Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » do dec 04, 2008 12:56 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Ga je nu van Nijnatten op zijn geschreven woord geloven terwijl je anders deze persoon de grond intrapt als ie iets over AJAX schrijft ?.
Het is een kwestie van logica. Ajax moest KJH kwijt. Spelers aanbieden is doodnormaal. Dat doe je normaal gesproken via tussenpersonen, en inmiddels blijf je roepen dat je de speler niet kwijt wilt. Dit om niet de prijs te drukken. Verhaaltjes over schouder aan schouder de boze vijand op afstand houden geloof ik niet, vooral niet als de boze vijand in de Arena gesprekspartner is.

Dat KJH uitgerekend naar Madrid gaat, heeft ongetwijfeld te maken met Lemic. Die zit overal tussen. Mijatovic vertrouwt hem waar het de Nederlandse markt aangaat.
Joey, tis jouw logica .. als van Nistelrooy niet geblesseerd was geworden hadden wij KJH nog gehad, zeker tot het einde van dit seizoen .. Lemic, geloof ik niet zo in, wel dat de voorzitter van Real iets doet om de achterban en supporters een beetje rustig te houden.

En al vast een voorschot nemen met het is maar een koopje verhaal ( hij zou 40 miljoen waard zijn ) voor het geval dat rustig houden niet lukt ..
Laatst gewijzigd door 999 op do dec 04, 2008 1:00 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do dec 04, 2008 12:57 pm

Harm schreef:
Jöhnk schreef:Ik denk niet dat Lemic er iets mee te maken heeft, maar dat is slechts een gevoel. De grote contactpersoon van Lemic binnen Ajax is al een tijdje weg.
Sulejmani zit er toch nog steeds? :whistling:

Wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Huntelaar? Want misschien zijn de contacten wel gewoon via Lindse gegaan.
Nee de zaakwaarnemer van Huntelaar is Arnold Oosterveer.

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 12:59 pm

En Lindse en Oosterveer kennen elkaar niet?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 1:00 pm

Harm schreef:
Jöhnk schreef:Ik denk niet dat Lemic er iets mee te maken heeft, maar dat is slechts een gevoel. De grote contactpersoon van Lemic binnen Ajax is al een tijdje weg.
Sulejmani zit er toch nog steeds? :whistling:

Wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Huntelaar? Want misschien zijn de contacten wel gewoon via Lindse gegaan.
Sulejmani heeft geen invloed op het beleid bij Ajax.

Ik doel natuurlijk op HTC.

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 1:01 pm

Maar toen was Lemic toch nog helemaal niet actief binnen Ajax?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 1:06 pm

Nu wel dan?

Laat ik het zo zeggen, ik vond de transer van De Mul naar Sevilla opmerkelijker dan de transfer van Huntelaar naar Real.

Lemic werkt niet voor clubs. Hij werkt samen met stromannen.

jabu

Bericht door jabu » do dec 04, 2008 1:30 pm

joey schreef:Het is een kwestie van logica. Ajax moest KJH kwijt. Spelers aanbieden is doodnormaal.
Je kan het ook omdraaien. Real zocht een nieuwe spits na de blessure van Van Nistelrooij die ook inzetbaar is in de CL. Uitkomen bij de spits van Ajax en het Nederlandselftal is doodnormaal.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do dec 04, 2008 1:33 pm

'Ajax nam initiatief bij transfer Huntelaar'
Uitgegeven: 4 december 2008 07:45
Laatst gewijzigd: 4 december 2008 11:40

AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar is vorige maand door Ajax aangeboden aan Real Madrid. Dit meldt het AD donderdag.

Henri van der Aat, die de laatste maanden de rol van interim-directeur vervulde bij de Amsterdammers, zou in november tijdens een bezoek aan Real een overgang van de spits van het Nederlands Elftal bespreekbaar hebben gemaakt.

Toen Ajax vorige week in Duitsland speelde voor het UEFA Cup-duel met HSV, zouden de onderhandelingen in een stroomversnelling zijn geraakt, aldus AD-columnist Chris van Nijnatten.

Huntelaar werd woensdag in Madrid medisch gekeurd.

Nummer 19

Volgens De Telegraaf krijgt Huntelaar donderdag in Estadio Santiago de Bernabeu het shirt met nummer 19 in zijn handen gedrukt. Clublegende Alfredo di Stefano overhandigt het tricot.

Bron:www.nu.nl

Rooie

Bericht door Rooie » do dec 04, 2008 1:38 pm

Ik geloof best dat de bestuurders van Ajax niet onwelwillend stonden tegenover een vertrek van Huntelaar, echter het aanbieden valt niet echt te rijmen met het verkregen transferbedrag.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 1:47 pm

Wie heeft het contact dan gelegd? Toch zeker niet Van der Aat, zeg. Ik zie het al voor me. Komt de commercieel directeur van Ajax binnen: 'O ja, we hebben nog een spits in de aanbieding. Maar jullie moeten wel de hoofdprijs betalen, hoor.' :smallgrin.gif:

Het zou ook zeer eigenaardig zijn als een commercieel directeur zich actief bemoeide met het verkopen van spelers. Maar goed, het is sowieso niet geheel duidelijk wie wat doet binnen Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » do dec 04, 2008 1:53 pm

Heb jij het rapport dan niet gelezen joey? :hypocrite.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do dec 04, 2008 1:57 pm

joey schreef:
Wie heeft het contact dan gelegd? Toch zeker niet Van der Aat, zeg. Ik zie het al voor me. Komt de commercieel directeur van Ajax binnen: 'O ja, we hebben nog een spits in de aanbieding. Maar jullie moeten wel de hoofdprijs betalen, hoor.' :smallgrin.gif:

Het zou ook zeer eigenaardig zijn als een commercieel directeur zich actief bemoeide met het verkopen van spelers. Maar goed, het is sowieso niet geheel duidelijk wie wat doet binnen Ajax.
Van der Aat is Algemeen Directeur, in andere woorden, de hoogste man van Ajax, iemand met een functie de overal over gaat.

Mijn hemel, als je dát al niet weet... :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 2:02 pm

Jawel hoor, Harm. Al staan er vooral dooddoeners in.

Hoe dan ook, we hebben nu onze eigen drie musketiers. Slop, Van der Aat en Blind, die schouder aan schouder staan. Dat heeft dat rapport toch maar mooi opgeleverd. Waar moet je nog met makelaars als je deze drie helden hebt?

Wij lachen ons hier helemaal rot om dit soort berichtgeving. :smallgrin.gif:

Van der Aat is commercieel directeur, Scherrer.

Pierre

Bericht door Pierre » do dec 04, 2008 2:13 pm

joey schreef:Van der Aat is commercieel directeur, Scherrer.
Pas vanaf januari toch?

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do dec 04, 2008 2:15 pm

joey schreef:Jawel hoor, Harm. Al staan er vooral dooddoeners in.

Hoe dan ook, we hebben nu onze eigen drie musketiers. Slop, Van der Aat en Blind, die schouder aan schouder staan. Dat heeft dat rapport toch maar mooi opgeleverd. Waar moet je nog met makelaars als je deze drie helden hebt?

Wij lachen ons hier helemaal rot om dit soort berichtgeving. :smallgrin.gif:

Van der Aat is commercieel directeur, Scherrer.
Joey, Van der Aat is interim Algemeen Directeur, hij wordt binnenkort pas commercieel directeur, namelijk op 1 januari, wanneer Van den Boog in dienst treedt. Ik hoop dat je feitenkennis bij andere zaken wat beter is. :smallgrin.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do dec 04, 2008 2:17 pm

Ah hij is door Ajax aangeboden en nog wel via vdAat. Maar natuurlijk. Wellicht is mijn gut-feeling toch niet zo gek.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 2:21 pm

Scherrer schreef:Joey, Van der Aat is interim Algemeen Directeur, hij wordt binnenkort pas commercieel directeur, namelijk op 1 januari, wanneer Van den Boog in dienst treedt. Ik hoop dat je feitenkennis bij andere zaken wat beter is. :smallgrin.gif:
Hoe zit dat dan? Coronel gaat een stapje terugdoen (zegt Johnk) als Van der Boog in dienst treedt, maar blijkbaar hoeft dat niet, want Van der Aat doet die taken al? Het ligt net iets ingewikkelder dan ze willen doen geloven volgens mij.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do dec 04, 2008 2:21 pm

We hebben Lemic helemaal niet nodig. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do dec 04, 2008 2:25 pm

joey schreef:
Scherrer schreef:Joey, Van der Aat is interim Algemeen Directeur, hij wordt binnenkort pas commercieel directeur, namelijk op 1 januari, wanneer Van den Boog in dienst treedt. Ik hoop dat je feitenkennis bij andere zaken wat beter is. :smallgrin.gif:
Hoe zit dat dan? Coronel gaat een stapje terugdoen (zegt Johnk) als Van der Boog in dienst treedt, maar blijkbaar hoeft dat niet, want Van der Aat doet die taken al? Het ligt net iets ingewikkelder dan ze willen doen geloven volgens mij.
Coronel is voorzitter, een functie die volgens zijn eigen rapport meer naar de achtergrond moet verschuiven, zodat de AD hét boegbeeld van Ajax wordt (buiten de hoofdtrainer uiteraard). Echter, zolang er nog geen definitieve AD is, zal Coronel wat meer op de voorgrond blijven, aangezien hij de enige topbestuurder van Ajax is die er voor langere tijd zit.

Ik verwacht vanaf januari veel minder te horen van Coronel.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 2:26 pm

Duke schreef:We hebben Lemic helemaal niet nodig. :smallgrin.gif:
Nee, inderdaad. Goed waar prijst zichzelf aan.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 2:28 pm

Natuurlijk niet, het is algemeen bekend dat je in de voetbalwereld geen makelaars nodig hebt. Zeker als je Ajax bent, want dan kun je iedereen krijgen. :hypocrite.gif:

Van Gaal probeerde het zonder makelaars. Het gevolg? Hij viste overal achter het net.

Overigens zwetst Van Basten er ook lekker op los. Hij wilde KJH liever houden, maar als Madrid komt....blablabla... En intussen onze Drie Musketiers op pad sturen, hehe. :smallgrin.gif:

Duke

Bericht door Duke » do dec 04, 2008 2:33 pm

Jöhnk schreef:
Nee, inderdaad. Goed waar prijst zichzelf aan.
Helaas heeft Ajax niet alleen goede waar.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 2:36 pm

Ajax raakte KJH anders afgelopen zomer niet kwijt, tenminste niet voor een goede prijs. Madrid haalt hem nu omdat Ruud geblesseerd is en KJH nog geen CL heeft gespeeld. Afgelopen zomer hadden ze ongetwijfeld een andere keus gemaakt.

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 2:52 pm

joey schreef: Overigens zwetst Van Basten er ook lekker op los. Hij wilde KJH liever houden, maar als Madrid komt....blablabla... En intussen onze Drie Musketiers op pad sturen, hehe. :smallgrin.gif:
Ach jee, nu is het al een feit dat Huntelaar is aangeboden
I think I lost my fucking headache

Duke

Bericht door Duke » do dec 04, 2008 3:00 pm

Ach, feiten, aannames en meningen worden hier zo vaak door elkaar gebruikt, daar kan deze ook nog wel bij.

Bijzonder is hier wel dat er sprake is van een duidelijke bron. :smallgrin.gif:

Salvador Dali

Gesloten