Allereerst zeer jammer dat de 1minuut stilte niet helemaal lekker verliep. Van tevoren dacht ik wel dat dat ging gebeuren maar het mocht niet zo zijn! Beide supportersgroepen waren hier schuldig aan, helaas. Gelukkig werd het in de tweede helft nog is dunnetjes over gedaan en HOE 8) .
Dan over de wedstrijd, wat een verschil met afgelopen (woensdag/donderdag?) ik weet niet eens meer wanneer ze tegen Volendam speelde :D.
Of het nou te maken heeft met de terugkeer van Enoh dat wil ik niet gelijk stellen maar wat een ontzettend heerlijke voetballer is dat. Het gemakt waarmee hij de bal schiet en spelers uitdolt is echt geweldig om te zien. Ben echt onder de indruk van hem! De eerste helft was duidelijk voor Ajax en we kwamen ook verdient op voorsprong.
We hadden de wedstrijd al kunnen/moeten beslissen maar toen kwam helaas de onverdiende tegengoal uit het niets (zoals altijd). PSV leek toen sterker te worden en we kwamen een minuut of 15 onder druk te staan, gelukkig leidde het niet tot talloze mogelijkheden voor de Eindhovenaren.
Bijzonder fraai was de reactie van het publiek na de 1-1, het leek toen vocaal alleen maar harder te gaan. Ik had eigenlijk het idee na de tegengoal ''dit gaan we niet winnen zal wel weer gelijk worden of we verliezen in de slotfase''. Toen Sulejmani erin kwam kreeg het publiek er toch weer meer vertrouwen in, EN TERECHT.
Wat er toen allemaal gebeurt is weet ik eigenlijk niet meer zo, maar dat laatste kwartiertje wat was dat lekker!!
Zoals vele al aangeven de ziekenboeg lijkt leeg te gaan stromen, dat moet alleen maar in het voordeel werken van ons lijkt me!
Volgende week staat er een nog belangrijkere wedstrijd op het programma. Eerst maar eens deze week genieten van de 4-1!
ZALIG