Dus jij vindt Vertonghen niet goed?joey schreef:Eerst zien, dan geloven.
Jan Vertonghen
Moderator: mods
En Babel was een fantastische speler?joey schreef:Best een aardige speler, maar 15 miljoen is veel geld.

Ik denk dat dit Ajax ook beter is dan het Ajax van de laatste 2 jaar en daarom mag je best stellen dat Vertonghen in ieder geval een prima ontwikkeling doormaakt en niet in de laatste plaats mogen we daar de technische staf een compliment voor geven.
-
En vd Wiel. Zelfs Vermaelen begint weer stapjes te zetten.LucaS schreef:Ik vind sowieso dat van Basten spelers beter weet te maken. Emanuelson is een wonder na de afgelopen twee jaar
Vertonghen is een toptalent, in de categorie Sneijder. Dat soort jongens hebben geen trainer nodig om te groeien. Ze hoeven alleen maar opgesteld te worden.
-
- Ajaciedjuh
Is te gemakkelijk, Sneijder speelde vijf jaar in Ajax 1, had in zijn derde (?) jaar grote problemen, zie zijn middelvinger, was gefrusteerd, scoorde in zijn vierde jaar (maar 19 wedstrijden) vijf keer en was het jaar erop de grote man.Dat soort jongens hebben geen trainer nodig om te groeien. Ze hoeven alleen maar opgesteld te worden.
Jan Vertonghen is veel bescheidener, scoort minder frequent, is minder spectaculair, heeft minder assists op zijn naam staan en zal nooit meer zeggen dat de plaats waar hij nu speelt zijn "plekkie" is, want dat heeft hiij nu al drie keer gezegd.
Jan vind ik een prima voetballer die hard moet werken aan koppen, rechterbeen en dan een flinke stap kan maken. Ik denk nog steeds dat hij als middenvelder het verst kan komen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Zie wat ik vannacht schreef en kijk dan naar de kopduels die hij had moeten aangaan.
Ajax heeft verdedigers nodig, Jan kan prima op het middenveld spelen, maar zoals vandaag heeft geen zin. Hij loopt twintig meter met de bal en dan ?? geen afspeelmogelijkheid tenzij naar Vermaelen en de bal weer terugkrijgen.
Ajax heeft verdedigers nodig, Jan kan prima op het middenveld spelen, maar zoals vandaag heeft geen zin. Hij loopt twintig meter met de bal en dan ?? geen afspeelmogelijkheid tenzij naar Vermaelen en de bal weer terugkrijgen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Zou jij niet een beetje oppassen met uitspraken over Vertonghen. Hij heeft je al meerdermaal verrast.Real Ajax schreef:Briljant!Bertje schreef:Vertonghen wordt beter dan Chivu.Waarom daar stoppen? Beter dan Beckenbauer!!
![]()
Jongens, jongens.

Chivu is en was geen wereldtop. Wel een goede voetballer en een leider in het veld. Vertonghen weet in het veld vaak ook wel de juiste snaren te raken. Zoals hij bij AZ uit even tegen de hakken van De Zeeuw aanliep na de gescoorde penalty.