Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
In de media hier in Israel staat dat een AJAX delegatie middenvelder Biram Chial van Maccabi Haifa heeft bekeken tijdens het oefenduel van eergisteren tussen Israel en Ivoor Kust. Het is een verdedigend ingestelde middenvelder van 20 jaar, lijkt me dus sterk dat AJAX verdedigende middenvelders wilt halen, en bovendien vind ik Chial niks bijzonders. Wellicht dat ze er waren voor Aviram Baruchyan, die ze ook al een paar keer hebben bekeken volgens de media hier. Baruchyan is een hele talentvolle aanvallende middenvelder die ook in de aanval uit de voeten kan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Voetbalzone:
Ajax is bereid om drie miljoen euro te betalen voor de Servische linksback Ivan Obradovic. De 20-jarige speler van Partizan Belgrado, die tevens drie A-interlands op zijn naam heeft staan, staat ook in de belangstelling van Juventus, Fiorentina, Sampdoria, Borussia Dortmund en Werder Bremen. Enige probleem vormt zijn contract, dat nog tot 2013 doorloopt. (Beli-Orlovi)
Heb Partizan Belgrado laatst toevallig een helft aan het werk gezien tegen VFB Stuttgart. Niet echt op deze speler gelet overigens.
Het was een wonder dat Partizan bij rust niet met 4, 5-0 voorstond. Ploeg stond sterk georganiseerd te verdedigen, en kwam er regelmatig gevaarlijk uit.
Uiteindelijk wist Stuttgart de wedstrijd trouwens nog met 2-0 te winnen. Duitsers, he.
Het was een wonder dat Partizan bij rust niet met 4, 5-0 voorstond. Ploeg stond sterk georganiseerd te verdedigen, en kwam er regelmatig gevaarlijk uit.
Uiteindelijk wist Stuttgart de wedstrijd trouwens nog met 2-0 te winnen. Duitsers, he.
Goed nieuws voor Joey!
Ajax wil Maduro terug halen in de winterstop
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 25-11-08 11:01 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 1683 - Aantal reacties: 2
Ajax is in de race om Hedwiges Maduro terug te halen naar Amsterdam. Dat melden betrouwbare bronnen binnen Ajax. De Ex-Ajacied kan maar moeilijk slagen in Valencia en wil in de winterstop graag ruilen van club.
Ajax heeft zich via zaakwaarnemer Rodger Linse laten informeren of een eventuele terugkomst bespreekbaar is. Hij zou in Amsterdam een prima stand-in alsmede vervanger zijn voor Evander Sno en Rasmus Lindgren. Of Maduro ook werkelijk interesse heeft in de terugkomst is nog maar de vraag.
Maduro die halverwege vorig seizoen werd gehaald door Ronald Koeman, kan niet rekenen op een basisplaats bij Los Ché. De speler zou graag wat meer speelminuten pakken maar dat zit er ook dit seizoen niet in. 'Tegen Sevilla mocht ik de laatste tien minuten meedoen en dat waren mijn eerste speelminuten in de competitie. Ik heb mijn best gedaan al kan ik in tien minuten niet laten zien waartoe ik in staat ben', aldus de middenvelder in de Spaanse sportkrant AS.
bron: www.ajaxfans.net
I think I lost my fucking headache
-
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nee nee, alleen scholiertjes Daniel..Daniel_vT schreef:Alsof scholieren altijd slonzig schrijven.. Kortzichtige boerenpummel.joey schreef:Inderdaad, dat kán gewoon niet kloppen.
Het bericht is slonzig geschreven, dat helpt ook niet. Je denkt meteen: weer een scholiertje aan het werk.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Maduro werd onder DB talent van het jaar. Ik denk zelfs dat Sno en Maduro in de jeugd nog wel samen hebben gespeeld, want Sno zat als B-junior in A1 en Maduro heeft er twee jaar in gezeten. Maduro werd vanuit Jong Ajax door MvB bijna direct overgeheveld naar Oranje!!!!!joey schreef:Waarom zou hij anders vertrekken bij Valencia? Daar verdient hij veel meer. Die jongen gaat hier echt niet op de bank zitten, dan is hij terug bij af.
Je weet het nooit, want Blind én Van Basten zijn fans van Maduro.
Ik kom op AF weinig onzin tegen, maar dit kan toch niet waar zijn!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08