De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
"Met onwillige honden is het slecht hazen vangen” Wil Suarez weg (topclub? veel geld, Spanje?), dan houd je hem, niet en MvB is geen penningmeester.Ajaciedjuh schreef:Radio interview met Marco
Hierin wordt bevestigd dat Marco niet snel spelers laat gaan voor geld. Suarez zal dus zeker niet vertrekken in de winterstop.
Leuk is ook het interview met van Gaal: Huntelaar zat om de tafel met Louis en Scheringa, maar koos voor Ajax. Dat was nieuw voor mij.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
-
Ik blijf hopen, je weet maar nooit en alle voetballers willen winnen. Wie weet grijpen ze in.joey schreef:Ssst, dat is een geheim, ZsoG. We hebben het wel over onze grote roerganger, hoor.Zlatan Son of God schreef:Van Basten is gewoon een tactisch onbenul! Hij snapt het gewoon niet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Waarschijnlijk vond hij het niet nodig om met zijn spelers overleg te plegen zoals bij Twente uit. Toen was er het excuus zoveel spelers geblesseerd. Nu is en blijft het realiteit dat Ajax uit het tegen iedereen moeilijk heeft. Realiteit is dat het mijn geen F uit maakt hoe maar dat er gewoon 3 punten gepakt moeten worden.goodfella schreef:Vorige week klopte het. Deze week duidelijk niet nee.
Graag een 4-4-2 opstelling in dit soort wedstrijden.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Thuis kan Ajax van iedereen winnen. Uit moet je gewoon realisme inbouwen. Gisteren liet van Basten Enoh verzuipen op het middenveld. Hopelijk zijn de ogen alsnog open gegaan en dan staat Ajax met de winterstop gewoon bovenaan.mattie schreef:Waarschijnlijk vond hij het niet nodig om met zijn spelers overleg te plegen zoals bij Twente uit. Toen was er het excuus zoveel spelers geblesseerd. Nu is en blijft het realiteit dat Ajax uit het tegen iedereen moeilijk heeft. Realiteit is dat het mijn geen F uit maakt hoe maar dat er gewoon 3 punten gepakt moeten worden.goodfella schreef:Vorige week klopte het. Deze week duidelijk niet nee.
Graag een 4-4-2 opstelling in dit soort wedstrijden.
- InnerHarbour
Als van Basten iets goeds doet in mijn ogen zeg ik dat en vice versa. Volstrekt onnodige opmerking Joey.joey schreef:Zijn jouw ogen ook opengegaan, goodfella? Van Basten maakte er gisteren een potje van, hoor.
In mijn beleving had Ajax met een andere beginopstelling of tijdig ingrijpen gewoon een resultaat in Alkmaar behaald.
Die persoonlijke aanvallen zijn natuurlijk nergens voor nodig.
De vreugde waarmee joey een medestrijder dacht te ontdekken was wel opvallend.
De ene wedstrijd pakt het wel goed uit (PSV) en de andere niet (AZ). Dat kan gebeuren en is geen bewijs van tactisch (on)vermogen.
Ik vind het wel een topprestatie als je ziet waar we nu staan met zoveel blessures.
De vreugde waarmee joey een medestrijder dacht te ontdekken was wel opvallend.

De ene wedstrijd pakt het wel goed uit (PSV) en de andere niet (AZ). Dat kan gebeuren en is geen bewijs van tactisch (on)vermogen.
Ik vind het wel een topprestatie als je ziet waar we nu staan met zoveel blessures.
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dan kunnen we AT beter opdoeken want geen van ons weet het niveau van Jürgen Colin zelfs maar te evenaren. Het gaat er om of je het ziet of niet.InnerHarbour schreef:Ben het helemaal met je eens, moet maar eens afgelopen zijn met die persoonlijke aanvallen op San Marco, zeker als ze komen van personen die nog geen bal recht vooruit kunnen trappen.Neefkens schreef:Die persoonlijke aanvallen zijn natuurlijk nergens voor nodig.
- InnerHarbour
Tuurlijk en der lopen er hier een paar die denken dat ze het zien, mijn vraag is dan, wat doen ze de halve dag op een forum, waarom hebben ze geen functie in wat ze ongetwijfeld het liefst zouden doen gezien de tijd die ze aan Ajax schenken...... Zou het misschien komen dat ze alleen denken dat ze het zien........
Hou nou toch op met die flauwekul, denken ze hier nu echt dat ze het beter zien dan Van Basten, van het Schip, Robbie en Bergkamp bij elkaar, laat me niet lachen. Klep vooral interessant door wat er allemaal niet goed gaat naargelang jullie favoriete trainer aan het roer staat maar wees bereid om af en toe mijn speldenprikken te lezen.

Hou nou toch op met die flauwekul, denken ze hier nu echt dat ze het beter zien dan Van Basten, van het Schip, Robbie en Bergkamp bij elkaar, laat me niet lachen. Klep vooral interessant door wat er allemaal niet goed gaat naargelang jullie favoriete trainer aan het roer staat maar wees bereid om af en toe mijn speldenprikken te lezen.

- InnerHarbour
Joh ik gun iedereen alles, maar als o.a kinderboekenschrijvers van Basten een tactisch onbenul gaan noemen, Marco van basten die ongeveer alles als voetballer bereikt heeft, als trainer van het Nederlands elftal op twee eind toernooien heeft gestaan door een voetbal nobody een tactisch onbenul wordt genoemd zeg ik daar zo nu en dan wat van.
Niet te vaak hoor en ik heb echt niet de illusie dat er hier wat veranderd in dat opzicht. Ga lekker door met lullen over voetbal dan blijf ik doorgaan met af en toe een opmerking maken als er weer eens een aan het doordraven is.
Niet te vaak hoor en ik heb echt niet de illusie dat er hier wat veranderd in dat opzicht. Ga lekker door met lullen over voetbal dan blijf ik doorgaan met af en toe een opmerking maken als er weer eens een aan het doordraven is.

-
Beetje flauw. Ik denk dat iedereen die hier komt, het leuk vind om een beetje mee te denken. Niemand pretendeert toch dat ze het echt weten? Kom op zeg.InnerHarbour schreef:Tuurlijk en der lopen er hier een paar die denken dat ze het zien, mijn vraag is dan, wat doen ze de halve dag op een forum, waarom hebben ze geen functie in wat ze ongetwijfeld het liefst zouden doen gezien de tijd die ze aan Ajax schenken...... Zou het misschien komen dat ze alleen denken dat ze het zien........![]()
on topic dan maar.
Ik kan nog geen hoogte krijgen van de voortgang van Van Basten met Ajax. De ene keer krijgt hij ze scherp en klopt de opstelling, de week erna komt Ajax niet eens bij het doel van de tegenstander.