Utrecht is een tegenstander van kaliber, Spijker.El Clavo schreef:Denk ik ook. Utrecht maakt het ons thuis nooit zo moeilijk.

Dat verleden zegt me niet zoveel. Het Ajax van nu kan nog steeds bij iedereen punten laten liggen. Eerst maar eens kijken hoe het met de koppies staat. Zijn we inmiddels uitgefeest na Hamburg en staan we op scherp voor de pot tegen Utrecht? Of maken we er weer een zondagmiddagwandelingetje van? Met dit Ajax kan je nog steeds alles verwachten.El Clavo schreef:Denk ik ook. Utrecht maakt het ons thuis nooit zo moeilijk.
Dat is zeker waar. Maar ik proef zo'n sfeertje van "dat doen we wel effe, omdat we Utrecht in het verleden ook gemakkelijk versloegen." Daar krijg ik altijd wat de kriebels van. Dit Ajax kan het zich eenvoudigweg niet veroorloven op zijn gemakje een wedstrijd te gaan spelen.LucaS schreef:Ajax thuis is dit hele kalenderjaar eigenlijk al in orde, in ieder geval qua resultaten.
Shiiiiiiiiiiiiiit... Daar heb je het al...Voetske schreef:oei, nie aan gedacht .. als dat maar goed gaatZuidema schreef:Zijn die doorgangen onder de tribunes wel dicht? Al die tocht en zo...Voetske schreef:
Niks aan het handje, we hebben het dak dicht, dus geen regen, sneeuw of ander guur weer ..
Mwah ..Zuidema schreef:Oh jongen, poeier hem dan toch in het dak van het doel. Niet zo'n mooi intikkertje...
Gretig Ajax in de eerste 20 minuten, dat er duidelijk een goede pot van wil maken. Lekker vlot tempo, goede opbouw, snelle combinaties. Jammer dat het rond de 16 nog wat slordig is.
Want?Voetske schreef:Mwah ..Zuidema schreef:Oh jongen, poeier hem dan toch in het dak van het doel. Niet zo'n mooi intikkertje...
Gretig Ajax in de eerste 20 minuten, dat er duidelijk een goede pot van wil maken. Lekker vlot tempo, goede opbouw, snelle combinaties. Jammer dat het rond de 16 nog wat slordig is.