Luis Suárez
Moderator: mods
-
Ach, daar speelde hij zondag ook al even en Van der vaart "wist onder MvB" niet beter, zoals van Persie er ook regelmatig speelde. zelfs Robben heeft rechtsbuiten gestaan. Als er al sprake is van idioterie dan is dat in ieder geval niet uit mijn bericht te halen.Donkey Shot schreef:volslagen idioterie. sulejmani komt echt niet op rechts te spelen
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Suarez deed het vorig seizoen als linkerspits niet slecht, zo kwam hij van Groningen bij Ajax!Vedette-10- schreef:Wat bedoel je daarmee? Je moet geen overbodige spelers vastleggen als je een betere speler ook kan vastleggen. Bodul lijkt niet minder dan Cvita.
Sulejmani is een linkerspits, Suarez een rechterspits. Beiden geen schaduwspitsen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
-
Bodul heb je nog nooit zien spelen. Cvitanich mag binnenkort in de spits ronddraven, dan pas kom ik met een oordeel. Nog niet eerder.Vedette-10- schreef:Wat bedoel je daarmee? Je moet geen overbodige spelers vastleggen als je een betere speler ook kan vastleggen. Bodul lijkt niet minder dan Cvita.
Sulejmani is een linkerspits, Suarez een rechterspits. Beiden geen schaduwspitsen.
-
Onlangs nog even beweren dat je Overtoom had zien spelen, om 2 dagen later te vragen hoe diezelfde Overtoom had gespeeld. Als je die spelers nooit hebt zien spelen, moet je er ook geen oordeel over geven.Vedette-10- schreef:Alweer die vette bek van jou. Jij weet niks ervan, doe dan niet alsof je iets weet.
-
-
Dat gerommel in het strafschopgebied. Dat past bij hem.Peter schreef:Ik ook, maar hij wil zelf naar Spanje heb ik het idee. Suarez in de Serie zou een sensatie worden.goodfella schreef:Doe ik.T82 schreef:Laat die loser nou eens links liggen!
Ik denk overigens dat Suarez naar Internazionale gaat. Vind ik nu echt een club die bij hem past.
Barcelona vind ik het net niet voor hem. Sulejmani is meer een Barcelona speler.