Danny Blind

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 10, 2008 10:58 pm

Rishi schreef:Ik ga nou geen lijstje neerzetten van spelers die moeite hadden met het Ajax-systeem....
Nee, want dat lijstje is er niet. Echte raspaardjes slagen altijd bij Ajax.

Dat Wesley Sonck is mislukt doet daar natuurlijk helemaal niets aan af. Die kon gewoon niet voetballen. Het 433 excuus gaat alleen maar op voor beperkte voetballers.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 10, 2008 11:04 pm

Rishi schreef:Ik zou het zonde vinden als Ajax, weet niet hoe Marco wilt spelen, Sulejmani of Suarez als nummer 9 moet gebruiken in het aloude Ajax-systeem. Zeker ook omdat daar de kwaliteiten van die 2 niet liggen.
Als je ze alleen maar ballen laat kaatsen niet, nee. Er zijn echter meer manieren om een spits te laten spelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 10, 2008 11:06 pm

Zover was ik ook. Daarom vraag ik me af hoe Van Basten precies wilt gaan spelen.

Punt is dat ik gewoon nog een spits eis als KJH vertrekt. Tenzij er een topper op links of rechts bijkomt moeten Suarez en Sulejmani gewoon lekker een vrije rol op de vleugels krijgen...
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 11, 2008 2:12 am

Als Huntelaar weg gaat moeten we inderdaad een back-up, maar tot die tijd moeten de pijlen richting verdediging/middenveld. Geen idee hoeveel geld we hebben, maar dat geld wat we nu hebben mag nu wel even ergens anders in worden geïnvesteerd. Ook zonder KJH is er geen verdediging die Suarez en Sulejmani gaat tegenhouden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 11, 2008 11:13 am

Jöhnk schreef:Echte raspaardjes slagen altijd bij Ajax.
Kinky?

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr jul 11, 2008 11:20 am

Kranky. Te kranky!
Bertje for President!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 11, 2008 11:23 am

ehm... jij mag nooit meer raden Kaboem. Maar ik bedoelde eigenlijk Kinkladze. en om een ander raspaardje te noemen: Dani.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jul 11, 2008 11:28 am

Je hebt gelijk, Donkey. Maar deze jongens hebben nergens het ongelijk van Ajax kunnen bewijzen. Dat doet mij vermoeden dat de oorzaak bij henzelf lag en niet bij het Ajaxsysteem.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 11, 2008 11:42 am

De eerste gaf het uiterst povere Man City nog enig kleur. Dani had al sporting en west ham op zijn lijstje werkgevers staan voordat Ajax besloot om de voetbalkwaliteiten van Dani weg te pissen [door Ronald de Hoer weer in de basis op te stellen. En 10 goals maken bij Atl. Madrid vind ik ook geen teken van zwakte.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 11, 2008 11:50 am

Kinkladze had een vetpercentage van dertig en Dani heeft in Amsterdam nooit voor zijn sport geleefd. Die twee konden heel goed ballen maar mentaal schoten ze zwaar tekort.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 11, 2008 11:58 am

Dat is dikke vette onzin en taal welke past bij een nichterige mode-ontwerper, niet bij een voetballiefhebber! Maradonna was ook "te dik"puskas ook en ronaldo en van der vaart ook. Het enige wat dik is is die plaat voor mijn kop, hè

Siemen

Bericht door Siemen » wo nov 26, 2008 11:40 am

Peter van de Rijt over Danny Blind op Highlow.nl:
Open brief aan Uri Coronel

Wordt Danny Blind binnen Ajax een asociale hork genoemd? Heeft Rik van den Boog een licht visuele handicap? En welke status heeft het Rapport Coronel inmiddels? In onderstaande open brief aan voorzitter Uri Coronel leest u meer hierover.

Geachte heer Coronel, beste Uri,
(...)
Ik weet dat ik me nu op zeer glad ijs begeef. Maar u moet absoluut in gesprek met Danny Blind. Vanuit verschillende hoeken hoor ik forse kritiek op zijn gedrag. Ik schrijf nadrukkelijk gedrag en niet beleidsdaden. De kwalificaties, die ik meermalen hoorde over uw technisch manager zijn hork, proleet, asociaal, walgelijke vent. Nu is het geen geheim, dat ik al geen liefhebber van de man ben, maar dat anderen binnen Ajax zich op een dergelijke wijze over hem uitlieten, was volstrekt nieuw voor mij. Ik hoop maar dat Danny zich totaal niet bewust is van zijn gedrag, zodat een een gesprek met u heilzaam kan werken.
En de reactie van Ajaxlife.nl daarop:
Geachte heer Van de Rijt,

Eigenlijk is het teveel eer, maar er moet me toch iets van het hart. Ik word namelijk kots- en dan ook kotsmisselijk van uw verhaaltjes op songfestivalsite highlow.nl. Aanleiding is uw laatste bijdrage waarin opnieuw Danny Blind door het slijk wordt gehaald. Ik ben absoluut geen blinde Blind-volger. De manier waarop u hem aan de schandpaal nagelt, is wel echter erg gemakkelijk. Niveautje Geer & Goor in een dronken bui.

U heeft namelijk uit ‘diverse hoeken’ gehoord dat Blind zich als een hork zou gedragen binnen Ajax. Het is koren op uw molen. Want als u maar even modder kan gooien richting Blind, dan doet u dat met volle emmers. Wazige bronnen als ‘verschillende hoeken’ worden met alle liefde uw schrijfbrouwsels ingesleurd. Daarmee begeeft u zich niet op glad ijs, zoals u zelf stelt. Nee, met dergelijk vage bronnen wandelt u ongezien de plomp in.

Ik heb uit diverse hoeken gehoord dat u een grote fantast, oplichter, narcist en betweter bent. Zelfs als ik google op uw naam verschijnt bij het eerste resultaat al de term charlatan. Ook heb ik uit verschillende hoeken gehoord dat u binnen de voetbalwereld door bijna niemand serieus wordt genomen. De supporters nemen Danny Blind echter nog wel serieus. Sterker, hij is nog steeds mateloos populair.

In uw stukkies op highlow.nl neemt u het graag op voor de supporters en soms praat u ook namens hen. Zo zou Keje Molenaar bij de achterban de grote favoriet zijn geweest voor de functie van algemeen directeur bij Ajax. Ik heb verschillende hoeken vernomen dat dit niet zo is. Uit dezelfde hoeken komen de berichten dat de supporters het erg fijn vinden dat het op het ogenblik relatief rustig is bij Ajax. En dat zij dat niet willen laten verstieren door een hork die eens per week woorden achter elkaar mag plakken op internet...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo nov 26, 2008 11:53 am

Siemen schreef:

Eigenlijk is het teveel eer, maar er moet me toch iets van het hart. Ik word namelijk kots- en dan ook kotsmisselijk van uw verhaaltjes op songfestivalsite highlow.nl. Aanleiding is uw laatste bijdrage waarin opnieuw Danny Blind door het slijk wordt gehaald. Ik ben absoluut geen blinde Blind-volger. De manier waarop u hem aan de schandpaal nagelt, is wel echter erg gemakkelijk. Niveautje Geer & Goor in een dronken bui.

U heeft namelijk uit ‘diverse hoeken’ gehoord dat Blind zich als een hork zou gedragen binnen Ajax. Het is koren op uw molen. Want als u maar even modder kan gooien richting Blind, dan doet u dat met volle emmers. Wazige bronnen als ‘verschillende hoeken’ worden met alle liefde uw schrijfbrouwsels ingesleurd. Daarmee begeeft u zich niet op glad ijs, zoals u zelf stelt. Nee, met dergelijk vage bronnen wandelt u ongezien de plomp in.

Ik heb uit diverse hoeken gehoord dat u een grote fantast, oplichter, narcist en betweter bent. Zelfs als ik google op uw naam verschijnt bij het eerste resultaat al de term charlatan. Ook heb ik uit verschillende hoeken gehoord dat u binnen de voetbalwereld door bijna niemand serieus wordt genomen. De supporters nemen Danny Blind echter nog wel serieus. Sterker, hij is nog steeds mateloos populair.

In uw stukkies op highlow.nl neemt u het graag op voor de supporters en soms praat u ook namens hen. Zo zou Keje Molenaar bij de achterban de grote favoriet zijn geweest voor de functie van algemeen directeur bij Ajax. Ik heb verschillende hoeken vernomen dat dit niet zo is. Uit dezelfde hoeken komen de berichten dat de supporters het erg fijn vinden dat het op het ogenblik relatief rustig is bij Ajax. En dat zij dat niet willen laten verstieren door een hork die eens per week woorden achter elkaar mag plakken op internet...
Goede reactie van Ajax Life. Wie neemt überhaupt van Rijt nog serieus :666.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 26, 2008 11:56 am

Ik niet. En Danny Blind neem ik ook niet serieus.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 26, 2008 11:56 am

Wie schrijft die stukjes op Ajaxlife?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 26, 2008 11:56 am

GangstaRiB schreef:Wie schrijft die stukjes op Ajaxlife?
Danny Blind. :hypocrite.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo nov 26, 2008 11:58 am

Ajaciedjuh schreef:
Siemen schreef:

Goede reactie van Ajax Life. Wie neemt überhaupt van Rijt nog serieus :666.gif:
Neefkens laatst nog :smallgrin.gif: :wink.gif:

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... ijt#797452

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo nov 26, 2008 12:05 pm

joey schreef:
GangstaRiB schreef:Wie schrijft die stukjes op Ajaxlife?
Danny Blind. :hypocrite.gif:
Nee hoor, ik heb deze brief ingestuurd. :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 26, 2008 12:24 pm

Jij bent geen blinde Blind-fan? :hypocrite.gif:

Ik vind het grappig. De populariteit van Blind bij (een deel van) de supporters zegt niets over zijn functioneren binnen Ajax.

LucaS

Bericht door LucaS » wo nov 26, 2008 12:25 pm

Dat kunnen we natuurlijk niet allemaal zijn!
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 26, 2008 12:29 pm

Nee, daarom moet Jöhnk :hypocrite.gif: niet zeggen dat Blind bij 'de' supporters mateloos populair is. Namens mij hoeft hij in elk geval niet te spreken.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 26, 2008 1:21 pm

Als je zegt dat Blind populair is bij de supporters kun je dat natuurlijk wel gewoon zeggen. Misschien zijn er een paar Ajaciede die hem niet serieus nemen, whatever, maar Danny dankt zijn populariteit natuurlijk niet aan het seizoen 2005-2006 maar aan die hele mooie, lange periode die hij voor ons gespeeld heeft.
Patrick Kluivert is ook nog steeds populair bij 'de' Ajaxsupporters, ook al konden sommigen het niet accepteren dat hij een tijdje bij PSV ging spelen.

Die stukjes op Ajaxlife worden trouwens geschreven door dezelfde redacteuren van het papieren krantje Ajaxlife wat je krijgt als je lid bent van de Supportersvereniging. In dit geval Ernst-Jan Wilhelmis. Mijns inziens niet 'de spreekbuis' van 'de' Ajaxsupporters, maar het zijn wel mensen die dagelijks met de club bezig zijn en echte supporters.

Wat mij betreft wordt er helemaal nooit op die hele Peter van der Rijt gereageerd. Gewoon doen of 'ie niet bestaat, ik word zelf ook doodziek van zijn gewauwel maar nu geef je 'm aandacht op een groter podium dan 'ie verdient.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 26, 2008 1:53 pm

Thijs schreef:Als je zegt dat Blind populair is bij de supporters kun je dat natuurlijk wel gewoon zeggen. Misschien zijn er een paar Ajaciede die hem niet serieus nemen, whatever, maar Danny dankt zijn populariteit natuurlijk niet aan het seizoen 2005-2006 maar aan die hele mooie, lange periode die hij voor ons gespeeld heeft.
Patrick Kluivert is ook nog steeds populair bij 'de' Ajaxsupporters, ook al konden sommigen het niet accepteren dat hij een tijdje bij PSV ging spelen.
Natuurlijk kun je dat zeggen, maar het functioneren van Blind als TD (manager? loopjongen? heeft het niets te maken. Je zegt zelf dat hij populair is om wat hij als speler heeft gepresteerd.

Ik zie ook niet in waarom supporters Danny Blind zouden moeten verdedigen, supporters wéten niet eens hoe Blind ligt binnen Ajax. Nog los van het feit dat je inderdaad Van der Rijt beter kunt laten kletsen.

LucaS

Bericht door LucaS » wo nov 26, 2008 2:00 pm

Tja, weinig bestuursleden zullen een populariteit bereiken die op het nivo van spelers ligt. Er is geen enkele reden om een negatief oordeel te hebben over het functioneren van Blind. Hij is medeverantwoordelijk, en dan nog op het tweede plan, voor de selectie. Er is goed ingekocht deze zomer.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 26, 2008 2:02 pm

Die kritiek slaat niet op het aankoopbeleid.

Waarop overigens nog wel iets af te dingen valt.

Plaats reactie