:hupajax.gif:

Maar de eretribune?J.G. schreef:Het is geen zielig gedoe, het is de keiharde waarheid.
AZ probeert alleen incidenten te voorkomen hiermee, gelijk hebben ze.
Zelfs in onze eigen Arena werd tegen Sparta een fan van 124 weg gehaald omdat hij de 3-1 iets te uitbundig vierden in zijn sparta shirt en bepaalde mensen op 125 dit niet waardeerden. De incidenten zijn legio op dit gebied.
Nu de haat bij AZ richting Ajax ook is toegenomen probeert AZ dit soort incidenten dus te voorkomen.
Wat leuk, zelfs de sponsors van AZ zijn voor Ajax.Daniel_vT schreef:'Geen Ajax-shirts op tribunes AZ' |
De sponsors van AZ zijn middels een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de dresscode voor AZ-Ajax en dat betekent geen Ajax-shirts op de business seats.
'Graag vragen wij u en uw gasten deze wedstrijd gepaste kleding te dragen. Wij maken u erop attent dat in verband met veiligheidsredenen Ajax-shirts op alle AZ-tribunes - dus ook in het hoofdgebouw en de businessterrassen - zullen worden geweerd', staat er in de mailing. Bron: Ajaxshowtime
Motivatie:Vermeer: VD Wiel,Oleguer,Vertonghen,Urby; Anita,Vermaelen; Blind; Suarez, Sulejmani; Bodul.
Bodul een lekker rendement? Heeft hij al een keer in het eerste gespeeld dan?Vedette-10- schreef:Denk je dat ik het daarom doe? Ik heb gewoon een andere blik op voetbal, maar dit is zoals ik vind dat het moet.
Niet in het eerste, maar in het tweede is hij al heel belangrijk. Bovendien vind bijvoorbeeld Sulejmani het een hele goede voetballer, dat zegt hij heus niet alleen omdat ze goed optrekken met elkaar. En als je zo zou denken dan kan je nooit iemand overhevelen, zie bijvoorbeeld Goossens die eigenlijk op een veel hoger niveau hoort te acteren.GangstaRiB schreef:Bodul een lekker rendement? Heeft hij al een keer in het eerste gespeeld dan?Vedette-10- schreef:Denk je dat ik het daarom doe? Ik heb gewoon een andere blik op voetbal, maar dit is zoals ik vind dat het moet.
Blind verkiezen voor Enoh... tja.. het kan.. maar om nou te zeggen dat Blind het spel naar zich toe zal trekken als hij tegenover Schaars of Mendes da Silva staat... beetje onrealistisch, niet?
Alleen als iedereen weer zijn plek heeft ingenomen en de tegenstander de bal heeft. In balbezit zakt hij uit naar de linksback positie en kan Urby naarvoren om de flank te bespelen. Vermaelen ziet vaak gevaar aankomen en kan dus goed herstelwerk in de zone verrichten.Rishi schreef:Vermaelen op het middenveld?
Hoe moet ik dat zien in balbezit?