Het nieuwe Arsenal-stadion schijnt vooralsnog erg sfeerloos te zijn. Maar goed, over dat probleem kunnen Ajacieden meepraten. Het heeft echt jaren geduurd voordat er in de Arena een beetje sfeer kwam en nu dat eindelijk het geval is vallen de toeschouwersaantallen tegen.Jöhnk schreef:Hup Kiev!![]()
Behoorlijk veel lege stoeltjes. Zou dat door de slechte resultaten komen?
UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Daar zit dan ook geen dak op het stadion. Ik had eerlijk gezegd ook wel een Aha-erlebnis, bij Arsenal, tot tweemaal toe zelfs.Jöhnk schreef:Lekkere aanval van Kiev was dat.
Ze hebben wel al een goede grasmat.
Toen ik voor het eerst op Clock End van Highbury kwam, róók je de voetbalsfeer. Een beetje De Meer, maar dan twee keer zo groot. In het nieuwe stadion was ik bij de afscheidswedstrijd van Bergkamp. Daar had ik hetzelfde gevoel als bij Ajax - Milan (in augustus '96 de officiele opening van de Arena): klinisch, steriel; geen voetbalatmosfeer. Maar dat heb ik eigenlijk pas echt voor het eerst dit seizoen in de Arena (God betere 't, na ruim 12 jaar..) door de "samenvoeging" van de F-side met hun neefjes.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Monkey Tonk
Nee, Inter is al geplaatst.Peter schreef:Uit winnen bij Inter is een topprestatie. Wie is daar eigenlijk de trainert? ;)
Inter krijgt het nog lastig, want men moet nu een puntje pakken in Bremen.
Inter 8
Pana 7
Famagusta 6
Panathinaikos speelt tegen Famagusta op de laatste speeldag dus Inter is sowiezo een ronde verder.
Natuurlijk. 
Is overigens niet waar, als Bremen had gewonnen op Cyprus, hadden ze nog boven Inter kunnen eindigen.

Is overigens niet waar, als Bremen had gewonnen op Cyprus, hadden ze nog boven Inter kunnen eindigen.
Laatst gewijzigd door Duke op wo nov 26, 2008 10:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat ook.Hoeladans schreef:Dat is ook weer niet waar.Jöhnk schreef:Inter was al door. Waarschijnlijk dat ze er daarom met de pet naar hebben gegooid.
Als Famagusta zijn voorsprong niet had weggegeven dan was Inter er nog niet geweest.

Salvador Dali
Salvador Dali
Denk je dat Ajax in deze groep overleefd zou hebben?Jöhnk schreef:Ach, in deze intertoto-poule ben je als Inter sowieso door zolang je niet in slaap valt tijdens de wedstrijd.Duke schreef:Natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Duke op wo nov 26, 2008 11:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Salvador Dali
Salvador Dali