Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 3:14 pm

LucaS schreef:
joey schreef: Overigens zwetst Van Basten er ook lekker op los. Hij wilde KJH liever houden, maar als Madrid komt....blablabla... En intussen onze Drie Musketiers op pad sturen, hehe. :smallgrin.gif:
Ach jee, nu is het al een feit dat Huntelaar is aangeboden
Dat was dat anticiperen van Blind, Luuk. Lemic een balletje laten opgooien, logisch toch?

Clubs komen heus niet toevallig aan hun spelers. Spelers worden op de markt gebracht.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 3:27 pm

Nee hoor, je hebt ook kunnen lezen, maar dat geloof je dan weer niet, dat er op geen enkele wijze tussenpersonen zijn gebruikt. Clubs komen niet toevallig aan spelers nee, clubs hebben scouts en tipgevers
I think I lost my fucking headache

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 3:29 pm

ik word een beetje ziek van je rare [in mijn ogen rascistische] veronderstellingen, joey. Mijatovic klinkt Servisch dus dan zal-ie wel zaken hebben gedaan met Lemic...

voor jouw informatie: Mijatovic komt uit Montenegro.

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 3:31 pm

Doc, het is algemeen bekend dat Mijatovic en Lemic vrienden zijn.

En dan kom je ook nog aanzetten met termen als racisme.... Soms moet je echt even een paar keer nadenken voordat je iets post.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 3:33 pm

voor wat het waard is, van FOK

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 3:34 pm

Spelers worden continu aangeboden. Of denk je dat Ajax, Feyenoord en PSV precies op hetzelfde moment Luque hebben ontdekt in Newcastle 2?

Op dit moment zullen er stapels DVD's binnenkomen bij Ajax. Hebben ze iets te doen met de kerst. :smallgrin.gif:

Ach, racistisch, dat kan er ook nog bij. Maakt mij niets uit, hoor. Droom maar lekker door over je Drie Musketiers. Ik vind het best. Maar ik zeg je dat het geen toeval is, dat Drenthe, Sneijder, RVN (Rodger Linse), Robben (Chelsea) en nu weer KJH naar Madrid zijn gegaan. Mijatovic werkt nu eenmaal graag met Lemic, en Lemic bestrijkt dit gedeelte van de markt.
Laatst gewijzigd door joey op do dec 04, 2008 3:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 3:35 pm

Natuurlijk worden spelers continu aangeboden. Dat betekent natuurlijk niet dat dat bij Huntelaar het geval is en al helemaal niet dat dat via Ajax of in opdracht van Ajax is gebeurd

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 04, 2008 3:36 pm

LucaS schreef:Nee hoor, je hebt ook kunnen lezen, maar dat geloof je dan weer niet, dat er op geen enkele wijze tussenpersonen zijn gebruikt. Clubs komen niet toevallig aan spelers nee, clubs hebben scouts en tipgevers
Kakkerlak Van Nijnatten geloven we wel, ras-Ajacied Blind natuurlijk niet. Is toch logisch, op AjaxTalk? :hypocrite.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 3:39 pm

Sulejmani en Lemic zijn ook Serviërs, direct daarna kwam joey met zijn verhaal dat lemic hunt de jongen bij ajax stalde.

daarbij zei ik "in mijn ogen".

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 3:41 pm

Donkey Shot schreef:Sulejmani en Lemic zijn ook Serviërs, direct daarna kwam joey met zijn verhaal dat lemic hunt de jongen bij ajax stalde.

daarbij zei ik "in mijn ogen".
Het is een feit dat Lemic Sulejmani bij Ajax heeft binnengebracht, Doc. Dat is bevestigd door mensen van Heerenveen.

Niet door mensen van Ajax natuurlijk. Die doen net alsof ze Lemic niet kennen. :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 3:44 pm

Dan is zelfs dat dus al geen feit. Misschien heeft Lemic zich wel bij Heerenveen naar binnen gewerkt

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 3:47 pm

LucaS schreef:Dan is zelfs dat dus al geen feit. Misschien heeft Lemic zich wel bij Heerenveen naar binnen gewerkt
Nee, Lemic kwam Sulejmani wegbrengen.

http://www.ajax1.nl/?q=node/1495

Zo werkt dat. Waar het geld zit, duiken de grote jongens op.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 3:48 pm

volgens mij hebben drenthe en sneijder alletwee een andere zaakwaarnemer, vdv ook en sulejmani heeft ook een andere zaakwaarnemer!

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 3:50 pm

Volgens mij staat daar nergens dat Lemic namens Ajax handelde of zelf gesprekken heeft gevoerd met Ajax. Misschien bemoeide Lemic zich wel met Sulejmani en heeft hij de zaakwaarnemer van Sulejmani van advies gediend. Je quote bewijst helemaal niets, de opmerking van Ajax dat ze niets met Lemic te maken hebben wordt hiermee niet eens aan het wankelen gebracht, laat staan onderuit gehaald

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 3:56 pm

die jongens daar bij Ajax 1. nl toch hè

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 3:58 pm

Gaan we weer. Lemic is een tussenpersoon, geen zaakwaarnemer. Hij heeft komt over de vloer bij/werkt namens bepaalde clubs, hij legt de contacten en strijkt de commissie op. Dus wat DS zegt klopt: Lemic is níet de zaakwaarnemer van Mickey, net zo min als hij de zaakwaarnemer was van Gomes.

Maar goed, dit is een zinloze discussie. Als jij niet wilt geloven dat investeringsmaatschappijen en tussenpersonen als Lemic (hij is natuurlijk niet de enige) voor een groot deel de markt bepalen, moet jij dat weten. Ik zeg je alleen: als je goede spelers wilt binnenhalen orf spelers goed wilt verkopen, ontkom je er niet aan om met makelaars samen te werken. Daarom geloof ik geen barst van het verhaal dat Ajax dit zelf geregeld zou hebben.
Laatst gewijzigd door joey op do dec 04, 2008 3:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 3:58 pm

joey schreef:Spelers worden continu aangeboden. Of denk je dat Ajax, Feyenoord en PSV precies op hetzelfde moment Luque hebben ontdekt in Newcastle 2?

Op dit moment zullen er stapels DVD's binnenkomen bij Ajax. Hebben ze iets te doen met de kerst. :smallgrin.gif:

Ach, racistisch, dat kan er ook nog bij. Maakt mij niets uit, hoor. Droom maar lekker door over je Drie Musketiers. Ik vind het best. Maar ik zeg je dat het geen toeval is, dat Drenthe, Sneijder, RVN (Rodger Linse), Robben (Chelsea) en nu weer KJH naar Madrid zijn gegaan. Mijatovic werkt nu eenmaal graag met Lemic, en Lemic bestrijkt dit gedeelte van de markt.
Van Nijnatten is via Linse goed op de hoogte. Als hij zegt dat Ajax niets hoeft af te staan aan derden dan is dat zo.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 4:02 pm

johnk, wil jij alle lemic posts en de reacties daarop uit dit draadje slopen, dan kunnen we het hier weer over KJH hebben

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do dec 04, 2008 4:04 pm

Mocht die van Nijnatten gelijk hebben, dan kunnen jullie toch op zijn minst toegeven dat het een gekke gang van zaken is? Een AD die een speler bij Real aanbrengt en ze vervolgens ook nog eens de hoofdprijs laat betalen? Als Ajax slim is, dan zet je zo'n jongen via een tussenpersoon in de markt, want dan kun je meer vangen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 4:05 pm

Van Linse? Dat lijkt me niet. Die schetst echt geen beeld van drie heldhaftige musketiers die schouder aan schouder de makelaars trotseren, haha. Denk dat het eerder van iemand binnen Ajax komt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 4:11 pm

Linse en v Nijnatten zijn 2 handen op 1 buik, heb ik me laten vertellen.

Blijkbaar is het toch zo gegaan. Hulde aan de musketiers.

Waarom betaalt Real dan de hoofdprijs? Omdat de positie van de voorzitter wankelt.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 4:13 pm

drenthe = lens
sneijder = lerby
robben = pa robben
VDV = lerby

alleen RVN wordt begeleid door linse
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op do dec 04, 2008 4:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 4:18 pm

Jöhnk schreef:Van Nijnatten is via Linse goed op de hoogte. Als hij zegt dat Ajax niets hoeft af te staan aan derden dan is dat zo.
hoezo is Oosterveer de schuilnaam van Linse?

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » do dec 04, 2008 4:24 pm

Jöhnk schreef:
Waarom betaalt Real dan de hoofdprijs? Omdat de positie van de voorzitter wankelt.
Nee hoor, Calderon en Pedja kunnen gewoon niet onderhandelen.

Het valt je niet op dat deze transfersage exact hetzelfde verliep als bij Sneijder(18-28), Vd Vaart(5-13), Pepe(12-30) etc? Real biedt een bedrag, club weigert en vraagt veel meer en de zogenaamde 'onderhandelingstruc' van dit duo bestaat uit een dagje vaag doen en daarna grif de vraagprijs betalen met extra zeur-premie erbovenop.

Real betaalt royaal voor KJH. Daar kun je credits voor aan Ajax geven maar het heeft weinig met kwaliteit of onderhandelingstactiek te maken. Puntje bij paaltje zijn de wegen van Real op de markt kristalhelder: de grote jongens als ManU en AC Milan kunnen nee zeggen, de kleine clubs vragen veel geld en Real betaalt dat zonder morren. Ik ben er van opvertuigd dat Ajax er makkelijk 5 miljoen extra uit had kunnen slepen.

Florentino Perez was een meesteronderhandelaar, dit duo niet. Real is de grootste overbetaler van de markt, en de markt weet dat.

@DK
Linse was betrokken bij Robben en Drenthe, voor die laatste verving hij Lens.
Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op do dec 04, 2008 4:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 04, 2008 4:25 pm

Chelsea is dat nog altijd hoor! Malouda, Anelka, Kezman, Essien.... ga zo maar door
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten