niet zoveel wie er mee begon? Kleuterschooltijd is toch voorbij?
Ben nu pas thuis. Donderdag naar Hamburg, zaterdag terug naar Amsterdam, nu weer thuis.SylvievdVaart schreef:Hoe krijgen ze die vlag zo mee naar Hamburg? Wat een gesjouw!
En door verlies Villa kunnen we zelfs groepswinnaar worden. Hoeven we alleen maar heul veul te scoren tegen Slavia. O shit, we hebben net onze goaltjesdief verkocht*. Ach, maakt het allemaal uit. Wel lekker veel geld toch zo'n verkoop... Heerlijk. Elke wedstrijd zal ik er weer aan denken als ik in het stadion zit: wat hebben we toch lekker veel geld op de bank staan.Ajaciedjuh schreef:Door winst van HSV op Slavia Praag, is Ajax reeds geplaatst
Mwah, nooit anders, er is wel degelijk wat veranderd. Frank de Boer speelde bijna tien jaar voor Ajax 1, kom daar nu nog maar eens om.El Clavo schreef:Nee, dat zou te makkelijk zijn![]()
Jij roept zomaar wat, ik beargumenteer dat dat nooit anders is geweest, dus waarom ben je dan eigenlijk Ajacied?
Maar helemaal begrijpen doe ik je verhaal niet. Eerst zeg je dat de tijden veranderd zijn, dan dat Ajax voor echt goede spelers nooit het doel is geweest. Ik denk dat in de loop der tijden de spelers steeds minder Ajax als het doel zijn gaan zien; vroegâh was het wel degelijk anders. Al is het maar door het Bosman-arrest. Zelfs voor verdediger Frank de Boer stonden ze niet in de rij.El Clavo schreef:Maar dat is wat ik er hier wel vaker probeer in te stampen (en jij bij mij als we het in het Debat over de allochtonenproblematiek hebben) is dat de tijden veranderd zijn. Voor jeugdspelers is Ajax 1 nog steeds wel het doel hoor, alleen misschien niet meer de laatste stap, maar voor de echt goede spelers is dat dat het sowieso nooit geweest. Het voetbal is veel commercieler geworden, zonder geld ben je nergens meer. Wij zijn niet meer de enige Nederlandse club die bijvoorbeeld in Scandinavie scout en we zijn niet meer de enige club waar Nederlandse talenten heen willen. Daar moet je op anticiperen en dat betekent dat je soms spelers moet verkopen, al is het alleen maar om je hoofd boven water te houden.