Luis Suárez
Moderator: mods
geloof me, ik vind Suarez één van ons meest talentvolle spelers, waar ik tegen ageerde was tegen dat "Beste Speler"-schap. Suarez is te grillig om deze claim te kunnen dragen. Het goede optreden tegen PSV kan heel goed gevolgd worden door een fopduik tegen AZ. Geel en een schorsing voor de wedstrijd daarop. Suarez gokt graag met 6 punten. Suarez is absoluut niet onze beste speler.
- Ajaciedjuh
Suarez wordt echt gezocht door de media (al maakt hij het er zelf ook toe), maar die gaan we weer een aantal wedstrijden kwijt zijn.knvb.nl schreef:KNVB onderzoekt actie van Suarez
dinsdag 02 december, door SP, Amsterdam, 14:30u, knvb.nl
De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Ajax-speler Luis Suárez. De Uruguayaan zou afgelopen zondag in het competitieduel met FC Utrecht een elleboogstoot hebben uitgedeeld aan Sander Keller.
Suarez had het de gehele wedstrijd aan de stok met de centrale verdediger van FC Utrecht, Sander Keller en Alje Schut.
-
- Daily Blind
Die keller zat aan hem te hangen en te trekken en hij rukte zich los. Bij studio voetbal werd dit navoren gehaald. maar iedereen aan de tafel was er mee eens dat dit niks was!Real Ajax schreef:Is ook het enige wat ik me kan herinneren. Heb geen Studio Sport gezien waar het ongetwijfeld breed is uitgemeten.Jabu schreef:Ik ook niet. Wel van een schwalbe in de blessuretijd van de eerste helft.
In de rechtstreekse uitzending werd het wel getoond, en nog een keer herhaald. Inclusief commentaar van Leo Driessen: "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig". Ik heb het niet goed gezien, maar volgens mij viel het nog wel mee.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
joey schreef:Tja, zo gaat het in de praktijk. Dat weet jij ook wel. Een goede spits moet zich daar tegen wapenen.
Daarom vind ik het ook niet erg dat een spits af en toe ook uitdeelt. Het is de scheidsrechter en de aanklager die maar eens beide acties moeten gaan afwegen voordat ze dit weer naar buiten brengen..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus hoeveelheid kaarten al op zak en nu ook de club benadelen? hopelijk waait het over anders zou ik hem als club zijnde toch ook eens flink aanpakken. Hij speelt in een Team en niet alleen voor zichzelf. Nu benadeeld hij dus de club en zijn team.Voetske schreef:Denk toch minmaal 2 wedstrijden out ..
Weer op zoek naar een Interim coach..