Ismail Aissati
Moderator: mods
Kom maar op dan ?.Laat me dat dan maar eens lezen.joey schreef:Docent aan de middelbare school, ja. Tenminste, dat was zo een aantal jaren geleden.
Bij Ajax hadden ze een vuistdik dossier over Dani. Dani is geen domme jongen, maar in zijn Ajax-tijd was hij onbetrouwbaar. Wat hij zei, klopte lang niet altijd.
Blij met de punten ...
Heeft ooit een groot artikel over in de Revu gestaan. Dani leefde er vrolijk op los, die zat continu onder de drank en de coke. Op een gegeven moment heeft Ajax zijn ouders ontboden, die wisten van niets. Die mensen schrokken zich wezenloos en hebben hem meteen meegenomen naar Portugal.
Bobby Haarms had zo'n hekel aan Dani dat hij later, toen hij hem nog eens tegenkwam, te lijf wilde gaan. Dani heeft ook keer op keer tegen Bobby gelogen.
Bobby Haarms had zo'n hekel aan Dani dat hij later, toen hij hem nog eens tegenkwam, te lijf wilde gaan. Dani heeft ook keer op keer tegen Bobby gelogen.
Het stinkt aan alle kanten!
.. en plotseling gelooft Joey wel wat er in zo'n pulp blaadje staat ..joey schreef:Heeft ooit een groot artikel over in de Revu gestaan. Dani leefde er vrolijk op los, die zat continu onder de drank en de coke. Op een gegeven moment heeft Ajax zijn ouders ontboden, die wisten van niets. Die mensen schrokken zich wezenloos en hebben hem meteen meegenomen naar Portugal.

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Nee, het klopt wel wat Thomas zegt. Er is een verschil tussen de gewone trainingen of de specifieke trainingen voor de wedstrijd. Gezien de interlands die gespeeld zijn, is er geen normale voorbereiding geweest. De weinige tijd die dan overblijft (donderdag uitlopen, vrijdag/zaterdag specifieke voorbereiding) wordt dan ook als specifieke voorbereiding benut. Hierin kun je geen spelers gebruiken die op de weg terug zijn.
Dan laat je ze juist met Jong Ajax trainen, omdat ook beter voor de speler is. Dit is ook bij andere spelers gebeurd die in hun laatste fase zaten.
Dan laat je ze juist met Jong Ajax trainen, omdat ook beter voor de speler is. Dit is ook bij andere spelers gebeurd die in hun laatste fase zaten.
Je hebt regelmatig jongens die weer met de groep meedoen, maar de partijvorm bijvoorbeeld overslaan. De jongens die zondag meedoen moeten messcherp en topfit zijn. Daar past Aissati op dit moment nog niet tussen.LucaS schreef:Een speler is fit om met de groe[p mee te trainen of hij is niet fit. Er zijn altijd spelers die apart van de groep trainen. Het lijkt me dus onzin wat je zegt
- Ajaciedjuh
Zojuist nog bij EredivisieLive; Bogarde: Sulejmani trainde gretig bij Jong Ajax. Dus ook bij Sulejmani werd hetzelfde gedaan.joey schreef:Waar laat Van Basten spelers als Siem de Jong of Dennis Rommedahl dan? Die moeten ook trainen.
Ik herken het beeld niet. Bij mijn weten trainen spelers van de A-selectie niet met Jong Ajax.
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
Goedendag, wat ben je overal negatief op ingesteldjoey schreef:Zodat nu duidelijk is geworden, dat een wedstrijd heel iets anders is dan een training of een test. Sulejmani bakte er helemaal niets van.Ajaciedjuh schreef:Zojuist nog bij EredivisieLive; Bogarde: Sulejmani trainde gretig bij Jong Ajax.

Ik probeer daarmee aan te geven dat ik hem ook had opgesteld, ook al mist hij nog z'n oude 'ritme' en kan hij nog geen hele wedstrijd. Want een Sulejmani in deze vorm is nog steeds beter dan de alternatieven op dit moment.joey schreef:Dat zegt meer over die andere twee.
Hoeveel balcontacten heeft Sulejmani gehad? Tien?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."