FC Twente 2008 - 2009
Die hype rond Heerenveen en in mindere mate Groningen, Twente is de meest onderschatte ploeg van Nederland. 
En McLaren flikt wat Rutten nooit is gelukt.
PS Ik zag net trouwens iets wat ik nog nooit eerder heb gezien. Schalke-supporters die luid applaudiserend, vrijwel feestend de Twente-spelers toejuichen. What's up with that?

PS Ik zag net trouwens iets wat ik nog nooit eerder heb gezien. Schalke-supporters die luid applaudiserend, vrijwel feestend de Twente-spelers toejuichen. What's up with that?
Schalke en Twente zijn vriendjes.Thomas schreef:Die hype rond Heerenveen en in mindere mate Groningen, Twente is de meest onderschatte ploeg van Nederland.
Dat gezeik moeten ze meteen verbieden. Is gewoon het afhouden zonder de (intentie te hebben de) bal te spelen, staat in de regels dat het niet mag. Daarnaast is het gewoon irritant en het werkt opstootjes in de hand.Justin schreef:Mooi om te zien hoe Janssen die twee Duitsers bezig hield in de cornerhoek.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj