Ajax - Utrecht 30-11-2008
Ajax - Utrecht 30-11-2008
Ben er vroeg bij, maar dat heeft natuurlijk zo z'n reden. M'n vader en broertje zijn bij deze wedstrijd in Nederland en dus wil ik ze graag allebei meenemen naar Ajax. Heb echter maar één extra kaart. Bert zit naast me, dus die moet ook nog mee. Dus als er iemand een mooi idee heeft, hoor ik het graag.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Je moet twee clubcards zien te vinden waarop je kaarten kan halen, simple as that. Met je SCC kun je geen extra kaarten halen zo te zien.
Overigens, voor de thuisblijvers die geen Eredivisie Live hebben: Deze wedstrijd wordt live uitgezonden op Discovery Channel. Het is een eenmalige actie dat weekend, ook FC Groningen-AZ (op vrijdag) en sc Heerenveen - PSV (zaterdag) wordt live uitgezonden.
Overigens, voor de thuisblijvers die geen Eredivisie Live hebben: Deze wedstrijd wordt live uitgezonden op Discovery Channel. Het is een eenmalige actie dat weekend, ook FC Groningen-AZ (op vrijdag) en sc Heerenveen - PSV (zaterdag) wordt live uitgezonden.
Nou wat een ontdekking de NL competitieThijs schreef:Je moet twee clubcards zien te vinden waarop je kaarten kan halen, simple as that. Met je SCC kun je geen extra kaarten halen zo te zien.

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Wat zal het worden wat zal het zijn?
Verwacht dezelfde basis 11 als gisteren, wellicht Leo een kans boven Sulejmani/Kennedy (je weet het nooit met MvB)?
Ik ga ervanuit dat we lekker doorgaan waar we gebleven zijn.
Achter dichthouden, vanuit de opbouw spelen (maar niet teveel door Oleguer) en via verschillende schijven de aanval vinden.
Ik denk dat we toch wel met een nulletje of 3 kunnen gaan winnen.
Verwacht dezelfde basis 11 als gisteren, wellicht Leo een kans boven Sulejmani/Kennedy (je weet het nooit met MvB)?
Ik ga ervanuit dat we lekker doorgaan waar we gebleven zijn.
Achter dichthouden, vanuit de opbouw spelen (maar niet teveel door Oleguer) en via verschillende schijven de aanval vinden.
Ik denk dat we toch wel met een nulletje of 3 kunnen gaan winnen.
AN28/11/2008 - Ajax - FC Utrecht op het open net te zien bij Discovery Channel
(Gepost door )
Het competitieduel Ajax - FC Utrecht, dat op 30 november gespeeld wordt, zal live op het open net te zien zijn. Discovery Channel zendt dat weekend drie duels, waaronder Ajax - FC Utrecht, inclusief de voor- en nabeschouwing van Eredivisie Live uit als promotie voor beide zenders.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Selectie voor Utrecht
Amsterdam, 29 nov 2008
Trainer Marco van Basten kiest voor de competitiewedstrijd van zondag tegen Utrecht voor dezelfde achttien spelers als donderdag tegen HSV.
De achttien Ajacieden in de selectie voor de wedstrijd tegen FC Utrecht (zondag 12.30 uur in de Amsterdam ArenA) zijn:
Kenneth Vermeer
Hans Vonk
Urby Emanuelson
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Kennedy
Miralem Sulejmani
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Gabri
Eyong Enoh
Leonardo
Evander Sno
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Bron: http://www.ajax.nl/
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Siem kreeg een kans op '10' en speelde tegen Twente uit heel behoorlijk. Vervolgens krijgen we weer wat anders op '10' en dat werkt echt totaal niet. Al met al een bizarre keuze, maar dat krijg je als je niet weet wie en wat er op '10' moet. Aissati zat de eerste pot op de bank, omdat hij 'te licht was'. Nu zitten we met Sulejmani op '10', maar dat zal vast en zeker anders uitgelegd worden.
De invulling van de positie van aanvallende middenvelder is inderdaad nog een beetje een raadsel. Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van De Jong en vond ik hem uit bij Twente ook goed spelen, maar ik vind wel dat de Jong over het algemeen erg Perezachtig speelt als 10. Als halfspeler vind ik hem vaak functioneler.
Ben ik het mee eens. PS: Perez speelde zijn beste wedstrijd voor Ajax als rechtshalf.Thomas schreef:De invulling van de positie van aanvallende middenvelder is inderdaad nog een beetje een raadsel. Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van De Jong en vond ik hem uit bij Twente ook goed spelen, maar ik vind wel dat de Jong over het algemeen erg Perezachtig speelt als 10. Als halfspeler vind ik hem vaak functioneler.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En meer inhoud. Sulejmani is verre van fit. Daarom is het ook zo raar dat Aissati tegen WillemII op de bank zat, vanwege 'het gebrek aan body'.joey schreef:Hij heeft meer feeling voor die positie dan Sulejmani of Kennedy.
Je hebt nu geen alternatief voor de '10' positie, want op de bank zitten louter beukers of spitsen.