HSV - Ajax 27-11-2008
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Leuke speler overigens die Jarolim. Gaat vaak over zijn mannetje heen, is fysiek sterk en speelt lekker simpel aan de bal. Hadden wij maar zo'n middenvelder in huis.
Ach, we kunnen hier best wel wat punten stelen indien Bassie zich als een Ajax-waardige coach gaat gedragen en actie onderneemt, maar ik zie het niet gebeuren helaas. Sowieso zie ik ons niet ver komen in de Uefa Cup, hoe spijtig ik dat ook vind...
Ach, we kunnen hier best wel wat punten stelen indien Bassie zich als een Ajax-waardige coach gaat gedragen en actie onderneemt, maar ik zie het niet gebeuren helaas. Sowieso zie ik ons niet ver komen in de Uefa Cup, hoe spijtig ik dat ook vind...
Laatst gewijzigd door Starring op do nov 27, 2008 10:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Mwah, op veel bespeelbare ballen hoeft ie met dit middenveld niet te rekenen. Terwijl hij gemiddeld toch veel balcontacten nodig heeft om tot een geslaagde actie te komen. Dit Ajax moet sowieso wat opportunistischer gaan voetballen...Zuidema schreef:Een half uurtje Leonardo. Dat moet ie toch kunnen volhouden.
AFCA!
Een hele matige wedstrijd met 2 ploegen die de bal niet in bezit kunnen houden en zeer weinig kunnen creeren.Daniel_vT schreef:Wat zie jij dan?Hoeladans schreef:Zet die rood-witte bril toch eens af.LucaS schreef:Mokken? Nee hoor, ik ben het wel gewend. Ik zie een Ajax dat de baas op op het veld tegen een ploeg waar alle azijnzeikers van zeiden dat die veel te sterk was
Maar HSV heeft in ieder geval nog een beetje dreiging, Ajax heeft alleen Suarez en verder niets.
- AT Toto winner 09/10
Zoals HSV nu begint te doen?Starring schreef:Mwah, op veel bespeelbare ballen hoeft ie met dit middenveld niet te rekenen. Terwijl hij gemiddeld toch veel balcontacten nodig heeft om tot een geslaagde actie te komen. Dit Ajax moet sowieso wat opportunistischer gaan voetballen...Zuidema schreef:Een half uurtje Leonardo. Dat moet ie toch kunnen volhouden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley