Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Ik gaf ook aan dat ik niet weet of dit ook voor Huntelaar geldt.joey schreef:Hoezo? Was het Webster-arrest er dan al toen KJH voor Ajax tekende?
KJH heeft zelf gezegd dat hij het WA heeft 'bestudeerd'. Waarom zou hij dan doen als het op hem niet van toepassing was?
Hoe dan ook, het komt er waarschijnlijk niet van. Madrid betaalt gewoon. Maar ik denk niet dat KJH zich laat tegenhouden. Die wil weg.
Een speler die weg wil (zeker naar zo'n topclub) houd je inderdaad niet tegen. Het is nu zaak om het maximale eruit te halen en daarnaast het elftal sterker maken. Maar het is klote dat Huntelaar weggaat. Eindelijk hadden we weer een spits die er minimaal 25 inschiet in een seizoen.
- LouisXIV & co
Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.
En als er ook maar iemand binnen Ajax het woord 'trein' in de mond durft te nemen, ga ik dit kalenderjaar sowieso niet meer naar Ajax. Even bijkomen van alle ellende. (zou iedereen massaal moeten doen als signaal)
Kom op man. Je beste spits laten lopen in een jaar dat je kampioen MOET worden. Je staat binnen één wedstrijd van de nummer-1, dus alles in eigen hand. En dan flik je dit. Mijn sig wordt waarheid.
En als er ook maar iemand binnen Ajax het woord 'trein' in de mond durft te nemen, ga ik dit kalenderjaar sowieso niet meer naar Ajax. Even bijkomen van alle ellende. (zou iedereen massaal moeten doen als signaal)
Kom op man. Je beste spits laten lopen in een jaar dat je kampioen MOET worden. Je staat binnen één wedstrijd van de nummer-1, dus alles in eigen hand. En dan flik je dit. Mijn sig wordt waarheid.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Daily Blind
Joh, de stoorzender is weg, vanaf januari weer totaalvoetbal in de Arena.LouisXIV & co schreef:Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.
(heb ik van horen zeggen.)
Het is inderdaad wel een erg goed excuus wat betreft het niet behalen van een kampioenschap.
of de zaawaarnemer kon niet wachten, hoe dan ook Ajax zegt "geen onderhandelingen" dus is t gewoon een fake bericht, klakkeloos overgenomen door de media, die al eerder een excelsior-opa wilde overnemen.LucaS schreef:Lekker vaag weer allemaal. Real mag helemaal niet met Huntelaar praten als Ajax daarvoor geen toestemming heeft gegeven. Blijkbaar is die toestemming er dus wel
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
BS. Ajax heeft met Sulejmani, Cvitanich en Sno dire mogelijkheden gekocht voor de spitspositie.Real Ajax schreef:Joh, de stoorzender is weg, vanaf januari weer totaalvoetbal in de Arena.LouisXIV & co schreef:Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.
(heb ik van horen zeggen.)
Het is inderdaad wel een erg goed excuus wat betreft het niet behalen van een kampioenschap.
Louis, wat een verdriet.LouisXIV & co schreef:Slop heeft zijn geld, Van Basten zijn excuus om dit jaar nog geen kampioen te worden en de supporter staat weer in de kou. Ben er GOED ziek van.

Jij loopt langer mee dan vandaag, je weet hoe het gaat bij Ajax. Of de voorzitter nu Jaakke is of Coronel, of de trainer nu Koe is of Van Basten, de handel gaat voor alles. Het is een vicieuze cirkel: door de tegenvallende resultaten kan Ajax de begroting amper rondbreien, dus moeten er spelers verkocht, dus vallen de resultaten tegen. Face it, wij zijn een opleidingsinstituut geworden.
KJH is niet de laatste. Komende zomer raken we weer drie, vier belangrijke spelers kwijt. Kunnen we een nieuwe start maken.

Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Stekelenburg, Emanuelson, Vermaelen...Zlatan Son of God schreef:Daarom moet er nu spelers worden gehaald voor het geld van Huntelaar. Dan kunnen we met goed materiaal kampioen worden en vervolgens hebben we een team dat de klapjes kan opvangen van spelers die zullen vertrekken: Suarez, Kennedy, Rommedahl, Leonardo...
- Daily Blind
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Op zichzelf ben ik het grotendeels met Louis XIV eens. Het lijkt me alleen goed om de ellende iets te nuanceren.
Dit schreef Louis XIV zelf:
Dan vraag ik me af: wat is dan precies "alle ellende"?
Zó verrot gaat het ook weer niet... Met de woede over de verkoop van Huntelaar ben ik het verder geheel eens.
K.
Dit schreef Louis XIV zelf:
Daar voeg ik aan toe dat Louis XIV in hoogsteigen persoon naast me stond in Hamburg, dus dat Ajax er in Europa niet zo beroerd voor staat op het moment (en vrijwel zeker gaat overwinteren), weet hij ook.Je staat binnen één wedstrijd van de nummer-1, dus alles in eigen hand.
Dan vraag ik me af: wat is dan precies "alle ellende"?
Zó verrot gaat het ook weer niet... Met de woede over de verkoop van Huntelaar ben ik het verder geheel eens.
K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op di dec 02, 2008 11:07 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Still alive...
Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.Ajaciedjuh schreef:Ik heb ooit ergens gelezen dat Ajax zich daar tegen gewapend heeft. Dit is contractueel vastgelegd. Ik weet niet of dit bij Huntelaar ook het geval is.joey schreef:Inderdaad, hij mag dus met Madrid praten. Kortom, Ajax speelt de vermoorde onschuld, maar er wordt volop onderhandeld.LucaS schreef:Lekker vaag weer allemaal. Real mag helemaal niet met Huntelaar praten als Ajax daarvoor geen toestemming heeft gegeven. Blijkbaar is die toestemming er dus wel
KJH is weg. Niet meer tegen te houden trouwens, want hij kan zich altijd beroepen op het Webster-arrest.
maar natuurlijk, Real doet Ajax de centen gewoon kado. De sint woont dus echt in Spanjejoey schreef:Ach, zo gaat het soepeler en sneller. En de meeste clubs zitten niet op toepassing van het Webster-arrest te wachten. Maar kJH kan er wel mee dreigen/er een beroep op doen natuurlijk. Hij weet verdomd goed wat het inhoudt.
Zo is dat, Harm. De macht komt steeds meer bij de speler te liggen. Of we dan leuk vinden of niet.Harm schreef:Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.
Ajax wilde Huntelaar afgelopen zomer al verkopen (vandaar de aankoop Cvitanich), maar er kwam geen club die veel wilde betalen. Nu is die club er wel. Bij Ajax staan ze te juichen, neem dat van mij aan. Weer een dikke, vette transfersom binnen. Al die mooie verhalen ('Ik wil hem het liefst erbij houden', blabla...) moet je niet geloven.
- LouisXIV & co
De ellende is dat we al vier jaar geen kampioen zijn geworden en nu in een jaar dat psv eindelijk een valse start maakt we opgescheept zitten met een goed draaiend AZ. Als we dan kampioen willen worden, moeten we alle, maar dan ook echt alle zeilen bijzetten. En niet je grootzeil verkopen voordat het echt gaat waaien.Kowalczyk schreef:Dan vraag ik me af: wat is dan precies "alle ellende"?
AZ heeft vorig jaar laten zien hoe ver je komt als je een goed team hebt, maar je scorende spitsen verkoopt. Huntelaar is een onmisbare schakel in de weg naar eindelijk een kampioenschap. Mét Klaas is het geen zekerheidje, maar zónder Klaas wordt het wel veel moeilijker. En dat vind ik doffe ellende.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
zeker wel, door een gelimiteerde transfersom op te nemen in het contract.Harm schreef:Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.
Lul niet Doc. Ook al heeft een speler een gelimiteerde transfersom, dan kan hij nog steeds aanspraak maken op dat Webster arrest. Het webster arrest heeft helemaal niks met transfersommen, maar met data te maken.Donkey Shot schreef:zeker wel, door een gelimiteerde transfersom op te nemen in het contract.Harm schreef:Je kunt je contractueel helemaal niet wapenen tegen het Webster-arrest. Net zoals je je ook niet kunt wapenen tegen het Bosman-arrest. het is gewoon zaak om de speler zoveel mogelijk te paaien zodat hij je een leuk transferbedrag gunt.
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... ter#470684
Laatst gewijzigd door Harm op di dec 02, 2008 11:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- LouisXIV & co