Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Maar dat heeft AJAX toch al bij het begin van de competitie ingecalculeerd .. dan hadden ze hem toen wel nadrukkeler in de etalage gezet .. of KJH gepuscht om naar Engeland te gaan .. ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat AJAX heeft gegokt op een verkoop in de winterstop ..Donkey Shot schreef:van de zomer loopt zijn [verbeterde?] contract in feite af, dan resten er alleen wat kruimels voor Ajax
Blij met de punten ...
Volgens mij maakt Groningen uit wat Berg moet kosten .. niet AJAX, Doc ..Donkey Shot schreef:en mocht ajax die clausule met heerenveen gesloten hebben dan is de opbrengst 3.5 miljoen = 16.5 miljoen voor een speler die je 9 heeft gekost.
het betekend ook dat marcus berg absoluut geen 15 gaat kosten, eerder 5.
en hetzelfde geldt voor ieder andere speler met een 2.5 jaar oud contract,
Blij met de punten ...
ajax heeft dat verkeerd ingeschat, ajax heeft gegokt op 2 maal kampioen met huntelaar en 2 maal als enige club in de CLVoetske schreef:Maar dat heeft AJAX toch al bij het begin van de competitie ingecalculeerd .. dan hadden ze hem toen wel nadrukkeler in de etalage gezet .. of KJH gepuscht om naar Engeland te gaan .. ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat AJAX heeft gegokt op een verkoop in de winterstop ..Donkey Shot schreef:van de zomer loopt zijn [verbeterde?] contract in feite af, dan resten er alleen wat kruimels voor Ajax
Dit meen je toch niet hé .. alles ophangen aan 1 speler, en dat terwijl die speler nu juit datgene heeft gdaan waarin ie goed is en aangetrokken is ..Donkey Shot schreef:ajax heeft dat verkeerd ingeschat, ajax heeft gegokt op 2 maal kampioen met huntelaar en 2 maal als enige club in de CLVoetske schreef:Maar dat heeft AJAX toch al bij het begin van de competitie ingecalculeerd .. dan hadden ze hem toen wel nadrukkeler in de etalage gezet .. of KJH gepuscht om naar Engeland te gaan .. ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat AJAX heeft gegokt op een verkoop in de winterstop ..Donkey Shot schreef:van de zomer loopt zijn [verbeterde?] contract in feite af, dan resten er alleen wat kruimels voor Ajax
Blij met de punten ...
Dit meen je toch niet hé .. alles ophangen aan 1 speler, en dat terwijl die speler nu juist datgene heeft gdaan waarin ie goed is en aangetrokken is ..Donkey Shot schreef:ajax heeft dat verkeerd ingeschat, ajax heeft gegokt op 2 maal kampioen met huntelaar en 2 maal als enige club in de CLVoetske schreef:Maar dat heeft AJAX toch al bij het begin van de competitie ingecalculeerd .. dan hadden ze hem toen wel nadrukkeler in de etalage gezet .. of KJH gepuscht om naar Engeland te gaan .. ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat AJAX heeft gegokt op een verkoop in de winterstop ..Donkey Shot schreef:van de zomer loopt zijn [verbeterde?] contract in feite af, dan resten er alleen wat kruimels voor Ajax
Blij met de punten ...
Dan heb ik iets gemist, Doc, valt Berg ( nu ) onder het webster arrest dan ?.Donkey Shot schreef:volgens mij is het onder het webster arrest zo dat de spelers dat uitmaken, niet de club, VoetskeVoetske schreef:Volgens mij maakt Groningen uit wat Berg moet kosten .. niet AJAX, Doc ..
Laatst gewijzigd door 999 op di dec 02, 2008 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Voetske schreef:Dan heb ik iets gemist, Doc, valt Berg ( nu ) onder het webster arrest dan ?.

en johnk, heard that one before, maar wat gebeurde er met dat "onder geen beding verkopen van Vlaar" Werd die niet als nog, en voor een lager bedrag dan Ajax bood verkocht?
Neuh...Jöhnk schreef:Volgens mij geldt het Webster-arrest pas na minstens drie jaar contract, als de speler een bepaalde leeftijd heeft.
Als KJH echt wil, kan hij voor een schijntje weg.
Het stinkt aan alle kanten!