Speculatie: opvolger Huntelaar?
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
VI zit gewoon te gissen, dat lijkt duidelijk. Dus rustig aan nu maar.joey schreef:Ik lees in de VI dat Ajax oorspronkelijk Koevermans wilde halen als vervanger van KJH, daarna Berg en nu schijnen ze die Fall te volgen.
Ik hoop maar dat dit niet waar is. Ze kunnen niet werkelijk hebben overwogen om PSV van Koevermans te verlossen!

Ter geruststelling: dat bericht over Koevermans verscheen in de zomer al. En in dat zelfde bericht over Koevermans gaf men aan dat Ajax ook interesse had in Pranjic. Dat de gesuggereerde interesse in Pranjic onzin is weet ik honderd procent zeker, dus ik hecht meteen ook weinig waarde aan de rest van bericht.
Volgens mij heeft hij dat laatst nog een keer bevestigd.Jöhnk schreef:Van Basten heeft volgens mij bevestigd geinteresseerd te zijn in Pranjic. Alleen ging dat niet door omdat Sulejmani voorrang kreeg.
Je kunt Pranjic overigens moeilijk een slechte voetballer noemen, al zal de p/q wel weer volkomen scheef liggen.
De Koef mag lekker bij PSV blijven.
Ja? Heeft De Koef bevestigd dat hij bij PSV blijft?Harm schreef:Volgens mij heeft hij dat laatst nog een keer bevestigd.Jöhnk schreef:Van Basten heeft volgens mij bevestigd geinteresseerd te zijn in Pranjic. Alleen ging dat niet door omdat Sulejmani voorrang kreeg.
Je kunt Pranjic overigens moeilijk een slechte voetballer noemen, al zal de p/q wel weer volkomen scheef liggen.
De Koef mag lekker bij PSV blijven.

Je kunt wel zo mooi roepen dat je zoveel wedstrijden van Twente bekijkt in het stadion, maar ik heb mijn bedenkingen daarbij.Zlatan Son of God schreef:Laat ik nou net daar dicht in de buurt wonen en een aantal spelers persoonlijk kennen die ook in de A1 / 2de en eerste hebben gespeeld. Dus voldoende wedstrijden gezien JA!El Clavo schreef:Je kent hem vanuit de jeugd? Dat ene jaartje A1 en wat potjes voor Jong Twente? Jij kijkt elke wedstrijd en training van Jong Twente en de Twente A1? En tussendoor ben je ook nog fan van Ajax? Alsjeblieft zeg.
En een zaterdagmiddag en/of maandagavond is goed te combineren met fan/supporter zijn van Ajax.
En de naam Arnautovic loop ik hier al geruime tijd te verkondigen zelfs nog voor zijn debuut in het eerste!
- Cluijffert