Op dit forum worden ze wild bij het idee dat Van Wolfswinkel naar Ajax gaat. Het verhaal gaat, dat hij maar 2 miljoen kost.

Moderator: mods
1. Niet mee eens. Met Farfan, Sulejmani en Suarez heb je drie multifunctionele spelers die eindeloos kunnen wisselen.Bertje schreef:Past niet bij onze huidige aanvallers.
Als je onvrede in je selectie van 35 man wil....this is your ticket!Zlatan Son of God schreef:Veldhuizen in de zomer, zodra Stekelenburg eventueel vertrekt. De rest moet kunnen voor 27 miljoen.Ajaciedjuh schreef:Slechts 6 en dat voor de prijs van 1 Huntelaar?Zlatan Son of God schreef:Ik zie de volgende spelers graag komen:
Veldhuizen
Douglas
El-Akchaoui
Defour
Arnautovic
van Wolfswinkel
Farfan rendeert alleen optimaal met een stevig aanspeelpunt in de spits. Daarom deed hij het ook altijd goed met Vennegoor in de buurt. Zo'n speler heeft Ajax niet.Ajax Rules schreef:1. Niet mee eens. Met Farfan, Sulejmani en Suarez heb je drie multifunctionele spelers die eindeloos kunnen wisselen.
Beetje magere bewijsvoering (Farfan speelde goed in het seizoen dat Vennegoor nog bij PSV zat. Ergo: Farfan funcitoneert niet met b.v. Suarez in de spits.). Sterker nog: ik denk dat Farfan ook zelf op 9 zou kunnen, zeker als je je aanval veel zou laten wisselen / vrijheid zou geven.Bertje schreef:Farfan rendeert alleen optimaal met een stevig aanspeelpunt in de spits. Daarom deed hij het ook altijd goed met Vennegoor in de buurt. Zo'n speler heeft Ajax niet.Ajax Rules schreef:1. Niet mee eens. Met Farfan, Sulejmani en Suarez heb je drie multifunctionele spelers die eindeloos kunnen wisselen.
Waar kan ik tekenen?Toppie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=GYpJi2bZcX8
Wie komen erbij, Fall en mijn voorkeur Defour en 2 verdedigers
Douglass en een type Chivu.
Gerucht: Ajax bied op spits Djiby Fall
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 03-12-08 02:31 - Gepost door: Boudy - Bron: Ajaxf-side -
Gisterenavond meldde Sport1 al dat Danny Blind niet, zoals gewoonlijk, bij hun in de uitzending zit omdat de technisch manager van Ajax in Denemarken naar de 23-jarige spits Baye Djiby Fall van Odense BK ging kijken.
Het vertrek van Huntelaar uit Amsterdam maakt de komst van een nieuwe spits noodzakelijk voor Marco van Basten, al liet Danny Blind snel weten dat die wellicht al in huis is met de Argentijn Cvitanich.
Voorzitter Uri Coronel liet maandagavond aan het, doorgaans goed geïnformeerde, Highlow weten dat Marcus Berg geen serieuze optie voor de hoofdstedelingen is. “Hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax”, aldus Coronel.
Ondertussen lijkt de komst van Baye Djiby Fall bijna beklonken. Ajax zou een bod van 7 miljoen hebben gedaan, en Odense BK zou deze hebben geaccepteerd. Met de spelers zelf zou Ajax er ook al uit zijn. Mogelijk tekent hij een contract tot de zomer van 2012. De Senegalees in Deense dienst scoorde tot nog toe dertien keer in 21 competitieduels voor Odense.
Komt altijd degelijk over....zo'n spelfout in de kop.Toppie schreef:Gerucht: Ajax bied op spits Djiby Fall
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 03-12-08 02:31 - Gepost door: Boudy - Bron: Ajaxf-side -
Gisterenavond meldde Sport1 al dat Danny Blind niet, zoals gewoonlijk, bij hun in de uitzending zit omdat de technisch manager van Ajax in Denemarken naar de 23-jarige spits Baye Djiby Fall van Odense BK ging kijken.
Het vertrek van Huntelaar uit Amsterdam maakt de komst van een nieuwe spits noodzakelijk voor Marco van Basten, al liet Danny Blind snel weten dat die wellicht al in huis is met de Argentijn Cvitanich.
Voorzitter Uri Coronel liet maandagavond aan het, doorgaans goed geïnformeerde, Highlow weten dat Marcus Berg geen serieuze optie voor de hoofdstedelingen is. “Hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax”, aldus Coronel.
Ondertussen lijkt de komst van Baye Djiby Fall bijna beklonken. Ajax zou een bod van 7 miljoen hebben gedaan, en Odense BK zou deze hebben geaccepteerd. Met de spelers zelf zou Ajax er ook al uit zijn. Mogelijk tekent hij een contract tot de zomer van 2012. De Senegalees in Deense dienst scoorde tot nog toe dertien keer in 21 competitieduels voor Odense.
Farfan kan zelf ook in de spits spelen hoor. In mijn ogen zelfs beter dan aan de zijkant.Bertje schreef:Farfan rendeert alleen optimaal met een stevig aanspeelpunt in de spits. Daarom deed hij het ook altijd goed met Vennegoor in de buurt. Zo'n speler heeft Ajax niet.Ajax Rules schreef:1. Niet mee eens. Met Farfan, Sulejmani en Suarez heb je drie multifunctionele spelers die eindeloos kunnen wisselen.
Sterker nog mattie, Ajax had de vervanger van Huntelaar al maanden van te voren binnen. Dat is pas snel man! Nog steeds niet in de gaten dat Cvitanich de vervanger is? Of kan dat niet omdat hij al bij Ajax speelt en niet direct van wereldniveau is of omdat je gewoon spannend een nieuwe aankoop wil zien komen? Was toch in mei al duidelijk dat dat de toekomstige vervanger van Huntelaar zou zijn als ie zou vertrekken? Ik snap het gezeur van velen niet.mattie schreef:vreemd vreemd vreemd vreemd!! in nog geen 24 uur geeft een Real Madrid 27 milj. uit voor onze spits... Waarvoor horen wij nu geen goed nieuws? ik hoor en lees alleen maar dat clubs waar Ajax interesse in had de volle pond willen hebben e.d..
Toen Suarez naar Ajax kwam stond er binnen 24 uur een opvolger klaar. Waarvoor kan dat nu niet bij Ajax. Ik wordt er zo moedeloos van. Ik zie straks een heleboel eurootjes op de bank maar niet op het veld.
oke laat ik het dan anders stellen.. Civa vervangt dus huntelaar... blijft er dus 0 spitsen over... Suarez is geen spits. Suljemani ook niet en Sno al helemaal niet.Neefkens schreef:Nou inderdaad, het duurt al 24 uur, ja u leest het goed: al VIERENTWINTIG uur en er is nog geen vervanger? WANBELEID, stelletje schoften, zakkenvullers.....
Suarez is natuurlijk wel een spits, dat is zijn originele positie. Dan heb je in het tweede Bodul nog en in de A1 een groot talent Castillion genaamd. Het is absoluut geen prioriteit (en dan ook belachelijk om als wanbeleid te bestempelen) om een spits te halen. Daarnaast zeg je zelf dat de verdediging prioriteit heeft. En dat heeft het ook. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er echt niet op tegen om een jongen als van Wolfswinkel te halen, alleen is het geen schande als het niet gebeurt, en al helemaaaaal niet als het niet snel gebeurt. Er zijn andere dingen belangrijker.mattie schreef:oke laat ik het dan anders stellen.. Civa vervangt dus huntelaar... blijft er dus 0 spitsen over... Suarez is geen spits. Suljemani ook niet en Sno al helemaal niet.Neefkens schreef:Nou inderdaad, het duurt al 24 uur, ja u leest het goed: al VIERENTWINTIG uur en er is nog geen vervanger? WANBELEID, stelletje schoften, zakkenvullers.....
Suarez kan je alleen in een 4-4-2 systeem laten renderen als spits. Bij Ajax is hij het gevaarlijkst aan de flank. Nadeel is zijn kaarten waarmee hij Ajax benadeeld.
Daarnaast als wij het allemaal zien dat onze verdediging het zorgen kindje is van dit Ajax en het geld is er...