Ajacieden Op Televisie Topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 18, 2008 4:59 pm

Ajax Rules schreef:
Columbus schreef: Zelfs onze voorzitter had rode ogen bij het zien van de beelden...
Moest Coronel bijna huilen? Hee, dat had ik even gemist.

Wel een prachtig filmpje, al is het natuurlijk ook ontluisterend om te zien hoe snel oude mensen achteruit kunnen gaan. Nog maar niet aan denken dat ons ditzelfde lot te wachten staat :-(
Het lijkt wel een In Memoriam. :sad.gif:

Bobby maakt het niet lang meer, vrees ik. :sad.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel

Bericht door Daniel » di nov 18, 2008 5:16 pm

Echt niet, eerst maar eens kampioen worden!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 18, 2008 5:55 pm

Op de een of andere manier vind ik het heel vervelend voor Haarms dat hij die minuut 'stilte' van Sjaak Wolfs zo heeft moeten mee maken.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di nov 18, 2008 6:06 pm

Verschrikkelijk inderdaad. Kan me er nijdig om maken, maar word er zelf ook gewoon naar van.

Alleen al voor hem moeten we kampioen worden dit jaar.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di nov 18, 2008 10:16 pm

Die film doet het niet buiten NL!! Weet iemand hoe ik hem anders kan bekijken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Rooie

Bericht door Rooie » di nov 18, 2008 10:23 pm

Op de mac was het ook al niet te bekijken, gelukkig heeft iemand het al op youtube geplaatst, puur brok-in-je-keel-materiaal:

http://nl.youtube.com/watch?v=m4fGmdEHC04

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 18, 2008 10:32 pm

Thomas schreef:Op de een of andere manier vind ik het heel vervelend voor Haarms dat hij die minuut 'stilte' van Sjaak Wolfs zo heeft moeten mee maken.

Beter dan dat hij zijn eigen minuut stilte moet meemaken. :hypocrite.gif:

Bobby leeft helemaal in het verleden. Zouden wij ook zo worden? :blush.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 18, 2008 10:34 pm

:1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 18, 2008 10:35 pm

Jij bent al zo, Luuk? :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 18, 2008 10:38 pm

Bijna goed!
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » di nov 18, 2008 11:28 pm

Kweet niet, lijkt wel of dat Bobby liever vandaag dan morgen wil gaan .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di nov 18, 2008 11:36 pm

joey schreef:
Thomas schreef:Op de een of andere manier vind ik het heel vervelend voor Haarms dat hij die minuut 'stilte' van Sjaak Wolfs zo heeft moeten mee maken.

Beter dan dat hij zijn eigen minuut stilte moet meemaken. :hypocrite.gif:

Bobby leeft helemaal in het verleden. Zouden wij ook zo worden? :blush.gif:
Wie weet dit heeft grotendeels te maken met je leefstijl zodra je uit het dagelijske ritme komt (werk etc..)

Er zijn onderzoeken gehouden in een zelfde verzorgingstehuis . Op de eerste verdieping moesten de mensen al hun activiteiten en onderhoud zelf organiseren en plannen. Op de 2de verdieping werd alles voor de mensen gedaan, zodat de mensen weinig hoefden te ondernemen. Het bleek dat de mensen op de 2de verdieping heel snel achteruit gingen en niet meer mee konden praten over de dagelijkse dingen en dit ook moesten bekopen met een vroege dood. Terwijl de mensen op de eerste verdieping erg actief en levendig bleven en nog erg fris in het doen en denken.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 23, 2008 10:53 pm

Zlatan Son of God schreef:Er zijn onderzoeken gehouden in een zelfde verzorgingstehuis . Op de eerste verdieping moesten de mensen al hun activiteiten en onderhoud zelf organiseren en plannen. Op de 2de verdieping werd alles voor de mensen gedaan, zodat de mensen weinig hoefden te ondernemen. Het bleek dat de mensen op de 2de verdieping heel snel achteruit gingen en niet meer mee konden praten over de dagelijkse dingen en dit ook moesten bekopen met een vroege dood. Terwijl de mensen op de eerste verdieping erg actief en levendig bleven en nog erg fris in het doen en denken.
Dat geloof ik ook wel. Eng eigenlijk. :confused.gif:

Stel je voor dat wij later oud zijn en in zo'n tehuis moeten. Waar entertainers sinterklaas kapoentje met ons willen zingen. Dan kun je nog beter dood zijn. :1evil.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo nov 23, 2008 11:56 pm

Stel je voor dat wij later oud zijn en in zo'n tehuis moeten. Waar entertainers sinterklaas kapoentje met ons willen zingen. Dan kun je nog beter dood zijn.
Kom eens in Rotterdam kijken, dan weet je wat je te wachten staat.
Ik moest vorig seizoen "op zuid zijn", me niet realiserend dat feyenoord die middag speelde (was erg vroeg) Je ziet dan een verzameling eencelligen voorbij lopen; in zo'n tehuis hoef ik niet te zitten. Verwacht trouwens niet dat ik zo'n tehuis haal/"ambieer".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 30, 2008 10:01 am

Jan Vertonghen is vanavond gast bij Studio Voetbal (22:55, NED1)

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 01, 2008 11:36 am

Ajaciedjuh schreef:Jan Vertonghen is vanavond gast bij Studio Voetbal (22:55, NED1)
Ja dan nodig je zo jongen uit en betrek je hem nergens in. Werd geen tijd aan hem besteed en alle andere onderwerpen werd hij gewoon een beetje links gelaten.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma dec 01, 2008 11:43 am

Ik snap sowieso niet dat ze nog voetballers uitnodigen voor dit soort programma's. Ze hebben echt nooit iets te melden. Alleen maar algemeenheden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 01, 2008 11:52 am

Mwah, hij zei nog wel even dat hij de ambitie had bij een grote club in een grote competitie te gaan spelen. Kunnen die verhalen over zijn hondentrouw aan Ajax meteen in de vuilnisbak.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 01, 2008 12:17 pm

joey schreef:Mwah, hij zei nog wel even dat hij de ambitie had bij een grote club in een grote competitie te gaan spelen. Kunnen die verhalen over zijn hondentrouw aan Ajax meteen in de vuilnisbak.
Heeft hij altijd gezegd!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma dec 01, 2008 2:45 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 3:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 01, 2008 3:11 pm

joey schreef:Mwah, hij zei nog wel even dat hij de ambitie had bij een grote club in een grote competitie te gaan spelen. Kunnen die verhalen over zijn hondentrouw aan Ajax meteen in de vuilnisbak.
Niets nieuws hoor. Hij zegt alleen constant Ajax niet te willen verlaten voor clubs als Middlesbrough of Everton.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma dec 01, 2008 3:12 pm

Zlatan Son of God schreef:
Heeft hij altijd gezegd!
Precies. Dit zei hij in een interview enkele maanden geleden:
Ik zal Ajax in ieder geval niet snel verlaten voor een club uit de categorie tussen Ajax en internationale topclubs als Manchester United en Barcelona in. Als ik bij een club als Middlesbrough drie keer zoveel kan verdienen als bij Ajax, zal ik daar niet op ingaan. Ik wil me ontwikkelen als voetballer en als mens, geld vind ik minder belangrijk. Misschien dat ik daar over tien jaar anders over denk, maar dan kan ik alsnog een jaartje in Qatar gaans pelen voor de poen.
Zo kun je elke uitspraak wel weer dramatisch en negatief uit gaan leggen. Ik zou het persoonlijk ook wel heel raar vinden als Vertonghen geen enkele ambitie heeft om ooit voor een club als Manchester United te spelen en het liefst de rest van zijn hele voetballeven in Amsterdam speelt. Zou eigenlijk niet eens van professionaliteit getuigen. Ajax ís helaas niet de grootste club ter wereld.
Clubliefde bestaat gewoon nauwelijks meer bij spelers, en dat is eigenlijk al eeuwen zo. Die onvoorwaardelijke liefde en trouw die wij aan Ajax hebben leeft er natuurlijk niet in de selectie, met die gedachten heb ik me eigenlijk al sinds m'n 12e wel verzoend.

Het is namelijk zelfs al 'opmerkelijk' dat Vertonghen niet weghoeft als hij ergens een miljoen meer kan verdienen maar hij die club niet leuk vindt. Driekwart van alle profvoetballers tekenen nu eenmaal doodleuk bij de club die ze het meeste geld biedt...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 01, 2008 3:41 pm

Ik vond eerder de vraagstelling van Van Gelder flink irritant. De eerste vraag aan Jan was: Waar wil je straks heen na Ajax?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 01, 2008 3:57 pm

Hoezo? Wat is daar mis mee? Mag hij dat niet vragen?

Als ze aan Arnautovic vragen naar welke Nederlandse topclub hij zou willen, vinden we dat ook niet raar.

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 01, 2008 4:01 pm

Ik vind JvG altijd irrtant, los van de vraagstelling!
Bertje for President!

Plaats reactie