En over die 20 miljoen kan ik alleen maar zeggen:

Moderator: mods
Paniek Paniek hij heeft wel de meeste erin geschopt en Suarez staat bijna bij elke gele kaart op scherp of wordt geschorst en met Cvitanich en Sulejmani moet ik het nog allemaal maar zien. Ik hoop dat die Bassie er wel wat verdedigers bij haalt en een spits die het verschil maakt..Benji schreef:Dit zijn toch altijd wel gouwe momenten. Pure paniek en allerhande 'feiten' die rondvliegen...
Abuis , je kan nu toch ook bij elke werkgever weggaan alleen dan pas 1 of 2 maanden laterLouisXIV & co schreef:Ehhh... even voor de goede orde: de transfermarkt gaat toch pas in januari open? Dan mág er toch nog helemaal niks getekend worden, of zelfs onderhandeld? Of ben ik even abuis?elliquido schreef:vanavond tekenen
De voetbalwereld kent andere regels dan de wereld van het bedrijfsleven. Daar mag je namelijk ook gewoon in december van werkgever verruilen. Dus dat is geen goede vergelijking.Toppie schreef:Abuis , je kan nu toch ook bij elke werkgever weggaan alleen dan pas 1 of 2 maanden laterLouisXIV & co schreef:Ehhh... even voor de goede orde: de transfermarkt gaat toch pas in januari open? Dan mág er toch nog helemaal niks getekend worden, of zelfs onderhandeld? Of ben ik even abuis?elliquido schreef:vanavond tekenen
Ligt het nu aan mij? maar Suarez en Sulemani renderen het best in 4-4-2 dat blijkt nu wel.. Berg speelt ook alleen maar in het systeem 4-4-2Toppie schreef:Ajax is toch tegenwoordig meer een (handels)bedrijf dan een voetbalclub
Marcus Berg, Sulejmani en Suarez. totale aankoopwaarde 40 Miljoen als die Berg 15 miljoen zou kosten.
Wat ik heb begrepen mag je als een speler langdurig geblesseerd is (a la VNR) wel een vervanger aanschaffen.LouisXIV & co schreef:Ehhh... even voor de goede orde: de transfermarkt gaat toch pas in januari open? Dan mág er toch nog helemaal niks getekend worden, of zelfs onderhandeld? Of ben ik even abuis?elliquido schreef:vanavond tekenen
Toppie schreef:En vergeet niet, dus 40 miljoen en 5 maanden later 20 miljoen waar is Martin van Geel die had wel de hoofdprijs gevraagd en nu wintersale bij Ajax ongelofelijk50% discount
En dan gaat Suarez ook nog weg , anders wil die straks ook nog als Juve zich meld weg in de winterstop en staan die gloeiboeren weer aan het einde bovenaan![]()
Ik weet het niet mee soms met deze club![]()
Voetballend is het al slecht en dan dit ook nog
Alexander schreef:Zou het werkelijk dramatisch vinden als hij weggaat, zeker voor 'slechts' 20 miljoen euro. Had hem dan het seizoen af laten pakken, dan hadden we zeker dubbel zoveel kans gehad op de titel.